Budapest Száksz

"Budapest hallod, hogy nézel már ki? Ezért kellett téged egyesíteni? Há' ne haragudjál már, de nézzél szépen körül! Le kell hogy basszalak, mert még Bukarest lesz fölül" - Belga: Budapest. Ez itt a Budapest Száksz, fővárosunk anti-blogja. Cél? Nincs. Sírva rökönyödjünk, hogy aztán sírva röhögjünk. Ahogy szoktuk. Napirokkant, sztori, vírus küldése, kontakt: welovebpKUKACgmail.com

Messziföldiek

ip-location

Enyimé

Friss hozzászólások

Legyen neked is

A Jármű

Sok izgalom

3 2 (1) 4 metró (1) 7 (1) a38 (1) advent (1) ajánló (1) albérlet (1) algagyáros (1) állatkínzás (2) andrássy (1) árkád (1) armani bekaphatja (1) árpádsáv (1) árpád híd (1) átalakulás (2) autó (10) bab (6) barát (1) barkochba (1) bejegyzés (1) beszarás (1) betonia (1) bkv (11) blaha (1) bliccelés (1) bombázók (1) borotva (1) börtönnapló (1) budapestifurcsaságok (5) budapestikum (31) budapesti látványosság (1) budapest rulz (1) budapest száksz (66) budapest száksz póló (1) búék (1) burger king (2) café mozart (1) cigány (5) combino (3) csöves (1) cukros víz (1) daily disabled driver (6) deák ferenc (1) demszky (16) don quijote (1) dugó húzó (1) édibédi (1) edition (1) eiffel park (1) ekszperiment (1) ellenőr (1) ellenőrök (1) emlékpark (1) év rokkantja (2) ez is budapest (1) fekvőverseny (7) felhívás (1) ferihegy (1) fingom sincs (1) fkf (1) flashmob (1) föld napja (1) főpolgármester (16) főpolgármester verseny (15) fővárosi (2) free tibet (1) fura épület (3) futás (1) geszti péter (2) gödör (1) gyalogos bérlet (1) hagyó miklós (3) hajós andrás dalban mondja el (1) halál (1) halleluja (2) hányáskörkép (1) hekker (1) hellókarácsony (2) hello barbara (1) heti (3) hétvége (5) hírcsokor (3) horror (2) horst fuchs (1) hősök tere (1) húgyos jóska (1) húsvét (1) ígéret (1) ihlethiány (1) ikea (1) ilovebp2.0 (2) ivókút (1) járdamatrica (1) játék (1) jézus (3) jubileum (1) kapcsolat (1) karácsony (3) katasztrófa (1) katona kálmán (1) kérdés (14) király utca (1) kísérlet (1) kitárulkozás (3) kóka (1) koncert (1) kossuth tér (1) kötelező (1) közérdekű (22) közgyűlés (1) közlekedés (6) köztársaság (1) köztereink parkjaink (3) (1) lonely planet (1) madonna (1) március15 (2) margitsáv (1) margit híd (1) matrica (2) matr ilona (1) máv (1) mechwart liget (1) meghalsz (1) metró (1) mézeskalács (1) michael jackson (1) miezbazdmeg (1) mikulás (3) nagyrét (1) napirokkant (116) napközis képzés (2) nemzeti vágta (3) nem értem (1) nem halott a magyar (1) nextgen (4) nukleáris (1) nyilvános wc (1) nyugat 100 (1) osvát utca (2) ötlet (1) paranormál (1) párbeszéd (2) petőfi (1) pikula (1) pina (1) politikus is ember szeresd hát (1) programajánló (4) rágó (1) rapülők (1) rendőrrokkant (1) rendőrség (1) retrómánia (1) ronaldinho (1) roswell (1) rózsák tere (1) sliders (1) sólyom (1) sopron száksz (1) spar (1) speszöl edisön (4) spontan emberi ongyulladas (2) sz@rd (1) szar (1) szavazz fasszal (1) szekeres (1) szemét (1) szemétláda (3) szemétlerakó (3) szerepvállalás (2) sziget (4) sziget2008 (1) sziget 2010 (1) sziklakórház (1) szilveszter (1) szolgálati közlemény (5) szomszéd (1) szomszédok (1) születésnap (1) tarlós (2) társadalmi (2) taxi (1) tehénparádé (1) tél (1) télapó (1) tér (2) téralatt (2) te szemétláda (1) több jogot (1) toller lászló (2) tolvaj (1) tribute (1) tudtad e (1) t com (1) üléskonteszt (2) utca (2) utcakép (4) utca locsolás (1) vadorzás (1) városálom (1) városligeti tó (1) vasút (1) vendégposzt (1) verseny (1) ver jozsi visszater (1) világsztár pikula (1) világ legjobb blogja (2) vodafone (1) volt egyszer (4) ws teleshop (1) wünsch híd (1) zrínyi miklós (1) zseniális (1)

Feedfeedfeedfeed

2008.04.23. 11:20 pikula

Gyí má, te Ráró, hö!

A 90'-es évek popkulturális igénytelenségét igen jó érzékkel meglovagoló (bocs, ezt el kellett sütnöm) Geszti "Kínrím" Péter megint akcióba kezdett. Azonban míg tavaly szerencsére nem adták meg az engedélyt, idén már tuti, hogy lesz. Hogy mi? Hát a Nemzeti Vágta, mely a hivatalos definíció szerint: 
 "...nemcsak kiváló lóverseny lesz, hanem a kultúra, a turisztika, a gasztronómia és a történelem jegyében megvalósuló fesztivál, szigorúan politikamentesen. Fő célunk, hogy hagyományt teremtsünk. Hosszú folyamat volt ez, és nagyon sok ember munkája, támogatása van benne. Óriási felelősség ugyanakkor, hiszen ilyen szimbolikus helyen – mint a Hősök tere a város szívében – hasonló rendezvény még soha nem volt – mondta Geszti Péter."

Oké, lássuk miért is írok posztot erről. Először is, de természetesen nem elsősorban, mert lezárják a Hősök terét és környékét. Amiből következik, hogy a belváros, az Andrássy úttól kezdve a Podmaniczkyn át a Dózsa György útig minden bedugul. Illetve nem, nem dugul be, hiszen le lesz zárva; más dugul be. Ráadásul naná, hogy az első, igazán melegnek ígérkező hétvégén (június eleje) lesz megrendezve. Amikor amúgy is negyven fok van, mindenki húzna haza a melóból, amikor mindenki utál mindenkit és dögöljön már meg, hogy ő is PONT MA megy oda ahova. Erre még egy országimázs kampánynak mondott instant-lovit is ki/meg kell kerülnie.  

Aztán zavar, hogy már megint látom a Geszti pofáját. Bár ez erőteljesen szubjektív, de amikor én meglátom ezt itt:

akkor mindig elképzelem,  ahogy erőteljesen tarkón rúgom a lépcsőn, hátulról, alamuszin, sunyin.

Zavar az, hogy a nem is olyan régen átadott Kincsem Parkot be akarják zárni. És Péter ahelyett, hogy oda szervezné ezt az egészet, ezáltal kiaknázva a potenciális lovirajongókban rejlő lehetőségeket, odaálmodja a szerencsétlen Hősök terére. Az alábbi multimédiás animáción bemutatom, hogy milyen messze van egymástól a két helyszín:

A valóságban azért nem 13 centi, de majdnem

A továbbiakban megpróbálom pontokba szedni, miért lenne szerintem jobb, ha nem a Hősök terén, hanem a Kincsem Parkban kerülne megrendezésre a Nemzeti Vágta nevű rendezvény. A szerkesztéstől ugyan nem fog merevedést kapni egy irodalmár sem, de próbálom/tam tartani magam az áltisis bevésődéshez: bekezdés, tárgyalás, befejezés.

Elöljáróban: a lovi veszteséges. Sajnos felmerült az eladása is (minden bizonnyal el is fogják adni, és hát megint nem érintetlen fitymájú emberek érdekeltségébe tartozó cégek lesznek a nyertesek, minő meglepetés: kell még egy pláza/nyolcvantermes mozi/iroda/lakópark) hiszen a fentartásához szükséges évi félmilliárd forint ilyenkor rengeteg sok az államnak, ugye. Kéretik nem hőbörögni, hogy nem állami feladat ennek az úri murinak a fenntartása. Oké, de akkor a totálisan eredménytelen sportágakat se támogassák azok helyett, amelyekben tényleg ott vagyunk. Példát gondolom nem kell hoznom. 

Egy kis OFF topic.

Az idelátogató turisták hajlandóak kijjebb is utazni a városban a megfelelő programért cserébe. Nem kell más, mint prospektusok, figyelemfelhívás, a hotelekben pár nap erejéig néhány négyzetméter, egy oda felállított műanyagasztal, Adidas cipős karikásosotoros úriember, aki megmondja a sok vendégnek, hogy you go to paripa show i call you taxi you spend lot of forints. Dolgoztam már sokcsillagos hotelben (itt szembesültem azon állítás igazságtartalmával, hogy minél előkelőbb egy szálloda, annál putribb és parasztabb a vendégserege) és higgyétek el: a turisták 90%-a többet akar a goulasch-tziganytanzen-Halászbástya-zsidónegyed sokszögnél. Mert ez egy, jobb esetben két napot vesz igénybe. Szóval még csak erre sem lehet fogni, hogy a turisták miatt kell (kell?) a Hősök terére szervezni. A teret amúgy is megnézi minden városnéző, de a Lovit már egyáltalán nem biztos: így egy plusz élménnyel lehetne gazdagítani a lassacskán kínosan szűkössé váló repertoárt.

ON.

Lássuk csak a szolgáltatások oldaláról. Adott a Hősök tere. Ezt még úgy ahogy ellenőrzés alatt lehet tartani, de ott egy Andrássy út, egy Felvonulási tér, egy Dózsa György út, a városligeti susnyás, satöbbi: ezt nem lehet kontrollálni. A rasszizmus szóra gyönyörtől görcsbe ránduló, két orgazmus között "NÁCI!" szót kiabáló olvasókat kérem ugorják át az alábbi sorokat. Szóval igen, engem bosszant, hogy a rendezvényeken, legyen szó akár magyar-görög, ZTE - Machester United (éljen Koplárovics!) örökrangadóról, Robbie Williams koncertről; mindenhol rothadtfogú cigányasszonyok és/vagy azok párjai árulják nemzeti eledelüket, a szotyit. Vagy a kitelepülés után fél órával már tökéletesen felmelegett vízben álló négyszáz forintos Ászokat. (Persze vannak komolyabb vizuáltechnikával felszerelt árusok, ők szárazjéggel operálnak: némá' de szípen folyik a füstja!) Nem akarom, hogy a turisták lássák ezeket, adjunk már a minőségre. A lovi területén, amely mégiscsak egy zárt intézmény, sokkal inkább lehetséges lenne egy kulturált (hogy is mondják menőül? Batiz "Húszezerazandrássyútialbérletem" András tanfolyamán biztos azt tanítanák a kormánytagoknak: nyugat-európai színvonalú catering) kiszolgálási láncot kialakítani: egységes árakon, tiszta, bizalomgerjesztő helyeken tömhetné magába a mustáros kalbászt a turistától kezdve a fröccsön élő honpolgáron át Update Norbirékáig bezárólag mindenki.

Azt a részt nem is kívánom hosszabban fejtegetni, hogy azt a homokot, amivel a teret be kívánják szórni ad1) honnan hozzák ad2) hová viszik? Geszti egyik ismerőse a homokbizniszben (aka: homokos, höhöhö) lenne érdekelt? A Kincsemben minden adott lenne. A város különböző pontjairól (Petya: igen, akár a Hősökről is!!!!) kellene ingyenes buszjárattal ráhordani az embereket a messzi Kerepesi úti objektumra. Mondjuk lehetne támogatást kérni a BKV-tól: így még ők is szerezhetnének pár plusz pontot, érzésem szerint ez rájuk fér manapság, tekintve az elmúlt, hát-hát, cirka 8-9 évet.

Inkább abba sem gondolnék bele, hogy hogyan fog kinézni az egész kerület-terület-Városliget a rendezvény után. Nem is olyan régen Geszti még nagy környezetbarát volt: ha koncentráltan lenne egy nagy halom szemét, nem pedig egyenletesen szétszórva, sokkal hamarabb és nagyobb hatásfokkal lehetne rendet rakni.

És hát bizony van egy olyan, mások által félvállról vett problémakör, mint az élővilág kérdése. Konkrétan a lovaké. Van egy olyan érzésem, hogy ha egy ló beszélni tudna, akkor nagyjából annyira kívánná egy imázshuszár agymenéséből visszaeredeztethető kollektív nemzeti galoppra magát a város kellős közepén, mint Jákob rabbi egy Jobbik gyűlésre. De nem tud.

Nyilván sok dolgot kihagytam, egészen nyugodtan lehet ötletet adni kommentben, hogy Te hogyan csinálnád ezt a rendezvényt. Hisz jövőre is lesz, már ha igaznak vehetőek Péter szavai: "Fő célunk, hogy hagyományt teremtsünk." Maga az ötlet jó, még ha ez is annyira önálló gondolata Péternek, mint a Magyarország című szám alapja. Csak megint nem voltunk képesek továbblátni a magunk és az amúgy is kőgazdag baráti (=támogató=beleszóló) kör érdekein túlra. Remélem, hogy semmiben nem lesz igazam (ez persze nem elképzelhető opció, de a jólneveltség szólt belőlem) és egy igen szórakoztató, már-már nyugat-európai  rendezvényt fogunk látni. Nyilvánvalóan ezt sem hazaszeretetből csinálja Geszti, valószínűleg kiürült az otthoni cocapersely: a házassága lefutott téma, a Rapülők sem áll össze többet: kellett neki valami grandiózus, amiből megszedheti magát. Lelke rajta, mondom, csak csinálják jól.

Még valami: nem dolgozom a Lovin. Nem is a családomé. Pénzt sem kapok érte. Egyszerűen csak nem értem, hogy miért így csinálják. Mint ahogy azt sem, hogy a Váci utcát miért a turistaszezonban túrják szét. De ez már egy másik poszt lesz.

44 komment

Címkék: geszti péter rapülők nem értem nemzeti vágta


A bejegyzés trackback címe:

https://ilovebp.blog.hu/api/trackback/id/tr80437324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raka 2008.04.23. 11:37:28

Ha otthon dugsz a hálószobában, az nem érdekel senkit. Ha a Hősök terén, akkor kijön a fókusz/aktív...

Plöm 2008.04.23. 11:39:56

szerintem először meg kellene nézni milyen lesz, és ha nem jó aztán leírni.
nem igaz hogy semminek nem tudunk örülnimár, ez annyira magyaros.
európai társaink sem sírnak, ha bikát futtatnak az utcán, ha paradicsommal dobálják egymást az utcán, ha karneváloznak beöltözve az utcán, pedig ezek nagyobb, vagy olykor sokkal veszélyesebb és koszosabb dolgok. mégis imádják ők is és a túristák is.
mi miért nem tudtunk eddig ilyet?

bacity · http://kacat.blog.hu 2008.04.23. 11:41:20

ne hagyjuk!

a köztévé reggeli adásában, LT Károly szakíró aljas módon /a háttérből/ lázított, uszított a jégkorong válogattott, a Hősök ellen. elmondása szerint felesleges volt a feljutás hiszen kanada úgyis elver minket. mivel nem első esetben becsmérli hazánk sportolóit és a sportot szerető állampolgárait ezért szerény javaslatom van: TAKARODJON :-

vpi 2008.04.23. 11:41:59

Naon egyetértek,
A legegyszerübb tán az lenne, ha május 2-án csepelen lenne, és akkor még az előző napi sör-virsli árusok is maradhatnának.

Szabó bakter 2008.04.23. 11:42:38

Üdv Mindenkinek!!

Egyszerűen az eszem megáll ezen a Gesztin! Lenyúlja a több évszázados sienai palio-t, és hagyományként át akarja ültetni kis hazánkba....
Ez annyira jellemzi ezt a rendszerválltás utáni húgymeleg magyar mentális viszonyokat. Kérek mindnekit tartsa távol magát ettől a rendezvénytől, hogy Péterünk keze beleérjen a bilibe, talán akkor rájön, hogy olyan dolgot kellene csinálni, amiben minimális eredetiség van, kötődik a helyhez és országhoz.
Szegényem.... az a leggázabb, hogy nem veszi észre magát, miét nem dől hátra és foglalkozik azzal amihez ért?? (mi is az?) miért kell neki újabb igénytelenséggel reflektorfénybe kerülnie?

SZB

baranyp 2008.04.23. 11:42:53

Tetszett a cikk,tele jó ötletekkel,GP is olvashatná,meríthetne belőle!

Bit Rot 2008.04.23. 11:43:17

Nem szeretem Gesztit, sőt... De nem látom ilyen vészesnek a dolgot.

- Városliget: tavaly egész nyáron SZÁRAZ volt a tó betonteknője, mert valaki "plázst" álmodott oda. Na, AZT nem kéne.

- Nyilván az a cél, hogy az emberekhez közelebb hozzák a műsort, hiába lennének ingyenes buszok, nem mennek ki az emberek, ha nem láttak még lovat életükben.

Szabó bakter 2008.04.23. 11:47:23

Plöm!


amiket felsoroltál azok egy kíváló és hiánypótló (értsd: sehol meg nem található) rendezvények.
Ez meg egy olcsó gagyi utánzata egy történelmi versenynek, egy olyan ember szervezésében, akinek siker a nevéhez nemigen fűződik.

A végkifejlet borítékolható a 4 elemit végzettek körében.

SZB

jorda 2008.04.23. 11:49:55

Erre a faszira csak rá kell nézni és a
sunyiság nem lehet kérdés!
Semmi másról nem szól az egész,mint a pénzről !

Siénában láttam az igazi Paliót,ott annak történelmi hagyománya van !
A rendezvény benne van a helyiek génjeiben.

Nálunk ennek milyen hagyománya van?Azért mert voltak huszárjaink?
Az önkormányzatok szegények,a borsos nevezési díj Geszti pénztárcáját gazdagítaná!

Czigler Zsolt 2008.04.23. 11:53:20

Köszönjük ,hogy valaki merészelt gondolkodni ,ahelyett ,hogy G.-i neve hallatán csonttalan testtel összeomoljon vagy szivaccsá válva szippantaná fel illető Úr nyálzásának minden cseppjét.
A cigányasszonyos kép annyira,de annyira pontos,belülről jött és mindannyiunk mély szégyenének szimbóluma,a javaslat pedig a tiszta ész apotheózisa!
Ez meg így patetikus.De talán látszik belőle,hogy milyen az,amikor valaki az egyszerűt és magától értetődőt eltúlozza,felfújja,lényegét elfedi,elgiccsesíti.
No,ez lesz ez a vágta is,ami talán egy másik korban,úgy 130-140 éve még averziók nélkül megrendezhető lett volna.És akkor még homokot se kellett volna hozatni?
/a sérülések miatt levágott lovak húsát hol árulják majd?rég ettem már egy jó kis lópörköltet!/

nolto 2008.04.23. 12:03:20

Durva, hogy miközben az állam pénzt ad a Geszti féle Vágtára, közben a Kincsem Park eladását fontolgatja (nézzétek csak meg a szponzorokat)! Ráadásul a magyar lóversenyzést fent lehetne tartani állami segítség nélkül is, mivel lenne szakmai érdeklődő, aki a versenyszervezést és a fogadásszervezést megvásárolná az államtól (csak ugye az nem egyszeri 70 milliárd lenne, hanem évek alatt folyna be a költségvetésbe a pénz).

Egyébként a petíció a lóversenyzésért itt található: www.abrakmester.hu/peticio.php

Czigler Zsolt 2008.04.23. 12:04:46

Ráckevén minden augusztus 19.-én este lampionos csónakfelvonulás van.Hagyományosan oriási buli,van minden,úszó autótól a zenélő felhőig,igazi karnevál /én tavaly úszó borozót csináltam,jól ment,megittuk mind/,mégse tud róla senki,főleg nem G.,hisz nem elég nyugati neki.Mennyivel jobb ötlet lenne bármi,ami alapjaiban olcsó és mindenki részt vehetne benne!Hisz ezen a vágtán is csak bámulni lehet majd a tömegből,költeni,költeni,költeni,néhány sztárocskánt meg meggebineli megint ezt a majomcsapatot.Minálunk aki akar,mehet a vízre,aki meg nézné,az nézheti és közben azt csinál ,amit akar,ehet-ihat kosárkából,énekelhet atorkából!
Éljen Ráckeve!

Steve the Great 2008.04.23. 12:19:45

Igaz, hogy sokadlagos technikai kérdés, de olymindegy, hová vinnék a rendezvényt, kitelepülő árusok mindenütt vannak... Ha a Puskás stadionban van egy meccs, akkor a környékbeli járdákon, ha a BNV-n valami, akkor a környékbeli járdákon stb...

norcsek 2008.04.23. 12:21:25

sutyesz vagy! 1, ez nem a geszti ötlete 2, bezzeg a rohadászar budapestparádét lehett nyomatni... 3, nomeg a Viktorka is akkor bulizik a branccsal a köztereken mikor akar, nem is beszélve a gárdáról... ugyanmár!

A lényeg, hogy egy dolog miatt kell egy kicsit aggódni és az a lószar... ami még mindig jobb mint a kutyaszar. A geszti meg jóarc. És pont.

szépmező 2008.04.23. 12:38:49

ez a huszárosdi nem lenne rossz ötlet, még ha le is nyúlta a Palio-t, elvégre is nálunk is vannak lovasműsorok in der Puszta (régi vállalkozókedvű téeszek emléke él).

csak a köré került történet a gáz a gáz a gáz.

és vesszenek a szotyis-sörös mozgóárusok!

odinn 2008.04.23. 12:40:24

Nem érintetlen fitymájúakon Fekete Pákó családját érted? ;-)

axel.hu/cikk/axel.hu/52220

bloodhound v2.0 2008.04.23. 12:43:24

kérdés (biztos én vagyok a hülye): hogy tud egy ló betonon/aszfalton/térkövön vágtázni (patkóban ofkóz), anélkül, hogy ne törné össze magát?

gyanta 2008.04.23. 12:45:56

vannak divatok ebben az országban.
Divat pl. Gesztit zsigerből utálni...

Szabó Bakter: nem védeném én Gesztit, de egy halom siker fűződik sajnos a nevéhez, és ez még akkor is igaz, ha egy részük szép koppintás. De hát lopni is tudni kell.

és Pikula: ha az az alapfelvetésed, hogy miért nem a Kincsemben van, szerintem nem érted a lényegét ennek a rendezvénynek.

Czigler Zsolt 2008.04.23. 12:49:20

Sehogy,viszont finom pörkölt lesz belőle!
Hát odakörnyezettszennyezett homokon,amit valami kúltúrális alapból sétáltatnak meg 100millákért!

stopper 2008.04.23. 12:52:29

Na miért nincs ilyen rendezvény a Kincsem parkban? Miért nem az ottani vezetést tetszenek b@szkurálni ezzel, hogy miért nem találnak ki valamit?
Ennyi erővel teszemazt Balassagyarmat is nyühöghetne, hogy mérnemott?
Geszti amúgy gagyi, úgyis egy rakás lócitromot sem ér majd az egész valszeg.

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.04.23. 13:06:37

Nekem az teccik az itt folyó fröcsögésben, hogy tképp egyetlen ok miatt ítélitek el Geszti cirkuszát: mert ő találta ki.
Megjegyzem, a Kincsem parkot fel akarják számolni és lakóparkot akarnak építeni a helyére, ha jól vagyok informálódva. Persze ez utóbbiban akár tévedhetek is.

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.04.23. 13:07:28

Az meg külön izgalmas, hogy zsebnyilasunk már megint zsidózik, de persze kikéri magának, hogy lenácizzák. :-DDD

wiseguy 2008.04.23. 13:28:59

ebben a városban mindig, minden rendezvényt az utakra szerveznek. van itt ugyan egy csomó zöld trület, ahol mindenkinek jobb lenne, de nem, az utakra, mert az autós az szopjon, ne menjen arra, nem arra való a város! az egész városvezetést vasvillával kellene elkergetni! miért nem lehet például a hajógyárit kinevezni rendezvényközpontnak? ott meg lehetne teremteni hozzá az infrastrukúrát, és mindenki számára egyértelmű lenne, hogy ott van a rendezvény. dehát tudjuk hogy az ilyen rendezvények egyetlen és elsődleges célja jól megszopatni mindenkit!

Fehér Robot · http://www.eisengrau.com 2008.04.23. 13:33:13

bloodhound 2008.04.23. 12:43:24

Nem, de pont ezért valamilyen földes pálya kiépítésén gondolkodtak ezek a bohócok. Szóval telehordták volna sárral a belvárost.

Walter Melone (törölt) 2008.04.23. 13:43:12

Látom nagyon könnyű elégedetlenkedni. Igaza is van Pikulának, nem kell ebbe a városba szervezni semmit. A liget nagyon megfelel a városi kutyatartóknak, hogy ide szarassák a kutyájukat. Másra nem kell használni.

A Hősök tere is csak a gördeszkásoké legyen, no meg persze a szélsőjobbos politikai és karitatív szervezetek hagyományos gyülekezőhelye.

Nem kell a rakparton Plázst rendezni, sőt tiltsuk be az összes kerthelységet is!

A lóverseny pedig úri huncutság, nem való a Budapesti prolinak, vagy ha mégis, akkor az csak és kizárólag a Kincsem parkban lehetséges. Ott még a rohadó fogú cigány asszonyok sem fognak zavarni a bejáratnál. (gondolom megkérjük majd a karitatív szervezetbe tömörült fiatalokat a Hősök teréről, hogy segítsenek összepakolni nekik)

Tudod én nem akarok olyan városban élni amilyet te vizionálsz...

verecke 2008.04.23. 13:54:55

A nap húszpontos képe,

(vagy minek nevezzelek:)

szerintem ABSZOLÚT nem csupán Geszti miatt megy a fröcsögés, sokkal inkább a lovak védelme, a Kincsem park bevételhez juttatása, egy újabb, a fél várost érintő lezárás elkerülése, illetve annak lehetősége volt a téma. de te, látom, csak - az amúgy valóban felesleges - zsidózást vetted észre. gratulálok.

nyikhaj 2008.04.23. 13:59:19

Majdnem elsírtam magam, annyira szép! Már csak Farkasházi Lóidomár Teddy hiányzik innen...
www.vagta.hu/index.php?page=news&id_news=14

Szabó Bakter 2008.04.23. 14:11:43

Gyanta,


Lécci definiáljuk a siker fogalmát. Nevezz meg olyan dolgot, ami miatt felnézel rá!
MSZP-s igen-igen szavazási nótára?
Arra nagyon büszke lehet a szövegelő kisiparosunk...

SZB

molona 2008.04.23. 14:12:39

jesszus, ez nem arról szól, hogy ne legyen lóverseny, hanem arról, hogy mindennek megvan a maga helye. a kincsem park teljesen megfelelő erre. és ha valaki azt hiszi, hogy odáig nem mennek el az emberek, az még sohasem járt ott..
a lakópark és a bevásárlóközpont persze nagyobb üzlet. amúgy iszonyatosan ciki a Hősök terén lóversenyt csinálni, nemá..
ennél még egy óvodás is jobbat talál ki.

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2008.04.23. 14:14:35

Nos, eddig olvastam a blogodat, 1 perc múlva már nem leszel a feedreaderben. Ez az alja, bunkó, kifejezetten tirpák-tahó szalonzsidózás, amit már nem először engedsz meg magadnak itt a blogodon, nálam leverte a lécet. Kár, hogy ilyen szánalmas dolgokon csúszol el, mert amúgy jó lenne a blog, de ezt a zsírtapló stílust nem fekszi be a gyomrom. További jó spekulálgatást a fitymákról - egy olvasóval kevesebb.

eperjes 2008.04.23. 14:19:46

Walter Melone, véleményem szerint egy város nem atótl party city, hogy felesleges cirkuszokat, külföldről lemásolt olcsó, szellemtelen felvonulásokat rendeznek benne - és pl a plázst annak tartom, a vágtát annak tartom, ugyanis közben lépten-nyomon zárják be a romkocsmákat, a művházakat, de ott a kincsem park is; csendrendelet van érvényben a liszt ferenc téren a kerthelyiségekre, illetve a zöld pardon színpadára is... és még lehetne sorolni.

szerintem ez a vágta-dolog iszonyatosan bóvli.

ethan blow 2008.04.23. 14:19:56

én azt hallottam, az antivajna is lóra kap a rendezvényen (geszti meg sikeres, ő az egyetlen, aki eljutott az szdsz-től a magyarhuszárig) szal antivajna lovát megehetnénk a végén, az picsabiztos, hogy nem éli túl.

amúgy meg nyilván lopás, mi más lenne, hm? ez a divat errefelé, és azért hívják Nemzeti Vágtának (antivajnával a nyeregben, meg stohl bucival, satöbbivel), mert így több helyről is lehet nyúlni a pénzt, támogatásokat, jönnek a szponzor5ok ezerrel, hogy ők is!, ők is!, szerintem még uniós támogatást is kap, mert kulturálisan műveltségi a program, imázsépítő, nem hülye ez a geszti, számítanak is a szaktudására a minisztériumokban, mert ő nagyon tudja, kinek mennyi jár. hülyézitek a gesztit, ti vagytok a hülyék, bazmeg, mert ő abból él, hogy hülyézik. amúgy az, hogy valaki beletolja a pofánkba az arcát, és kénytelenek vagyunk nézni a kibaszott tévében, újságban, interneten, az nem feltétlenül sikeres tevékenység, néha acsak a jobb szimbiózisképesség teszi bizonyos seggekkel és zsebekkel. ezünk van. ezek a mi celebjeink, "kreatív" gurujaink, Isteneink, ők vagyunk mi. őket látják, akik minket néznek. szerinted miért utálnak bennünket mindenhol, hm?

Feccc 2008.04.23. 14:22:00

Ugyanaz lesz, mint más hasonló össznépi rendezvényeken, azaz a nézők 80%-a rézbőrű lesz.

ethan blow 2008.04.23. 14:28:42

a szalonzsidózásról meg egy gondolat: apám (nem zsidó, nem jobbos, simán egy magyar ember, tudod még, az milyen?) kirakott egy nemzeti zászlót (nem sávosat, piros-fehér-zöldet) a házára, mert úgy érezte március 15. van (kell külön magyarázat erre tényleg? mert az elég gáz...) két nap múlva kb 4 db horogkeresztet is talált a kapun, meg a falán, vicces ("rohadt náci!") felirattal. pedig, nem mindenki náci, aki magyar és közben nem zsidó. én imádok magyarnak lenni, pl. Ázsiában. Ott vicces vagy, ha magyar vagy pár helyen. Itthon jobb külföldinek lenni.

És kezdem kurvára unni, hogy mindenki náci, aki azt meri mondani, hogy magyar, mert a média mindenkit, aki ezt teszi, egyből besorolja az árpádsávos ostoba parasztok mögé, és ez gusztustalan csúsztatás. magyar vagyok, római katolikus, és nem vagyok náci. aki meg ezt gondolja, miattam be is kaphatja a fitymámat.

stopper 2008.04.23. 14:31:09

Bölcs Lázadó!

A zsidózókat ne tirpákozd le, mert az is egy népcsoport.... :-)
www.kislexikon.hu/tirpak.html

stopper 2008.04.23. 14:37:00

Btw, én is magyar vagyok, római katolikus, kint van a zászló minden ünnepen, szeretek magyar lenni. Le se szarja senki. Ebből akkor milyen tanulságot lehet levonni?

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.04.23. 14:40:24

Kedves Lazado!

Kar erted, pont ma futottam bele egy regebbi kommentedbe, ami tetszett: fel is tunt, hogy regota nem lattalak a hozzaszolok kozott. Sajnalom, hogy ez nalad mar leveri a lecet. Remelem egy-ket poszt erejeig meg "osszefutunk". Jo szerencset a tovabbiakban!

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.04.23. 15:06:04

bulgakov, drágaságom! Azért ahhoz, hogy valaki lenácizzon, picit több is kell, mint márc.15. alkalmából kirakni a piros-fehér-zöld zászlót... szerintem.
De ha valakinek mindig, mindenről a zsidózás, cigányozás és magyarságméricskélés jut eszébe... hát elnézést, de az az én szememben az csak egy ócska kis zsebnyilas.

ethan blow 2008.04.23. 15:13:45

napihúszpontos, cicavirágom, nem kell több hozzá, sajnálom, de így van.
akinek meg mindenről a zsidózás-nácizás jut eszébe, az lehet, hogyzsebnyilas, de lehet szdsz szavazó is, sőt, sima budapest polgár is. kicsit okosabban, én azt javaslom, mert ez így most nem jött át, szori.

magyarnaba 2008.04.23. 15:15:24

Tényleg jobb lett volna a lovin, de a cigányárusos képen és a lovak lelkivilágának boncolgatásán elcsodálkoztam.

Úgy emlékszem, hogy pl. a ZTE-Manchester nem a Hősök terén volt, hanem szintén egy stadionban, ami nagyon hasonlít (funkciójában) a lovihoz. Namármost, ha ott voltak fogatlan, stb. cigányok, akik családostól szotyit és sört árultak, stb., akkor komolyan gondolja a blogger, hogy a lovinál ezek nem lesznek? Vagy van valami dzsipóriasztó ott, amiről én nem tudok? Vagy az egy elátkozott és elkerülendő terület a roma mitológiában?

Egy lónak pedig megkockáztatom, hogy mindegy, hol fut: a lovin, vagy Geszti valamely agymenésén. Akár azt is lehetne mondani, hogy a Hősök terén ingergazdagabb a környezet :) Esetleg kiválogathatnának liberális szellemű lovakat erre a happeningre! :) Ilyen hülyeséget, vagy ez a bekezdés ironikus volt?

Tényleg gagyiszagú és lopásgyanús, de most már mindegy. Várjuk ki, mi lesz belőle. Esetleg mások is ötletelhetnek, mert programból valóban hiány van Pestországban...

Illumination 2008.04.23. 15:29:53

Kincsem parkba nem mennék ki. A Hősökre igen. Sztem rengetegen vannak így ezzel, ennyi a titok.

Statárium 2008.04.23. 15:34:11

Gesztit felkoncolni! (Megteszi egy pofánvágás is.)

a nagy levin 2008.04.23. 16:15:15

nem tudom, de szerintem ez meg jol is elsulhet, lehet belole valami, akar hagyomany is - mint verseny egyebkent nyilvan komolytalan, egyelore a latvanyrol meg a show-rol szol a dolog. Nem is orszaghatarokon belul, hanem kivul lehet valami uzenete.

Mer ugye a lovi az kisse jellegtelennek es lepukkantnak tunhet mondjuk egy brit/nemet/olasz nezo szamara. De a Hosok tere az azert jobban mutat a teveben, vagy egy-egy bevagott kep a vagtarol lendithetne az orszagimazson... pl. a huszar szot sok orszagban jol ismerik, de nem tudjak, hogy a magyarokhoz is koze van.

Meg hat a vagta hangulata is mas lesz, mint a kincsem parkban lett volna. Amugy ezutobbit meg uj kellene fejleszteni, hogy igen, epitsunk lakasokat meg kisebb bevasarlo/szorakoztato kozpontot, de maradjon meg a lovi is! Ez mar nem fer bele az ingatlan tulajdonsagai miatt? Mekkora hangulata lenne mar vasarnap a cipovasarlas utan beugrani megnezni egy loversenyt, vagy mondjuk csak a "plazakavezo" teraszarol latni a palyat - ilyen nem sok helyen van es kozelebb hozna az atlag hulyemagyart a loversenypalyahoz, ami, valljuk be, azert csak a megszallottak szuk korenek a terepe.
Lehetne belole ujra divat, ami elerheto a plebs szamara is. vagy hulyeseget beszelek?

Az, meg hogy a vagta koppintas, csak reszben igaz. Egyreszt lovashagyomany igenis van, masreszt valahol el kell kezdeni, de alapvetoen nem a Paliora hajaz a dolog, meg ha at is vett par elemet onnan.

Meglassuk, no!

azt vegkepp nem ertem, miert kellene Gesztit felkoncolni, honnan jon ez a gyulolkodo hangnem. Talan mondjunk velemenyt az otletrol, a cselekedetrol es a gondolatrol, attol fuggetlenul, hogy kitol szarmazik... vagy az tul civilizalt?

misel rumli 2008.04.24. 20:49:53

A Váci utcáról én s gondolkodta, de nem lehet hogy azért mert a gázcsőcserét csak a hivatalos fűtésszezon végével lehet elkezdeni? Meg aztán az elhúzódó közbe szerzési eljárások is ugye. De ezek csak optimista felvetések részemről... mert igazándiból én sem értem...
süti beállítások módosítása