Nem lenne túlságosan fair dolog kiszorítani szegény fémszékeket a versenyből. Nem kifejezetten a BKV járművein találhatóak ezek a komfortos darabok, viszont a BKV mindenhova elérő kezei által oltalmazott területen fekszik, így teljesen jogos a részvétele.
Nézzük!
B&F
Külcsín: 8/10
A Bang&Olufsen minimalista drágamárka által tervezett ülések a legkifinomultabb ízlészel rendelkező városi sznobtól kezdve a legnagyobb parasztig mindenkinek tetszenek. Nem véletlen, a mi Vállalatunk nem kevés pénzt fizetett a tervrajzokért. Azt kell mondanom, hogy egyszerűen dögös ez a vonalvezetés, a szem megpihenhet a szimmetrikus darabot képzeletben kettévágó egyenes középpontján.
És ez a hűvös szín, ez már döfi! Nem kell ide Pac-Man huzat, meg párnázottnak hazudott plüsscucc. Hűen kifejezi az esetlegesen erre vetülő turista számára a magyar ember személyiségét: kemény, mint az acél, hideg, mint a jegesmedve segge, és nem mellesleg gyönyörű!
Komfortérzet: 3/10
Minden, ami drága, dizájnos, és lehet vele csajozni, az kényelmetlen. Nincs ez másként itt sem, azt a pár percet, amit a metróra várva akarunk eltölteni, feledhetetlenné teszi, de azért otthonra nem ilyet szeretnénk.
Persze az ember vihet magával párnát, meg ennivalót is, és akkor a pontszám máris hat lesz.
A Bang&Olufsen egy esetleges természeti katasztrófára is gondolt: ha ne adj' isten elszabadulna a pokol, alánk kerülne a Szent András-törésvonal, vagy csak Desmond elzárja a Sziget nagyésfényesmágneses dolgát, gyorsan és hatásosan megkapaszkodhatunk a jobb oldalon elhelyezett majréfülben. Természetesen gondoltak a nőkre is, akik a bevásárlás után már csak egy szabad kézzel rendelkeznek: jobbal az életedbe, ballal a Spáros szatyrodba kapaszkodhatsz.
Szerelmespár-kompatibilitás: 2/10
Nem sok, ez tény. 10 és 13 év között egymás hajának húzkodása közben le lehet úgy ülni, hogy a srác keresztbe ül a széken, mintegy teljes felülettel a "lány" felé fordulva, de ahhoz igen vékony lábbal kell rendelkeznie.
16 és 19 év között már nem egymás haját húzkodják, viszont a fentebbi pozícióban leülésre képtelenek, így egymásra kell. A kimagaslóan erős és ellenálló titánium ötvözetből készült üléseknek ez sem kottyan meg, viszont az alul elkelyezkedő illetőnek zsibbadni fog a lába.
23 év fölött pedig nem majmok módjára próbálnak ketten leülni egy helyre, hanem derék állampolgárhoz méltón, egymásról tudomást sem véve, mindenki a saját székén várja a négyes metrót.
Kapaszkodj!
Takaríthatóság: 10/10
Ez már igen! Sehol egy baci, sehol egy folt. De ha lenne is, azonnal ott teremne a takarító alosztály, hogy gőzzel/magasnyomású Kärcherrel megszabaduljon tőle.
Sokan panaszkodhattak a régi rendszerben a csövesekre, nos, ez itt már csak a keserű múlté! Ha a BKV Utaselhárító Szolgálatán keresztül is jutna érvényes jeggyel, lefeküdni akkor sem tudna, ugyanis a székek majréfüle egyben alvásgátló is a különleges kiképzésnek és elhelyezésnek köszönhetően.
Azért karcos ám
Egyéb: 7/10
Van az úgy, hogy az embernek fingania kell. Van az úgy, hogy ezt nem otthon, a saját kis meleg vécéjében, a kedvenc regényével a kezében teheti meg, mert az utcán jön rá az ereszthetnék. Vagy a metróban. Vannak ugye a sunyi emberek, akik vagy az ajtók összecsapásakor eresztik el, aztán vagy rövid lesz és pont nem hallatszik, vagy hosszú, és akkor ciki.
Aki a félénkebb kategóriába sorolható, az a Bang&Olufsen üléseken megtalálja a számításait! A FartHole technológiának köszönhetően ugyanis az emberek olyan kényelmesen eregethetnek ezeken az üléseken, mint előtte soha. Hiszen székbe fingani, az nem jó dolog. Egyrészt nem tud szabadon távozni a gáz, és az ember ugye saját kis fingpárnát képez maga alatt, ami picit jó, mert meleg, de nem picit nem jó, mert hát mégiscsak van bukéja.
Az itt kialakított 16 lyukon azonban egy erőteljesebb finglöket egészen messzire tud távolodni ánuszunktól, ezzel is megkímélve minket a magunk után húzott finghuzattól.
Akkor kapna 10/10-et, ha lennének ilyen kis ventillátorok a lukaknál, hogy a kellemetlenkedő ülőtársunk felé fordítsák a fingtájfunt.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2010.01.26. 13:35:46