Budapest Száksz

"Budapest hallod, hogy nézel már ki? Ezért kellett téged egyesíteni? Há' ne haragudjál már, de nézzél szépen körül! Le kell hogy basszalak, mert még Bukarest lesz fölül" - Belga: Budapest. Ez itt a Budapest Száksz, fővárosunk anti-blogja. Cél? Nincs. Sírva rökönyödjünk, hogy aztán sírva röhögjünk. Ahogy szoktuk. Napirokkant, sztori, vírus küldése, kontakt: welovebpKUKACgmail.com

Messziföldiek

ip-location

Enyimé

Friss hozzászólások

Legyen neked is

A Jármű

Sok izgalom

3 2 (1) 4 metró (1) 7 (1) a38 (1) advent (1) ajánló (1) albérlet (1) algagyáros (1) állatkínzás (2) andrássy (1) árkád (1) armani bekaphatja (1) árpádsáv (1) árpád híd (1) átalakulás (2) autó (10) bab (6) barát (1) barkochba (1) bejegyzés (1) beszarás (1) betonia (1) bkv (11) blaha (1) bliccelés (1) bombázók (1) borotva (1) börtönnapló (1) budapestifurcsaságok (5) budapestikum (31) budapesti látványosság (1) budapest rulz (1) budapest száksz (66) budapest száksz póló (1) búék (1) burger king (2) café mozart (1) cigány (5) combino (3) csöves (1) cukros víz (1) daily disabled driver (6) deák ferenc (1) demszky (16) don quijote (1) dugó húzó (1) édibédi (1) edition (1) eiffel park (1) ekszperiment (1) ellenőr (1) ellenőrök (1) emlékpark (1) év rokkantja (2) ez is budapest (1) fekvőverseny (7) felhívás (1) ferihegy (1) fingom sincs (1) fkf (1) flashmob (1) föld napja (1) főpolgármester (16) főpolgármester verseny (15) fővárosi (2) free tibet (1) fura épület (3) futás (1) geszti péter (2) gödör (1) gyalogos bérlet (1) hagyó miklós (3) hajós andrás dalban mondja el (1) halál (1) halleluja (2) hányáskörkép (1) hekker (1) hellókarácsony (2) hello barbara (1) heti (3) hétvége (5) hírcsokor (3) horror (2) horst fuchs (1) hősök tere (1) húgyos jóska (1) húsvét (1) ígéret (1) ihlethiány (1) ikea (1) ilovebp2.0 (2) ivókút (1) járdamatrica (1) játék (1) jézus (3) jubileum (1) kapcsolat (1) karácsony (3) katasztrófa (1) katona kálmán (1) kérdés (14) király utca (1) kísérlet (1) kitárulkozás (3) kóka (1) koncert (1) kossuth tér (1) kötelező (1) közérdekű (22) közgyűlés (1) közlekedés (6) köztársaság (1) köztereink parkjaink (3) (1) lonely planet (1) madonna (1) március15 (2) margitsáv (1) margit híd (1) matrica (2) matr ilona (1) máv (1) mechwart liget (1) meghalsz (1) metró (1) mézeskalács (1) michael jackson (1) miezbazdmeg (1) mikulás (3) nagyrét (1) napirokkant (116) napközis képzés (2) nemzeti vágta (3) nem értem (1) nem halott a magyar (1) nextgen (4) nukleáris (1) nyilvános wc (1) nyugat 100 (1) osvát utca (2) ötlet (1) paranormál (1) párbeszéd (2) petőfi (1) pikula (1) pina (1) politikus is ember szeresd hát (1) programajánló (4) rágó (1) rapülők (1) rendőrrokkant (1) rendőrség (1) retrómánia (1) ronaldinho (1) roswell (1) rózsák tere (1) sliders (1) sólyom (1) sopron száksz (1) spar (1) speszöl edisön (4) spontan emberi ongyulladas (2) sz@rd (1) szar (1) szavazz fasszal (1) szekeres (1) szemét (1) szemétláda (3) szemétlerakó (3) szerepvállalás (2) sziget (4) sziget2008 (1) sziget 2010 (1) sziklakórház (1) szilveszter (1) szolgálati közlemény (5) szomszéd (1) szomszédok (1) születésnap (1) tarlós (2) társadalmi (2) taxi (1) tehénparádé (1) tél (1) télapó (1) tér (2) téralatt (2) te szemétláda (1) több jogot (1) toller lászló (2) tolvaj (1) tribute (1) tudtad e (1) t com (1) üléskonteszt (2) utca (2) utcakép (4) utca locsolás (1) vadorzás (1) városálom (1) városligeti tó (1) vasút (1) vendégposzt (1) verseny (1) ver jozsi visszater (1) világsztár pikula (1) világ legjobb blogja (2) vodafone (1) volt egyszer (4) ws teleshop (1) wünsch híd (1) zrínyi miklós (1) zseniális (1)

Feedfeedfeedfeed

2008.05.30. 11:15 pikula

Izgalmak a Nemzeti Vágta helyszínén: és még el sem kezdődött...

Kedves Naplóm!

A következő bejegyzésem szigorúan 18 éven felüli témákat is boncolgat, amennyiben nem bírják papírlapjaid, hunyd le soraid!

Csodálatos napsütés szegődött útitársamul a minap, amikor "A" semmittevésből "B" semmitevésbe rollereztem. Sebesen száguldottam, amikor egyszer csak szöget ütött fejembe a gondolat: meg kellene nézni a Geszti-féle Hősök terét, elvégre mindjárt gyíte. Miután Gondolatot egy pörgőrúgással hatástalanítottam és a szöget kivetettem a fejemből a legközelebbi sebészeten, újfent eredeti célom felé vettem irányomat.

Szerencsére maradt a szép idő, így nem zavart semmi sem a nézelődésben. Már távolról láttam ám, hogy itt készül valami, mert az egész Felvonulási '56-osok tere le volt zárva guszta nylonszalaggal (tudod, a tipikus piros-fehérrel). Az elkerített területet szimpatikus, láthatósági mellényes férfiak őrizték, szerintem ezek nélkül már nem is lehet rendezvény.

Mikor a konkrét értelemben vett térre értem, csodálkozással vegyített örömmel vettem tudomásul, hogy a megszokott gördeszkások/görkorisok/béemikszesek ezúttal nem tekintik Görzenálnak a teret. (Azt azért hozzá kell tennem, hogy egyáltalán nem ítélem el a tevékenységüket: ámulva nézem, ahogy korlátokon csúsznak, levegőben forognak, betonon esnek. Kár, hogy nincsen több, jó minőségű hely, ahol gyakorolhatnának.) A Nemzeti Vágta-témát elég gyorsan letudtam, tekintve, hogy semmi érdemlegeset láttam; bár azt azért hozzáfűzném, hogy én sokkal grandiózusabbnak képzeltem el. Most pedig hadd osszam meg veled a már említett, borzasztó, horrorisztikus, zsigerig hatoló eseményeket, amennyiben nem bánod. 

Illetve miket beszélek, te vagy az én naplóm: te szaros kis rabszolga, ha bajod van, felgyújtalak.

Szóval... Áááááá, még mindig úgy remegek, írni is alig bírok. Csak címszavakban a következőknek voltam a szemtanúja: katonai kísérlet, kémkedés, maffiagyilkosság.

Első állotthagyós minisztorim a következő. Mindig is tudtam, hogy az "Angyalbőrben" című, amúgy hatalmas kedvenc sorozatban a magyar honvédelem viccesebbik oldalát mutatják meg: ez azért vaslogikára utal. Azonban ami e délután villámcsapásként ért engem, az az... jaj istenem, de izgatott vagyok... szóval a magyar DARPA (titkos nevén: MARHA, Magyar Roppanttitkos Honvédelmi Alkotások) a jelek szerint sikerrel vette az akadályt, melyben a kínai, orosz és amerikai tudósok mind-mind elbuktak: sikerült láthatatlanná tenniük egy élő, hús-vér embert. A képen (nem) látható személy neve Béla, 21 éves fiatalember. Gyermekkorában a kísérleteket vezető apukája ültette be a fantáziadúsan elnevezett "Eltüntetőbe", két kakaóscsigáért cserébe. "Azt mondta, nem fog fájni, és két perc múlva megint látható leszek. Pedig nem is." - mondta Béla, akihez a képem elkészülte után a barátai segítségével mentem oda beszélgetni. Vidám ember ez a Béla első, sőt második nemlátásra is: azonban éreztem, hogy a lelke legmélyén nagyon bántja valami. Pár percnyi beszélgetés után érdeklődtem lelkének ilyesfajta sebe után, melyre Béla szívesen válaszolt: "Lassan huszonkét éves leszek, de még nem volt barátnőm. Jó humorom van, jó nevelést kaptam... A bulikban mégsem vesznek észre a lányok."

Béla fényképez

Béla ekkor elsírta magát és nagy valószínűséggel elment a helyszínről: vagy legalábbis nem szólt hozzám többet ezt leszámítva:"Ott jön a köcsög fater". És lám, nagy valószínűséggel tényleg a faterja lehetett.

Úgy néz ki, a kínaiak fülest kaphattak a magyar tudósok hatalmas léptékű fejlesztéséről és azonmód ideküldték országuk legjobban kiképzett, az olimpiai lángot is körbefutott kémkommandójukat a technológia ellopása végett. A kis sárga James Bondok tökéletesnek csak némi fenntartással nevezhető álcát bírtak magukra venni: egy turistacsoportét. Ameddig Béla apukája a ligeti fák között jött, nyilván tökéletes volt a mimikrijük; de ahogy nyílt terepre értek, én egyből kiszúrtam őket.

Béla faterjának is feltűnt valami

És most jön az, amitől azóta is folyamatosan kiráz a hideg, nem tudok aludni: gyilkosság tanúja lettem, akaratomon kívül. Legalábbis közvetve. Jópár mozgóképen láttam már, hogy a Lapos Jimmyt, a Tökfej Charliet simán beledarálták a vágóhídon a kolbászba, befalazták az épülő ház alapjába a párezer dolláros tartozása miatt. De hogy ez 2008-ban megvalósuljon... Úgy néz ki, Gesztinek voltak haragosai. Voltak, mert Don Geszti most a velük hígított homokkal szórja fel a teret. Itt a bizonyíték:

Kék pulcsi, szőhe haj: valami svéd lehetett 

 

Szerintem olyan sokkot kaptál, hogy többet már nem is kellene írnom, de elvileg az épülő helyszínt vizslattam meg. De annyira nagyon kevés látnivaló volt, hogy ennek megfelelően csak pár képet készítettem, nem nagy számok... De azért megmutatom őket is.

Akár a meleg büszkeség helyszíne is lehetne (Érted: homokos terület. Hááááááháháháháháhááháháháháháh.)

Nemlétező nemzeti összetartásunk színei

A hang

Tyű, most nézem csak milyen sokat írtam ma. El is álmosodtam! Megyek is aludni, álmodj szépeket te is!

Puszi: Pikula 

6 komment

Címkék: geszti péter nemzeti vágta


A bejegyzés trackback címe:

https://ilovebp.blog.hu/api/trackback/id/tr73493975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paladin 2008.05.30. 15:05:47

jézus....Ennek szófosása van. Oldalakat írt a semmiről.

Doree666 2008.05.30. 15:22:24

nekem tetszett XDD és én nap mint nap látom a hősöket...biztos izgi lesz a "gyíte"XDD

Scala 2008.05.30. 18:16:34

Aranyosan öncélú bejegyzés, de hát ezért szeretjük! ;-)

Scala 2008.06.01. 15:07:28

a címben lévő helyesírási hibát tán ha méltóztatnál, Pikula... Csak már napok óta...
süti beállítások módosítása