Budapest Száksz

"Budapest hallod, hogy nézel már ki? Ezért kellett téged egyesíteni? Há' ne haragudjál már, de nézzél szépen körül! Le kell hogy basszalak, mert még Bukarest lesz fölül" - Belga: Budapest. Ez itt a Budapest Száksz, fővárosunk anti-blogja. Cél? Nincs. Sírva rökönyödjünk, hogy aztán sírva röhögjünk. Ahogy szoktuk. Napirokkant, sztori, vírus küldése, kontakt: welovebpKUKACgmail.com

Messziföldiek

ip-location

Enyimé

Friss hozzászólások

Legyen neked is

A Jármű

Sok izgalom

3 2 (1) 4 metró (1) 7 (1) a38 (1) advent (1) ajánló (1) albérlet (1) algagyáros (1) állatkínzás (2) andrássy (1) árkád (1) armani bekaphatja (1) árpádsáv (1) árpád híd (1) átalakulás (2) autó (10) bab (6) barát (1) barkochba (1) bejegyzés (1) beszarás (1) betonia (1) bkv (11) blaha (1) bliccelés (1) bombázók (1) borotva (1) börtönnapló (1) budapestifurcsaságok (5) budapestikum (31) budapesti látványosság (1) budapest rulz (1) budapest száksz (66) budapest száksz póló (1) búék (1) burger king (2) café mozart (1) cigány (5) combino (3) csöves (1) cukros víz (1) daily disabled driver (6) deák ferenc (1) demszky (16) don quijote (1) dugó húzó (1) édibédi (1) edition (1) eiffel park (1) ekszperiment (1) ellenőr (1) ellenőrök (1) emlékpark (1) év rokkantja (2) ez is budapest (1) fekvőverseny (7) felhívás (1) ferihegy (1) fingom sincs (1) fkf (1) flashmob (1) föld napja (1) főpolgármester (16) főpolgármester verseny (15) fővárosi (2) free tibet (1) fura épület (3) futás (1) geszti péter (2) gödör (1) gyalogos bérlet (1) hagyó miklós (3) hajós andrás dalban mondja el (1) halál (1) halleluja (2) hányáskörkép (1) hekker (1) hellókarácsony (2) hello barbara (1) heti (3) hétvége (5) hírcsokor (3) horror (2) horst fuchs (1) hősök tere (1) húgyos jóska (1) húsvét (1) ígéret (1) ihlethiány (1) ikea (1) ilovebp2.0 (2) ivókút (1) járdamatrica (1) játék (1) jézus (3) jubileum (1) kapcsolat (1) karácsony (3) katasztrófa (1) katona kálmán (1) kérdés (14) király utca (1) kísérlet (1) kitárulkozás (3) kóka (1) koncert (1) kossuth tér (1) kötelező (1) közérdekű (22) közgyűlés (1) közlekedés (6) köztársaság (1) köztereink parkjaink (3) (1) lonely planet (1) madonna (1) március15 (2) margitsáv (1) margit híd (1) matrica (2) matr ilona (1) máv (1) mechwart liget (1) meghalsz (1) metró (1) mézeskalács (1) michael jackson (1) miezbazdmeg (1) mikulás (3) nagyrét (1) napirokkant (116) napközis képzés (2) nemzeti vágta (3) nem értem (1) nem halott a magyar (1) nextgen (4) nukleáris (1) nyilvános wc (1) nyugat 100 (1) osvát utca (2) ötlet (1) paranormál (1) párbeszéd (2) petőfi (1) pikula (1) pina (1) politikus is ember szeresd hát (1) programajánló (4) rágó (1) rapülők (1) rendőrrokkant (1) rendőrség (1) retrómánia (1) ronaldinho (1) roswell (1) rózsák tere (1) sliders (1) sólyom (1) sopron száksz (1) spar (1) speszöl edisön (4) spontan emberi ongyulladas (2) sz@rd (1) szar (1) szavazz fasszal (1) szekeres (1) szemét (1) szemétláda (3) szemétlerakó (3) szerepvállalás (2) sziget (4) sziget2008 (1) sziget 2010 (1) sziklakórház (1) szilveszter (1) szolgálati közlemény (5) szomszéd (1) szomszédok (1) születésnap (1) tarlós (2) társadalmi (2) taxi (1) tehénparádé (1) tél (1) télapó (1) tér (2) téralatt (2) te szemétláda (1) több jogot (1) toller lászló (2) tolvaj (1) tribute (1) tudtad e (1) t com (1) üléskonteszt (2) utca (2) utcakép (4) utca locsolás (1) vadorzás (1) városálom (1) városligeti tó (1) vasút (1) vendégposzt (1) verseny (1) ver jozsi visszater (1) világsztár pikula (1) világ legjobb blogja (2) vodafone (1) volt egyszer (4) ws teleshop (1) wünsch híd (1) zrínyi miklós (1) zseniális (1)

Feedfeedfeedfeed

2008.11.18. 11:00 pikula

Köztereink, parkjaink vol. II - Ilyen is van

Te figyelj mán, menjünk mán sétálni! Hát de hová? Mit tudom én, valami zöldbe. Jajhaggyámá, tök messze van innen minden, haggyámáhaggyá. Naaaaa, cserébe megmasszírozom a talpadat. Na jó egye fene, akkor menjünk. Tudsz itt zöldet a környéken? Hát... Hát a Margitsziget az az nem? Olyan, hát olyan zöld. Jó, akkor menjünk.

Szórólapbeállítás

Nos, mutatni szeretnék nektek valamit. Elképzelhető, hogy te már ismered. De lehet, hogy te még nem. Akkor ez most neked szól, neked pedig azt javaslom, hogy menj ki és élvezkedj.

Örömmel jelenthetem, hogy nincs minden veszve, nincs minden elbaszva! Persze (és a "természetesen" szót most hadd kerüljem el) nem teljes mértékben önkormányzati működtetésű a dolog, talán ez is lehet az oka annak, hogy ez a zöld itt, a Kopaszi gáton, ez itt működik. Könnyen elképzelhető, hogy agyunk undormirigye kiadta a vörös riasztást, hogy ezt a kommunistának mondott Leisztinger csináltatta, meg hogy szegény WB is megsínylette (én is szerettem), és hogycsakeztökszar, GYŰLÖLKÖDJ! 

De ne tedd.

Amikor úton voltam a helyszínre, még nem gondoltam, hogy annyi élmény fog érni egy óra alatt, amihez máskor két nap leforgása szükségeltetik: lezuhant, a földbe beleállt kacsa? Barátok közt forgatása? A végtelen felfedezése? Oh, te ég, kegyelmezz! 

Tépni is

A fotózás pénteki napon van, az idő nem volt hideg, de nem is volt túl kegyes. Péntek volt, ám ez a kétkezi munkásoktól nem megszokott módon itt nem látszott: zúgtak a motoros gépek, versenyeztek a minitraktorok a füvön, gereblyéztek a bácsik, a kacsáknak látszó tárgyak ijedten távolodtak jöttömre, a sirályok bambán néztek rám vissza, csókolom, ez már Amerika? És nem, ez itt nem Amerika, ez itt a Lajta innenső oldala, ez itt Budapest, itt nincsen Barack, itt nincsen change.

Mire fel ez a nagy lelkesedés? Nos, merevedésem azért nem lesz, de meg kell hagyni: gusztusos dolog tesped el a Belga által is megénekelt Kopaszi gáton. Inkább hosszában, mint széltiben.

Fűre lépni szabad? Mekkora királyság. Apró, nagyon apró, de mégis jópofa gesztus.

Az objektum megközelítése során már előre hergeltem magam, azt hittem, hogy idióta kisgyerekek hordáit kell majd kerülgetnem, idegesítő viháncolás fogja zavarni fényképezőgépem érzékelőjét, ej, nem kéne odamenned, de folytatni kell a blogot, najó. Erre? Erre tök üres az egész. Nagy ritkán feltűnik egy-egy ember, de az vagy a parkot ápolja, vagy pedig csak átvág az egészen. Semmi élvezet, csak a sietség.

Tény ami tény, nem a belvárosban van. Sőt, még csak nem is a közvetlen környékén, de egy laza HÉV utazással (a Borárosról) aztán egy hídon át történő sétával az ember könnyedén magáévá teheti az élményt; ha meg budán lakik, úgy kell neki, hülye burzsuj, gyalogolj.

Ugyanis megéri. Látszik, hogy van pénz, látszik, hogy akarják is, hogy közösségi tér legyen (ez annyira divatos szó, nem hagyhattam ki), itt, egyik oldalról lerobbant gyárépületekkel, másik oldalról valami cementgyárral övezve. 

Persze, lehet, hogy akkor nem pont így ülnek majd

 Nézzük csak a honlapról kikopizott szöveget: "A Kopaszi gát által határolt, Lágymányosi öblöt körülvevő, egyedülálló természeti adottságú, igényesen kialakított, Újbuda első, magántőke bevonásával létrehozott és a nagyközönség számára megnyitott modern parkja jelenleg 10 hektárnyi területen várja a pihenésre, aktív kikapcsolódási illetve sportolási lehetőségre vágyó látogatóit."

Ők megcsinálták az alapokat, a flóra és fauna (ksi rásegítéssel, naná) pedig elfoglalta a helyet. Mint mindig ezen a rohadt glóbuszon, most is az ember a legnagyobb tahó, pedig nem kevés számú tábla kér, hogy vigyázzunk, közös, érték, más is akarja még használni. De erről majd később.

A terület maga zárt, őrzött (kutyaszar: 0), még saját rendőrsége is van. Igaz, a Vízirendőrség állomása van itt (na, ez lehet még egy fárasztó munka) de az sem akármilyen, tiszta dizájn. A perspektíva mondjuk elég szar, de hát istenem, ez van:

Szolgálunk és nyírunk

  Másodszor voltam itt, az első alkalommal egy szórólapon olvastam, hogy az öböl az adottságai miatt (naná, öböl) mennyivel tisztább vizű, mint a főfolyam, ennyi meg ennyi hal él itt. Nos, jelenleg sem prospektust nem találtam itt, de vizet sem, amiről azt gondolhatná az emberfia, hogy itt halak élnek. Ugyanis kissé dzsetvás volt a víz. Nem a fenntartók hibájából, egyszerűen csak visszakúszik az olaj, vagy akármi is ez. Aki ért az olajkúszáshoz, az kérem írjon egy kommentet, mitől lehet ez. Azért, mert öböl?

 Az öbölben felhúzott épületekről fogalmam sincsen, hogy milyen célt szolgálnak majd. Egyazon stílusban épültek, egyenes, sarkos, éles szélek, sok gerenda, sok üveg, ennyi elég is. Talán csak annyit, hogy az Öböl XI "székháza" úgy néz ki, mint egy klasszikus, 20 évvel ezelőttről visszamaradt balatoni nyaraló (amely valóban nyaraló, pottyantós és kerti zuhanyzós), melyre a mélybarna színe még rá is tesz egy lapáttal. Csak mondjuk az egész cirka 6-7-szer akkora, mint metaforámból a meta.

 

Tényleg, a magyarázkodást ki ne felejtsem: elképzelhető, hogy a képek nem lettek túl művésziek. Egyrészt: egy fa MINDIG az útban volt. Nem követett, mindegyik maradt a helyén, de egy fa MINDIG ott állt, rajta a fényképezendő tárgy és az engem összekötő egyenes vonalon. Másrészt: gondoltam egy erőteljes fújással az összes makacs porszemtől megszabadítom jobb napokat is látott objektívemet, ennek eredménye egy méretes csula lett az üvegen, melyet csak elkenni tudtam, eltávolítani nem. Bocs.

Haladjunk, mert van még mit mutatnom! 

Átsétáltam az egyik gyalogoshídon, amikor is négy kék bödönt pillantottam meg. Feltámadt lelkemben a Kálmán Irén; érdekel is engem ha megvernek! Itt most oknyomozó újságírás lesz a javából. Mik ezek? Hogy kerülhettek ide? Rákkeltő anyagok? A titkosszolgálat hozta ide? Miért? Kire nézve voltak veszélyesek ezek a bödönök, hogy így kellett végezniük? Nemzetre? Világméretű összeesküvés? Az Animal Planeten mutogatott hegyi zergéket megszégyenítő fürgeséggel és ügyességgel közelítettem meg a helyszínt, kezdtem meg vizsgálatomat. Mivel a zseblaboromat most pont otthon hagytam egy "hm" hang kiadása után megoldottnak láttam az ügyet: "Megoldatlan". 

Ekkor megfordultam és rájöttem, hogy nem történt itt egyéb, csak hanyagság: valami úszó növényszigetnek az alapjainak a holttestét találtam meg. Csúnyán néz ki, kérem eltakarítani.

 Ha a Lágymányosi híd felől nézzük, a bal oldalon van lehetőség a sportolásra. Frankó kis futóösvény (bár a futást nem tartom túl vonzónak, pláne a négy fal között, kanszagban történőt), elkerített, műfüves focipálya, mely kivilágítható. Van itt még homokos napozópart (igazi homokkal, nyáron igazi napsütéssel), padok, tisztántartott szemetesek, és némi evezős szakosztály.

Átsétálva a másik oldalra találkozhatunk a már említett szögletes-gerendás épületekkel valamint a Cafe Ponyvaregény nevű, kapaszkodjatok meg, kávézóval. Nem szarakodnak, így fogadják az embert:

Hja kérem, Etiópiában meg éheznek

 Igazán gusztusos volt, és nagyon remélem, hogy az öbölben látott Spar Budget UHT tej és a Globus mustárosvödör (vödrösmustár?) nem tőlük származik.

Elmentem a félsziget végéig, fényképeztem, visszagyalogoltam, megörökítettem Berényiék legújabb kalandjának felvételét, majd hazaindultam.

Próbáltam a hídról csinálni egy szép képet, de mivel százezerkilométeres körzetben nem volt zebra, ezért csak a másik oldalról csináltam nektek. Így már kortárs.

Alant százezercsilliárd kép nem is adtam címet nekik, annyi van. És majd nyáron, esetleg egy kora tavaszi napon jusson majd eszetekbe, hogy itt is lehet egy kellemeset levegőzni. Ha nincs időtök mondjuk a Hármashatár-hegyre felmenni.

Ui.: Ja, igen, a földbe (iszapba) zuhant kacsa/réce esete az Érdektelen Másik Kacsa, Amely Lehet, Hogy Récével, közkívánatra:

 

 

33 komment

Címkék: köztereink parkjaink


A bejegyzés trackback címe:

https://ilovebp.blog.hu/api/trackback/id/tr3773529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.11.18. 11:29:49

Ez nem lehet igaz, ez biztosan fotosopp!

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.11.18. 11:36:41

Jobban kéne reklámozni az ilyet.

mindegy · http://www.youtube.com/watch?v=aiXunpWEz4s 2008.11.18. 11:44:10

Ne felejtsd el, hogy ez már Molnár Gyula XI. kerületi plgármester mutyizása miatt mondhatni magánterület, ahová egyelőre bárki bemehet. Lehet, hogy holnaptól már belépődíjat fognak szedni. Magánpénzből épült, mégis úgy érzem ezt a pénzt tőlünk lopták. Vajon miért?

Lchef (törölt) · http://kajaltunk.blog.hu 2008.11.18. 11:51:00

Szerintem a BK forgatása miatt volt ilyen rend.

2008.11.18. 11:58:42

Nos, én nem olyan régen voltam kinn egy utolsó meleg hétvégén. Tömve volt emberekkel, hálistennek. Ugyanis a kis lurkók még így sem zavartak, mert van hely, ellenben jó volt látni, hogy megmozdultak egy páran.
A kávézó ettől a tömegtől be is halt, nem bírták kiszolgálni az embereket, mondogatta is az egyik vendég, hogy "mindjárt elájulok, olyan éhes vagyok, másfél órája várok a kajámra", mi speciel leléptünk. De értem, gondoltam, hogy nem vérprofi pincéreket vesznek fel egy helyre, ami általában töküres, így várható volt, hogy egy rohamban annyi is lesz nekik.

Na mindegy, majd úgyis jön egy-két troll, akinek ez sem lesz jó, én addig kiélvezem a helyet.

Gyulus 2008.11.18. 12:02:17

Mi is így jártunk kora ősszel azzal a kajáldával. Fél órát ültünk, és még nem jött oda a pincér. Nem ezért hagytuk ott, hanem azért, mert akik később jöttek, mint mi, már ettek, nekünk meg még csak a szemünk kopogott.
Ettől eltekintve valóban jó az egész.

Czigler Zsolt 2008.11.18. 12:16:17

Az előző állapota kicsit romantikusabb volt,bár kétségtelen,furán hatott Bp. belterületén egy darabka,cirka 25 éve TELJESEN elfeledett környék.A legjobb a Bácsi volt,Aki Hajón Lakott És Szamarakat Tart-ott.
Volt még kisvendéglő /csalásos csajozásra/,merítőhálós olajoshal-halász,evezősök,a félig elsüllyedt Magyar nevű tengeri vontató,Kutyák,Akik Nem Engednek Beés Kutyák,Akik Nem Engednek Ki,meg romstrand,romház,romvityilló,hajléktalanok,szipusok,alkeszek,mélabú,az elmúlás mindenen átszivárgó hangulata,még nyáron is.
Nagy kontraszt.

szépmező 2008.11.18. 12:30:14

Az Öböl tényleg jó lett ránézésre.

Sajnos a benne levő épületek már most esnek szét (figyelmesebb vizsgálat után), másrészt nincs nagyon tömegközelekedési kapcsolat.

És igen ne felejtsük (a jó magyar irigység talán? vagy csöppnyi igazság?) a kommenisták igenis szanaszét lopták magukat az Öböl-projekten.

ptr 2008.11.18. 12:38:22

+ a parklátogatónak ingyen wc jár,
+ kerékpártárolók
+ normális biztonsági őrök.

+ az építészfórum méltatja az (építészeti) pályázati lebonyolítást.

ez a hely majdnem hibátlan,
nem tudom miből van, de lopjanak így.

Leisztinger kapcsolatait kihasználva rendezett(ebb) tulajdoni viszonyokat
teremt (legyünk résen ez nem kis teljesítmény ebben az országban), felhúz egy szinvonalas közteret, a (felértékelődött) maradék telkeket továbbpasszolja egy befektetőnek.

igazából nem találok kivetnivalót.

Kérdés, h az új épületek milyenek lesznek. Illetve ez sem világos (nekem), h a park maga milyen pénzből épült. De ha ez közpénzek befektetése, az se feltétlen baj.

Amit én vettem észere, h a kertépítők kevés tapasztalattal rendelkeznek víz(folyó)parton, a gát füvesített csücske szépen erodálódik.

nézzétek meg, tiszta európa.

vorpex 2008.11.18. 12:39:09

Ha jol tudom kb. 1,5-2 eve adtak at es meg most is kevesen jarnak ki. En a kozelben laktam egy koliban gyakran jartam ki. Nyaron meg szigoruan mezitlab maszkaltam a fuvon, olyan, mintha puha szonyegen menne az ember. A bejarat epuletenel meg van egy kiallitas a xi. kerulet tortenetebol. Van egy csomo kep. Hihetetlen a fenykep, amiken latni, h kb. 50 eve a Moricz Zsigmond korternel szo szerint veget ert a varos.
Maga a hely magankezben van az epuletek mindenfelere kiberelhetok. Van ott most mar etterem meg iroda, stb. de meg most is sok all uresen.
Maga a hely gyonyoru es nagyon megnyugtato. Akar nyaron, akar telen.
Ja es a szemkozt levo gyarnal is ugyanigy rekultivaltak a helyet. Azt hallottam, h ossze akarjak kotni a ket reszt egy kis hiddal az obol felett.

Na udv.

Gera 2008.11.18. 12:49:14

Őszinte leszek: ha hasonló az eredmény, akkor Leisztinger ellophatna még pár lepattant területet Bpen, mielőtt teszkót, vagy "lakóparkot" építenek rájuk.

o 2008.11.18. 12:53:55

Én a nyitás után voltam néhány héttel, nekem is bejött. A biztonsági őrök azonban - megjegyzem teljesen udvariasan - megkértek, hogy ne fényképezzük le az épületeket, mert egyedi tervezésűek.

Mi ezt tiszteletben tartottuk, de máig nem értem, hogy ennek mi értelme is volt egy nyilvános közparkban.

merre? 2008.11.18. 12:56:47

leisztinger azonnal továbbadta a területet vmi portugál befektetőknek.
sok milliárdot keresett rajta.
semmi köze a parkhoz.
ő csak ellopott pár milliárdot az államtól, amely (a kilóra megvett önkormányzat) neki fillérekért adta a területet.

BDzsH · http://varoskepp.blog.hu 2008.11.18. 13:04:15

A cikk szerzőjének üzenem:

A Lágymányosi híd déli oldalán nincs járda, így nemigen lett volna hova átmenni és fotózni!

Rocko- 2008.11.18. 13:10:53

átmész az északi oldalon és átgyalogolsz. ízi.

old man 2008.11.18. 13:12:22

Nyitás óta járunk ki rendszeresen, mert legalább pár órára Európában érezzük magunkat. Üdítő dolog kimenni ide, csak javasolni tudom.

Öböl XI 2008.11.18. 13:15:17

Kedves Pikula!

Köszönjük az észrevételt a kőszóráson fennakadt növény szigettel kapcsolatban; sajnos nem vettük észre. A Duna alacsony vízállása okán, ezek a szigetek sajnos tönkrementek. Amelyik javítható az tavasszal, a helyreállítást követően ismét úszni fog.
Üdvözlettel!

ACE 2008.11.18. 13:17:33

Én 1.5 éve voltam ott utoljára, azóta voltam nemrégen újból. 1.5 éve csak a gát volt készen, a többi a gát túlsó oldala még előkészületi fázisban sem volt. Tehát feltehető, hogy ide özönleni fognak az emberek, ha reklámot kap és megtudja mindenki.

Gera 2008.11.18. 13:26:28

merre? - Szerintem meg Leisztinger beletolt pár milliárdot, rendezte a területet, aztán tavaly eladta a portugáloknak. Persze keresett rajta vagy 10milliárdot, az önkormányzat kb 2milliárdot, mi meg egy szép parkot.

ptr 2008.11.18. 13:31:53

BDzsH,

a vasúti összekötőn van járda.
Mondjuk én kb 3éve próbáltam rajt átmenni, és miután átmentem a pesti oldalon 2 PUSKÁS ember küldött el onnan, NEM VICC.
Munkásőr jellgük volt. Tisztára Kelet Berlin.


merre?,
ki építette a parkot?

postás 2008.11.18. 13:39:36

többször jártam már kint, nagyon szép és kultúrált hely egyelőre. Nagyon remélem, hogy ilyen marad, de kicsit szkeptikus vagyok, ha majd a tömegek is látogatják, akkor is ilyen marad-e.

A felhúzott épületek minőségéről nem tudok nyilatkozni, mert nem értek hozzá, de ide lapátolták a pénzt rendesen, az látszik. a közeljövőben lesz itt valamilyen egészségügyi ellátó intézet (gondolom privát), lakópark, irodaház, jachtklub, és még egy híd is a gát végén a Hengermalom úti részhez csatlakoztatva

a biztonsági őrök valóban udvariasak, normálisak, nem agyatlan mufurcok.

viszont tévedés ne essék egy dologban. Ez nem a miénk, nem az országé. Ez spanyol (vagy talán portugál) befektetőké nagyon nagy százalékban, akik ebbe pénzt lapátoltak, és előbb vagy utóbb, de valamit tenni fognak, hogy a pénzük visszajöjjön. Aki azt mondja, hogy lopjon csak így továbbra ez-az, az gondolja át szerintem még egyszer. Ebből az említett úr igen komolyan megszedte magát vélhetően.

Minderre persze lehet azt mondani, hogy egyébként sosem készült volna el egy ilyen park, és ez talán igaz is a mai honi környezetben, de ami késik nem múlik. Ingyenebéd nincs, a befektető nem azért rakott ebbe több milliárdot, hogy nekünk jajj de nagyon jó legyen. ezért vagy belépőt szednek majd idővel (nem hiszem, hogy jelentős bevétele lenne belőle), vagy az adózók pénzéből fizet állam ilyen-olyan módon valamit, de az biztos, hogy a befektető nem a két szép szemünkért rakta ebbe bele a pénzt.

lesznek majd rendezvények, koncertek is idővel, az is hoz némi pénzt nekik, de a befektetése nem ettől fog megtérülni. Hogy mitől, arra sajna nem sikerült még rájönnöm, nem olyan körökben mozgok :-D

postás 2008.11.18. 13:41:32

ami lemaradt, több info a parkról, a tervekről, stb:

www.obol.hu/

.com 2008.11.18. 13:51:35

Mi tobb, a nyaron Sarkanyhajo Europa Bajnoksag lesz az Obolben, cca 2000 resztvevovel >junius 10-12.-en
Az evezos ( szerzo!) szakosztaly meg a Spartacus Kajak- Kenu Klub
es valoban: fure lepni kotelezo!

szomi 2008.11.18. 14:25:12

"...egyik oldalról lerobbant gyárépületekkel, másik oldalról valami cementgyárral övezve..."

A nagykéményes az nem lerobbant gyár, hanem a lágymányosi hőerőmű. Nagyon nem kéne oda, de ha megszüntetnénk, akkor kicsit fáznának a távhősök budán, arrébb rakni meg drága.

szomi 2008.11.18. 14:30:01

"...Mondjuk én kb 3éve próbáltam rajt átmenni, és miután átmentem a pesti oldalon 2 PUSKÁS ember küldött el onnan, NEM VICC.
Munkásőr jellgük volt. Tisztára Kelet Berlin..."

Ha azt a hidat valaki megrongálja akkor kettészakad Magyarország vasútközlekedése. Ezért őrzik.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2008.11.18. 17:08:33

Teccik-teccik, de lopott pénz tapad a sztorijához. Innetől fogva viszont már nagyon nem teccik. Pláne nem fog, amint beépül az öböl part menti része 100 emeletes irodaházakkal.
Aki ismeri ennek a biznisznek a sztoriját az a fejét fogja, bármennyire is pihepuha most a pázsit.

Ja Leisztinger sem a saját pénzén vette meg, hanem hitelből. Kérdem én: a kerület vajon miért nem tudott volna ugyanilyen alapon beléjefektetni a területnek és ő továbbadni a porizéknek - tudjátok, ahol nem ölik le a bikát.

postás 2008.11.18. 22:01:19

kambekk,

noigen, érdekes az, hogy amint vlamai csillivilli köntösben van, már nem is fáj annyira, hogy mennyit loptak el a háttérben. Kenyeret és cirkuszt a népnek, tartja a mondás.

Az nem számít, hogy ugyanazt a pénzt, amit ebből kivettek a megnevezettek, akár a XI. kerület is kivehette volna, hiszen pihepuha a pázsit, ahogy írtad.

:-((((((((((((((

simonmondja 2008.11.19. 15:32:55

Ahonnan a kutyásokat kizárják, az mind kihalt hely lesz.

szakimuki 2008.11.20. 17:14:12

Olvasom itt a sok marhaságot, hogy "tőlünk lopták" meg a hasonlókat, persze tőled hogyan? Nem kaptál segélyt vagy mi?

Nemhogy örülnének az itt csámcsogók, hogy nem kell Orkokat kerülgetni és egy kulturált helyen tudnak kikapcsolódni mivel alig van igényes zöldterület a városban.

De Gino már megmondta hogy "sok itt a köcsög"


Sztem meg sok itt az álszent, irigy munkásőrivadék...

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2008.11.20. 19:31:04

szakimuki, te vagy csak bántóan tudatlan vagy, vagypedig vállaltan hülye. melyik az igaz?

szakimuki 2008.11.24. 13:38:32

Kambekk, sztem jobban képben vagyok mint te....
Tipikus magyar hozzáálásod van..
Valahol azért megértelek, mert a XI. kerület részben proli kerület.
Hidd el mikor anyád megfialt még rendes gyereknek tüntél, aztán teltek-múltak az évek ...

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2008.11.25. 17:27:49

Ha képben vagy, akkor villantsd már meg az igaszágot is léccike! Meséld csak el, hogy mennyiből is épült meg valójában ez a vízpart és mennyit számoltak el rá? Meséld el azt is, milyen egyéb telekcsoportok kerültek vele egyszerre magánkézbe önkormányzati kézből? Mekkora befektetésből mekkora haszon is raélizálódott magánzsebekben - és miféle önkormányzati szemhunyás mellett folyhatott le mindez? Meséld el nagyon gyorsan, mert az ócska felszínes PR maszlagokból kibaszottul elegem van ám kedves szakimuki!
süti beállítások módosítása