Budapest Száksz

"Budapest hallod, hogy nézel már ki? Ezért kellett téged egyesíteni? Há' ne haragudjál már, de nézzél szépen körül! Le kell hogy basszalak, mert még Bukarest lesz fölül" - Belga: Budapest. Ez itt a Budapest Száksz, fővárosunk anti-blogja. Cél? Nincs. Sírva rökönyödjünk, hogy aztán sírva röhögjünk. Ahogy szoktuk. Napirokkant, sztori, vírus küldése, kontakt: welovebpKUKACgmail.com

Messziföldiek

ip-location

Enyimé

Friss hozzászólások

Legyen neked is

A Jármű

Sok izgalom

3 2 (1) 4 metró (1) 7 (1) a38 (1) advent (1) ajánló (1) albérlet (1) algagyáros (1) állatkínzás (2) andrássy (1) árkád (1) armani bekaphatja (1) árpádsáv (1) árpád híd (1) átalakulás (2) autó (10) bab (6) barát (1) barkochba (1) bejegyzés (1) beszarás (1) betonia (1) bkv (11) blaha (1) bliccelés (1) bombázók (1) borotva (1) börtönnapló (1) budapestifurcsaságok (5) budapestikum (31) budapesti látványosság (1) budapest rulz (1) budapest száksz (66) budapest száksz póló (1) búék (1) burger king (2) café mozart (1) cigány (5) combino (3) csöves (1) cukros víz (1) daily disabled driver (6) deák ferenc (1) demszky (16) don quijote (1) dugó húzó (1) édibédi (1) edition (1) eiffel park (1) ekszperiment (1) ellenőr (1) ellenőrök (1) emlékpark (1) év rokkantja (2) ez is budapest (1) fekvőverseny (7) felhívás (1) ferihegy (1) fingom sincs (1) fkf (1) flashmob (1) föld napja (1) főpolgármester (16) főpolgármester verseny (15) fővárosi (2) free tibet (1) fura épület (3) futás (1) geszti péter (2) gödör (1) gyalogos bérlet (1) hagyó miklós (3) hajós andrás dalban mondja el (1) halál (1) halleluja (2) hányáskörkép (1) hekker (1) hellókarácsony (2) hello barbara (1) heti (3) hétvége (5) hírcsokor (3) horror (2) horst fuchs (1) hősök tere (1) húgyos jóska (1) húsvét (1) ígéret (1) ihlethiány (1) ikea (1) ilovebp2.0 (2) ivókút (1) járdamatrica (1) játék (1) jézus (3) jubileum (1) kapcsolat (1) karácsony (3) katasztrófa (1) katona kálmán (1) kérdés (14) király utca (1) kísérlet (1) kitárulkozás (3) kóka (1) koncert (1) kossuth tér (1) kötelező (1) közérdekű (22) közgyűlés (1) közlekedés (6) köztársaság (1) köztereink parkjaink (3) (1) lonely planet (1) madonna (1) március15 (2) margitsáv (1) margit híd (1) matrica (2) matr ilona (1) máv (1) mechwart liget (1) meghalsz (1) metró (1) mézeskalács (1) michael jackson (1) miezbazdmeg (1) mikulás (3) nagyrét (1) napirokkant (116) napközis képzés (2) nemzeti vágta (3) nem értem (1) nem halott a magyar (1) nextgen (4) nukleáris (1) nyilvános wc (1) nyugat 100 (1) osvát utca (2) ötlet (1) paranormál (1) párbeszéd (2) petőfi (1) pikula (1) pina (1) politikus is ember szeresd hát (1) programajánló (4) rágó (1) rapülők (1) rendőrrokkant (1) rendőrség (1) retrómánia (1) ronaldinho (1) roswell (1) rózsák tere (1) sliders (1) sólyom (1) sopron száksz (1) spar (1) speszöl edisön (4) spontan emberi ongyulladas (2) sz@rd (1) szar (1) szavazz fasszal (1) szekeres (1) szemét (1) szemétláda (3) szemétlerakó (3) szerepvállalás (2) sziget (4) sziget2008 (1) sziget 2010 (1) sziklakórház (1) szilveszter (1) szolgálati közlemény (5) szomszéd (1) szomszédok (1) születésnap (1) tarlós (2) társadalmi (2) taxi (1) tehénparádé (1) tél (1) télapó (1) tér (2) téralatt (2) te szemétláda (1) több jogot (1) toller lászló (2) tolvaj (1) tribute (1) tudtad e (1) t com (1) üléskonteszt (2) utca (2) utcakép (4) utca locsolás (1) vadorzás (1) városálom (1) városligeti tó (1) vasút (1) vendégposzt (1) verseny (1) ver jozsi visszater (1) világsztár pikula (1) világ legjobb blogja (2) vodafone (1) volt egyszer (4) ws teleshop (1) wünsch híd (1) zrínyi miklós (1) zseniális (1)

Feedfeedfeedfeed

2010.05.10. 07:33 pikula

Napiparaszt

Kezdjük a hetet ezzel a csodával, melyet Kristóf küldött:

"Sziasztok! Hajdú Péter inkognitóban közlekedik, de parkolási szokásait nem tudja levetkőzni... A kép szombat délután készült. Üdv: K."

Majd a Buci jól lesubaruzza a szemétládát.

101 komment

Címkék: spontan emberi ongyulladas toller lászló napiparaszt


A bejegyzés trackback címe:

https://ilovebp.blog.hu/api/trackback/id/tr551987028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2010.05.10. 08:33:39

kár, hogy nincs tólólapátos bicikli

szmoker (Homo Trollicus) 2010.05.10. 09:08:23

"Lesubaruzza" bazz... ez olyan, mint egy egységnyi Nokiás-doboz, vagy egy Tocsik?

Picsasereghajtó 2010.05.10. 09:10:04

Valaki magyarázza már el nekem ezt a hajdúpéter-hájpot.

Valami noname suttyóparaszt (nekem a Hajdú Péter név semmit nem mond, ennyi erővel Kiss Pista is lehetne) szabálytalanul parkolt, és? Naponta találkozok ilyennel nem csak kerékpárúton, de járdán és villamossínen is. Most ez mitől nagy szám, ki az a Hajdú Péter egyáltalán?

Martian (törölt) 2010.05.10. 09:11:20

Bátor ember... nem fél, hogy a reakciósabb bringások leszedik a tükrét vagy legalábbis leköpik a szélvédőt?

Picsasereghajtó 2010.05.10. 09:13:19

@Martian: A közhiedelemmel ellentétben a bringások jelentős része békés és jámbor ember. Kikerüli, magában anyázik egyet, és teker tovább.

webber 2010.05.10. 09:16:20

@Sün! balázs: Nana :) Kihasználják, hogy gyorsabban el tudnak illanni a dugóban, mint autós "társaik" ...

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.05.10. 09:20:52

Szerintem meg - látszik - autóbejárónál áll. Szemfüles fotós lekapta, amíg a vezető elment kinyitni a kaput. Persze tarthatta volna addig az autót a szabad kezében is.

jackjunior 2010.05.10. 09:22:46

@Sün! balázs: alig vártam, hogy leírhassam mi történt velem szombaton délelőtt! Budán autóztam, velem párhuzamosan végig biztonságos kerékpárút volt. Egy lány az autók mellett kerekezett és erősen zavarta a forgalmat. Amikor mellém ért, tök normálisan megkérdeztem miért nem használja a kerékpárutat? Szó nélkül leköpte a kocsimat és lassan tovább ment. Lehet Más a Kerékpárosok Viselkedése? JJ

ápdét 2010.05.10. 09:32:39

lesubaruz... új szlengszó született! :) "Vigyázz, kisköcsög, mer lesubaruzlak, hogy anyád se ismer rád!" ez jóóóó...

Asszúrbanapli 2010.05.10. 09:37:51

beléd subaruzom a sárhányoómat - mér nem közlekedik inkább az ilyen pónival egyzene.blog.hu/2010/05/10/dr_didg_my_little_pony

vernyul 2010.05.10. 09:40:41

@Sün! balázs: Az a "baj", hogy legutóbb elméletben egy rakás híres embernek tartottam eligazítást egy sporteseményen szabályokból, de meg nem tudtam volna mondani, hogy kik azok. Pedig volt kamera, fotós, autogramvadász stb. Hiába, akinek nincs tévéje, "bajban" van.

Matyko 2010.05.10. 09:45:04

Bukarestben 2006ban DEFAULT volt ez a keresztbeparkolosdi. Fenykepem van rola, hogy meg ujsagosbodet is epitettek a bringautra... :P

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.05.10. 09:48:10

@espadazo - Játékbolt:: Ugyanerre gondoltam.

Autóbejáró! Vagy ha ráparkor a járdára, akkor jobb?
Már megint megy a fölösleges rosszindulatú hőzöngés.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.05.10. 09:52:42

Legalább úgy fényképezett volna a beküldő, hogy a rendszám is láccik. Így mi értelme? :D

Funkerman 2010.05.10. 09:54:09

@espadazo - Játékbolt:: A demszky karók is elég jól látszanak, amik abszolúte megkönnyítik a kikerülést. Értem én, hogy evidens ilyenkor a szembejövő, kanyarodó sávba belehajtani. :)

kacsa65 2010.05.10. 09:58:22

Igen, igen, látszik, hogy ez egy kapubejáró, bár K "szemfülesen" a kaput kifelejtette a képből. Ami még látszik, hogy jobbra kanyarödó sávból lehet a kapuhoz bekanyarodni, tehát még azt se csinálhatta volna, hogy megáll az úton amíg kaput nyit, mert akkor meg a kanyarodókat akadályozta volna. Azt mondjuk az állókép nem tudja dokumentálni, hogy 1 perc alatt nyitotta ki és állt be vagy órákig ott dekkolt, de az üres utcát látva és tudva, hogy szombat délután volt én inkább az előbbire tippelek.
Vagyis szerintem K volt a bátor és merész, jókor jó helyen, hogy naggyá tegye magát az interneten egy remekül elkapott pillanattal.

ebedli 2010.05.10. 10:07:27

@kacsa65: Csak az a szépséghiba az elméletben, hogy a Bajcsyn ott nem lehet behajtani semmilyen kapun. De rövidesen arra megyek, megnézem személyesen is.

Picsasereghajtó 2010.05.10. 10:09:12

@vernyul: Nekem van tévém, sőt, néha be is van kapcsolva, sőt, időnként nem monitorként a géphez kötve nézek rajta HD filmet, hanem akár RTL Klubon vagy TV2-n híradót, XXI. századot és még Megasztár selejtezőt is. Mégsem találkoztam eddig Hajdú Péter nevével, csak a különféle blogokon a parkolási ügye kapcsán, és egyre jobban bassza a csőröm, hogy vajon csak én ennyire tudatlan, vagy Hajdú Péter valóban egy noname senki és csak mesterségesen gerjesztett hiszti ez az egész, hogy minél többen megismerjék a nevét, a rossz reklám is reklám alapon?

dzsedi 2010.05.10. 10:12:38

szerintem meg a kurva annyát a bicikliseknek, még egy sávot az autóknak a bicikli út helyett, bicikli száksz!

BBW_LOVER 2010.05.10. 10:17:48

ez így nem jó. ehhez BMW terepjáró illik, minimum.

BigTwix 2010.05.10. 10:17:53

Lesubaruzza!

Öregem!

Új szóval gazdagítottad csodás nyelvünket...

köszönet érte

Stohl meg szarjon agancsot. farfekvésest

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.05.10. 10:20:48

@Csönd-Nesz-Rizs.®:

Aha, azt ismerjük...!
Ott írogat az a sok perverz alak...

ebedli 2010.05.10. 10:21:51

@ebedli: Addig is: a NORC-on egyértelműen látszik (szemben, a barna kapu), hogy nem autóbehajtó.

www.norc.hu/pano/TWafWhqo/

Brain$torming 2010.05.10. 10:27:39

Nem vagyok egy bringás fan, sőt, a vérnyomásom is felmegy, ha meglátok egyet, de az ilyen féregnek is kijár a faszkorbács.

cirkof 2010.05.10. 10:31:55

Hogy a kerületi tűzoltók análfűrészeljék meg... :)

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2010.05.10. 10:33:05

HALÁLBÜNTETÉST VISSZA! De legalábbis a gerincét kéne eltörni annak a proli üres tekintetű féregnek, aki mozgássérült helyre parkol. Akkor tisztulna meg itt a levegő, akkor értené meg a hülyemagyar, hogy hol a helye.

goldengiccs 2010.05.10. 10:38:16

Ebben semmi szokatlan nincs, kurvára természetes lett! Papíralapú matricákkal el kéne kezdeni a nevelést.

MagyarZizzi (törölt) 2010.05.10. 10:45:49

Atomot neki! De legalábbis egy nagyobb tétel dinamitot. Legközelebb majd az üvegfalon keresztül parkol be a bankba, vagy mi?!

Qju 2010.05.10. 10:50:23

Festékszórót neki!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.10. 10:51:57

Nem értem a felháborodást. Ilyenkor szépen fel kell hívni a 112-t, és megkérdezni, hogy mit tegyél: gyújtsd-e fel, vagy elég, ha az összes kerekét leereszted. Okostojásékkal nincs kedvem vitázni, de az ilyen pinapörsenés simán beparkol bármelyik kapubejáróba, "arra az 5-10 percre" (ami legalább 30, legfeljebb 40), mert tudja, hogy fél órán belül nem intézkedik senki.
Kivéve persze azt az esetet, ha valamelyik kerékpáros áthalad az akadályon (triálosok előnyben), vagy a kihajtani szándékozó lakó pont a kapu fölött lakik, és idegességében, nézelődés közben lelök az ablakból egy-két téglát, vagy betonkaspót.

Egyébként az miért számít normálisabbnak, ha egy bunkó a kerékpárutat állja el teljesen, mintha a közút egy sávját?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.10. 10:54:11

@goldengiccs: @MagyarZizzi: @Qju:
Budipesten alighanem mindig lenne nálam kerékpározás közben némi pillanatragasztó és PUR-hab. Ablaktörlőkbe és zárakba pillanatragasztó, hűtőbordákra és kipufogóra PUR-hab...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.10. 10:56:18

@Sün! balázs: Legalább ketten vagyunk, én is csak valamelyik kommentelőtől értesültem ilyen nevű elváltozásról.

Steerio 2010.05.10. 11:02:21

@jackjunior: Ez egy darab volt, egy autósból se ítéljük meg az összes többieket, ugye. Mert akkor te is járdánparkoló, zebránál nem megálló, sőt, részeg Buci lennél, ugye. Ami gondolom nem vagy. :)

Viszont ha megengeded, válaszolok helyette: a "biztonságos" kerékpárút az, amin a lekanyarodó autók jól elb*sszák, pedig elsőbbsége van. Megállni minden keresztutcánál nem akar, mert ő is igyekszik valahova, ahol dolga van. Sok helyen ráadásul nyakat kitekerve kéne hátranézni, fák vannak útban, stb.

Ha te elvárod tőle, hogy ő kiemelt úton haladva állandóan megálljon, hátranézzen, akár több kilométeren át, akkor ő meg elvárhatja, hogy néhány másodpercet vesszél, amíg meg tudod előzni.

Budapesten gyakorlatilag az összes halálos kerékpárbaleset "biztonságos" kerékpárút és úttest találkozásánál történt.

Az úton haladva a kerékpárosnak biztonságosabb, mert végig az autósok látómezejében van. Ott csak az üti el, aki szándékosan el akarja, ez meg ugye nem általános.

A szakemberek már régóta az útból leválasztott kerékpársávot szorgalmazzák, ami egyébént nem foglal több helyet, mint az elválasztott (csak a sorrendje más a dolgoknak), ellenben olcsóbb (szélesebb úton sima sárga csík VS. viacolor meg egyéb baromságok).

Persze pont itt válik egyértelművé, miért is ebből van több: hát ebből többet lehet kérem lopni.

Steerio 2010.05.10. 11:06:02

Speciel a képen látható kerékpárút is a ROSSZ megoldásra példa: a Bajcsíról lekanyarodni szándékozó autósnak KÉTIRÁNYÚ kerékpárforgalmat kell figyelnie, nyakát tekergetve. Ez elég idegesítő egy feladat, mert közben kanyarodni is kell, stb.

Ha az úton megy a kerékpáros (menetirány szerint), akkor ez a gond egyszerűen nem létezik.

Pontosan ezért szoktam a Deák tér felől a Nyugati felé haladva a másik oldalon, az úton menni.

goldengiccs 2010.05.10. 11:18:55

@Kitalátor feljegyzetei:
én azt találtam ki, hogy valamivel kéne levágni azt a szeletet, ami tilosban van :D Ebben az esetben mondjuk meghagynánk neki a hátsó keréktől visszafele, a többi eltűnne. Megnézném az arcát, mikor visszaér az 5-10 perc után!

otapi 2010.05.10. 11:25:24

@Steer: Aztán majd jön @jackjunior és jól megkérdezi, hogy miért nem a teliparkolt bringaúton mégy :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.10. 11:32:03

@goldengiccs: Egykori babakocsitolós koromban a játdán (kapualjban!) parkoló ánuszok miatt a "Flúgos futam" rajzfilmsorozat Fűrészkerekűjének megoldásait szerettem volna alkalmazni, hogy ne kelljen a legkisebbet, meg a kocsit fogó két "nagyobbat", a másodikat és negyediket", a "műanyagmotorozó" harmadikat, a mankókerekes kerékpáron billegő "legnagyobbat" és a hátamon cipelt pedálos gokartot levinni a közútra, az autók közé...

gauche caviar 2010.05.10. 11:32:53

akkor én majd belakatolok a nagykörút külső sávjára és videózom a hőbörgőket.

az egész bajcsy egy kolosszalis elbaszas. az ott valoban kapubejaro, ahol valoban van olyan, hogy megall ajtot nyitni. de olyat is vegigalltunk mar, hogy 20 percig ott parkolt a csoka, majd egy "anyatok picsajat basszatok meg"-el tavozott, mint aki jol vegezte dolgat.

a bringazas ellen lazadozok meg vegyek mar eszre, hogy egy megnyerhetetlen harcot akarnak vivni. nem csak budapesten, hanem minden nyugati nagyvarosban a varosi kerekparforgalom novekedese a tendencia. most tok folosleges megint azt eroltetni, hogy majd pont budapesten lesz minden maskepp mint mashol. ez van, mar most is tomegevel jarnak kerekparral az emberek, szobafestotol a bankarig, akik aztan rohadtul nem radikalis aktivistak. egyszeruen ez a kozlekedesi forma jo, hatekony, es praktikus.
inkabb azon kene rajtalenni, hogyan lehet meg tobb ember szamara kenyelmes alternativava tenni, mert akkor az autot a munkajukhoz hasznalok elott is kevesebb egyedul beautozo meresztene a segget a dugoban, lenne tobb parkolohely.

persze tudom, hogy ezt hitvita szintjen kell kezelni mert megiscsakhatnehogymar, de a vegeredmeny akkro is az lesz, hogy budapest erosen bringas varos lesz. csak folosleges enrgiakidobas ez ellen kuzdeni.

2010.05.10. 11:36:56

@espadazo - Játékbolt:: Kapubejáró, az. Amit rendszeresen parkolónak használnak.

Boorisz (törölt) 2010.05.10. 11:36:57

Kell rá tenni egy szép mély karcolást.
Persze tudom bunkó megoldás de bicikli útra parkolni is az.

goldengiccs 2010.05.10. 11:41:27

Én amúgy még javaslom, hogy fúrjunk le bringaparkolókat a Bajcsy közepére meg még 1-2 helyre.

A kerepesi úton van egy használt autó piac, a tulajdonos ügyfélparkolónak használja a bringautat és van még rengeteg példa, úgyhogy egy kollektív szopatás nagyon érik!

Picsasereghajtó 2010.05.10. 11:53:46

@Mr. Pickles: A hirtelen fékezés következtében "véletlenül" megcsúszni és végigszántani az autó oldalát nem bunkóság. ;)

sztrelnyikov 2010.05.10. 11:59:28

Én amúgy ilyenkor lemegyek a KÖZútra és leszarom a beszóló autósokat, hogy "miért nem mész a bringaúton???" Hát ezért.

Ha az agynélküli autósokig egyszer eljut, hogy "ne parkolj a bringaútra" és "add meg a bringásnak is az elsőbbséget" akkor majd megyek a bringaúton. Addig köztük cikázok.

2010.05.10. 12:12:11

@sztrelnyikov: Mindamellett hogy igazad van, jól kibaszol velük a cikázásoddal...

Szobi 2010.05.10. 12:33:26

A kapubeállóval hadakozók kicsit el vannak tévedve. Ott ugyan van kapu, de azon behajtani nem lehet. Igaz, a helyi szabályok megengednék, csak a ház nem. A szabályok pedig azt is leírják, hogy ha nem mész be, akkor nem hagyhatod ott a kocsit.

phaszfej 2010.05.10. 12:42:02

Felakasztani az összes kispöcsű bringást. De most komolyan, normális az az ember, aki gumibili, cicanadrág és mindenféle színes foncsorral ellátott szemüveg nélkül nem is tud biciklizni? Ócska buzi pozőr a legtöbb bicajos. Ez az igazság.

otapi 2010.05.10. 12:59:57

@phaszfej: Nézz körül itt: cyclechic.blog.hu/ - és láss csodát.

Picsasereghajtó 2010.05.10. 13:03:08

@phaszfej: Nem normális, de azért van nála is idiótább: aki városi forgalomban 2000 köbcentinél nagyobb hengerűrtartalmú autót használ péniszméter-növelésre. Velük mi legyen, lőjük őket fejbe, vagy akaszthatjuk a divatmajom bringás mellé? (aki a légynek sem árt, ellenben a nagyteljesítményű, nagyfogyasztású és emiatt magas károsanyag-kibocsátású autó fölösleges terhet ró a városlakók szervezetére és az infrastruktúrára egyaránt. Én kitiltanám a városból a terepjárót, annak még a nevében is benne van, hogy a városban semmi keresnivalója)

phaszfej 2010.05.10. 13:09:43

@Sün! balázs: azok nem hepciáskodnak. a biciklisek csak sírni tudnak, mint a hisztis picsák: "Jaj, megállt előttem egy kocsi!'

krampam 2010.05.10. 13:21:43

bezzeg, ha én állnék keresztbe a Bjacsyn...

FGSuperman 2010.05.10. 13:22:48

egy jó kromofágos szivacs csodákra képes:-)

tururú 2010.05.10. 13:44:12

gonoszak vagytok, segíteni kell az ilyennek: kis kromofággal le kell mosni a kocsit, hogy jobban kilásson a szélvédőn, illetve a motorházra kulccsal bele kell rajzolni egy kétirányú nyilat jobbra-balra mutatva, hogy lássa, hogy mit nem látott meg.

biztos vagyok benne, hogy hálás lenne, ha valaki így hívná fel a figyelmét a hiányosságaira.

ladislaus 2010.05.10. 13:45:05

en a brigazas mellett vagyok mert igenis fasza bringazni es jo kitekerni a varosbol hetvegen a romaira, a szigetre akarhova, de meg hetkozben is munkaba... DE rohadtul megtanulhatna a sok bringas kozlekedni! Peldakat lehet sorolni hogy hol nem hasznaljak a bicikliutakat helyette uttesten laviroznak... es meg neki all felljebb.
Aztan megy a spontan emelgetes a kritikus masszán. meg jo hogy pofajukba rohogok a sok lmps buzinak ott... es mondom, imadok bringazni!

gauche caviar 2010.05.10. 13:49:08

@ladislaus: megnyugtató azért, hogy a bringások okozzák a legnagyobb gondot ebben a városi káoszban amit forgalomnak csúfolnak néha a dugóban pöfékelők.
tán még a szmogot is a bringások okozzák, mondjál még pár dolgot, szerintem a végére még ez is kiderül.

Kalapács 2010.05.10. 13:50:54

Napiparaszt, mi?
Hát a rohadt életbe, aki parasztozik, az már legyen következetes, és soha többé ne tegyen semmit a méltóságos pofájába, amit azok a sötét, bunkó parasztok termeltek!
Jó étvágyat a sósheringhez Pikula, mert körülbelül ennyi marad abból, amit naponta megzabálsz.
Napiproli.

2010.05.10. 13:55:50

szerintem tiltsuk be az ilyen postokat. tök fölöslegesen csinálja a feszkót. mindig is lesznek paraszt autós/biciklis/buszos/gyalogos/kamionos (abc sorrend, nem belemagyarázni mást) emberek.

Zuzu Petals 2010.05.10. 13:56:38

Vidéken tök jól működnek a sárga vonallal leválasztott sávok, és az sem terheli meg az autósokat, hogy két irányba is kell néha nézni, ha kétirányú kerékpárforgalomra lehet számítani (egyébként, ha vki erre nem képes, akkor ne kapjon jogosítványt).
Persze ehhez az kell, hogy legyen kiépített útvonal a biciklisnek minden forgalmas szakaszon, illetve hogy az autós is számítson a kerékpáros jelenlétére a forgalomban. A fővárosi közlekedési kultúra szánalomra méltó. Köcsög az autós, a kerékpáros meg nem kap lehetőséget, amitől ő is köcsög lesz.

Lefetyke 2010.05.10. 14:01:25

Az ilyen parkolós képek láttán sajnálom azt, hogy nem tartunk magunknál mindannyian egy-egy "Népharag" címkézésű féltéglát.

Aki így parkol, vagy mozgáskorlátozott-parkolóhelyen, vagy szűk utcában, esküszöm megérdemelné, hogy kicsit átformálják az autóját.

Néhány bezúzott szélvédő, némi konstruktív kritika a fényezésbe karcolva, és nagyon hamar kiveszne a divatból az ilyen szintű taplóság.

2010.05.10. 14:02:55

@Martian: Attól kellene féljen, hogy mire elvégzi a dolgát, az autóját már elszálítatta a felügyelet, és csak 50000-ért adja vissza plussz 30000 birság. Az a baj, hogy ez nem így megy nálunk.

Poptaritop 2010.05.10. 14:19:09

@ladislaus: Ha közlekedésre is használnád a bringát igen hamar rájönnél, hogy a kerékpárútnak nevezett "izé" alkalmatlan rá. Nem a hétvégi bohóckodásról beszélek, hanem a valódi közlekedésről. Mellesleg mindig van néhány okos, aki a tömött gyalog-kerékpár utat is kerékpárútnak nézi. Majd önkényes rendőrnek álcázva magát fel akar parancsolni rá. Szánalom...

otapi 2010.05.10. 14:24:46

@otapi: Érdemes nézni a hozzászólásokat is: "Basszus! Még a tegnapelőtti balesetnek is ott vannak a nyomai…"

Fideszman 2010.05.10. 14:39:48

Örülök, hogy vannak akiknek ez a legnagyobb gondja, hogy valaki keresztbe áll egy bicikliúton. Tudod mit csinálnék? Kikerülném bazdmeg és mennék tovább a dolgomra.
Aki pedig szélvédőket zúzna ilyen esetben várja meg a tulajt, hallgassa meg mit mond, miért állt oda és ha nem tetszik a magyarázat kúrd be az ablakot, de az ember ELŐTT. Nem sunyiban elhúzva a beled utána mint egy gyáva féreg.

Zuzu Petals 2010.05.10. 14:40:52

@otapi: Elég sokat közlekedtem (közlekedek) vidéken, ha otthon vagyok. Pesten nem merek biciklire ülni (meg nem is akarok,mert itt nem lehet haladni, ugyanis minden 20 méter után meg kell állni vagy szerencsétlenkedni kell a gyalogosok/autósok közt). Amúgy hol olvastad,h azt írtam, "vidéken minden szép"? Azt jeleztem, hogy ott egészen más a közlekedési kultúra, mint Pesten. Amikor én tanultam vezetni, a legnehezebb dolog volt, hogy kerékpárutas kereszteződésnél úgy álljak meg, hogy belássak mindent, és a kerékpárost se korlátozzam a közlekedésben, aki Pesten tanulja, attól ez a hozzáállás idegen (és tudom, mert elég sok közeli ismerősöm itt csinálta a jogsit). A 20 tanuló útvonalból (vagy hányból) legalább 4-5 olyan kellene, hogy legyen, ahol számottevő kerékpáros forgalomra lehet számítani, mert akkor legalább a jövőben változna a morál. Így nem fog.

Fideszman 2010.05.10. 14:41:25

És nehogy már egy bicajos háborodjon fel komolyan... azok akik a legjobban szarnak a szabályokra :D szánalmas képmutató rühes banda.

BKV reszelő 2010.05.10. 14:47:17

@sztrelnyikov: "Én amúgy ilyenkor lemegyek a KÖZútra és leszarom a beszóló autósokat, hogy "miért nem mész a bringaúton???" Hát ezért.

Ha az agynélküli autósokig egyszer eljut, hogy "ne parkolj a bringaútra" és "add meg a bringásnak is az elsőbbséget" akkor majd megyek a bringaúton. Addig köztük cikázok. "

:D Egészen addig seggfej barátom, amíg egíyszer valakivel nagyon kitolsz és teljesen összevérezed az alvázát ! Csak addig.

otapi 2010.05.10. 14:49:14

@Zuzu Petals: Naponta közlekedek bringával, és BP-en egyáltalán nem olyan rossz az autósok morálja, mint amilyennek beállítod (elenyésző a balfékek aránya). A gond az autóból beláthatatlan, járdával összetéveszthető kétirányú bringautakkal van, de ez Bp-n, Orosházán, és gondolom mindenhol ugyanúgy van.
(Az irigyelt Koppenhágában is jórészt bringautak vannak, de a fő különbség, hogy az utak mindkét oldalán a helyes menetiránnyal egyirányúak, és a járdától is el vannak választva)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.10. 14:50:28

@majomképű:
1. Remélem, hogy a szabályok adaptálásával balról kerülnéd ki. Átugratva a korláton. Vagy jobbról, és jön közben szembe autó.
2. Aki pedig kerékpárúton akar állni, az maradjon a kocsijánál, hallgassa meg, mit mond a bringás, és ha nem tetszik, amit mond, menjen az anyjába...

BKV reszelő 2010.05.10. 14:55:05

@Kitalátor feljegyzetei: Kemény vagy csoki ! :) ...no és ha a küllőket a nyakad köré teketi az autós, akkor mit mondasz ? :D MErt ilyet is láttam már és a bicajos nem akart mondani semmit, hanem megtanult járni.

Fideszman 2010.05.10. 15:01:30

@Kitalátor feljegyzetei: Milyen szembe autó? Ahogy látom bőven van helyed, hagyjuk az ilyen gyenge kifogásokat. Szeretném leszögezni, hogy nem az autóst védem, csak nem értem minek ilyen hülyeségeken felháborodni képeket csinálni plusz még erről vitatkozni a neten.. főleg úgy hogy az autóstól senki nem kérdezte meg miért állt oda. Lehet simán paraszt az illető, de ezer féle oka lehet arra is hogy "jogosan" álljon oda. Semmiben nem tart kikerülni és tovább menni, amíg nem áll minden 10 méteren egy autó keresztbe addig nem kell így felháborodni, főleg úgy hogy 5 perccel később simán leszarod pl hogy pirosban mész át meg hasonló, ahogy a legtöbb bringás.

PR32 (törölt) 2010.05.10. 15:08:52

@majomképű: Hja, én is így vagyok vele. Bringásként. Ott áll. Kikerülöm, azt' ennyi.

Zuzu Petals 2010.05.10. 15:10:54

@otapi: Beláthatatlan kereszteződések mindenhol vannak (mondjuk egy értelmesebb városvezetés az ilyen hibákat igyekszik javítani.) Így kívülről elég szärnak tűnik a helyzet, nekem nagyon hiányzik a bicikli (most gyalog járok). Egyébként én is azt pártolom, hogy a menetirány legyen adott a kerékpárosnak is (és egezzen meg természetesen az autóséval). Én azt tapasztalom, hogy a sárga sávval elkerített biciklisek számára fenntartott aszfaltcsík (valószínűleg az előbb említettek miatt is) teljesen működőképes megoldás, erre pedig szinte mindenhol hely is lenne. Ha ezt megcsinálnák legalább a körúton, én már hoznám is fel a kerót, de addig nem is idegesítem magam, mert biciklire azért ülök,h haladjak, ahhoz,h elérjek egy normális utazósebességet meg energia kell, de ha folyamatosan le kell lassítanom/meg kell állnom, nem sokat érek a biciklimmel, inkább csak szórakozás marad a dolog.
Mindenesetre elég biztató volt, amit kerépárosként írtál. (Nekem mindösze egyetlen egy ismerősöm van, aki rendszeresen kerózik, de ő is csak azért, mert szerencsés útvonalon tud közlekedni, ahol majdnem végig van bicikliút.)

cso zsi 2010.05.10. 15:11:37

@ebedli: Ha már beidézted azt a képet a Norcról, meg is nézhetted volna.
Az ott egy kapu. Rajta egy "megállni tilos" jelöléssel. Csak nem azért, mert autóforgalom is lehet rajta? Ettől persze az Opeles lehetett a "csak öt percre beugrom..." fajtából.

Zuzu Petals 2010.05.10. 15:13:11

@majomképű: Azért elég jól pozícionálta magát. A kerékpárosnak szinte nullára kell fékezni, hogy ki tudja kerülni rendesen...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.10. 15:35:02

Talán, ha a sok rinyapina biciklisfutár spórolna, és az internet előfizetés helyett autóhitelt törlesztene, akkor nem sírna a szájuk minden apróság miatt!

romesz 2010.05.10. 15:42:27

Szerintem ezt a kepet a posztolo a sajat kocsijarol csinalta mielott behajtott a parkoloba. Igy eleg sok kommentet kap erre, ami jo penzecsket hoz zsebebe.

Gratulalok, jo otlet.

ave 2010.05.10. 15:43:18

Tartok tole, lesz aki belerug.
Szoval legkozelebb valoszinuleg nem fog odaallni.

De fotozas helyett lehetne pl. ilyenkor bejelentest is tenni, az eleg jo megoldas.

BKV reszelő 2010.05.10. 15:46:15

@ave: Én is belerúgok minden bicajba, ami csak úgy ott van hagyva a járdán. Már előre törlesztek, hátha egyszer az én autómba rúgnak bele a bicajosok.

PR32 (törölt) 2010.05.10. 15:55:49

pár napja láttam, hogy egy X5-ös a kikanyarodás idejére ráállt a bringaútra (Mexikói#Mogyoródi), de tényleg csak addig, hogy tudjon nézni (itt a balra kanyarodónak 3 irányból kell elsőbbséget adnia).
bringás cimbi képes volt megállni, bekopogtatott az ablakon, hogy guruljon vissza...
komolyan felhúzott - ugyanis az x5 mögött simán el lehetett menni.
most ez is odaparkolt. na és? kikerülöd.
az ilyenek miatt értem, miért utálják az autósok a bringásokat.

(röviden: ha a bringásokat - minket - felb.sz a sok önjelölt rendőr, mi sem rendőrködünk, és nem barmoljuk össze a kocsit. éértem?)

Silent Bob 2010.05.10. 15:57:26

@BKV reszelő: Így van, az autós erős, a biciklis gyenge. :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.10. 16:16:56

@BKV reszelő: "Ember kell ahhoz, nem gatya!" Megnézném azt a sörösüvegvállú szájberköcsögöt, aki meg tudná emelni a bicajomat...

(Meg téged is, amikor 25-30 km/h sebességgel kicentized a vaskaró-rámpa-lökhárító által kijelölt teret, miközben esetleg jön szembe egy kamion vagy egy busz.)

@majomképű: Semmivel nem lett volna törvénysértőbb, ha a közút akármelyik sávjában áll meg a bizonyára lábatlan édesanyját szívműtétre szállító alighanem mozgás- és látássérült, csak angolul beszélő izlandi sofőr.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.10. 16:17:51

@PR32: Én fel szoktam hívni a rendőrséget. Igaz, hogy nem csinálnak semmit, de romlik az eredményességi mutatójuk.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.10. 16:20:48

@PR32: Én olyat is szoktam látni, hogy az ugyanilyen bűnöző-kategóriába tartozó bunkók a vasúti sinekről nézelődnek - mert a kokó miatt hordott napszemüveg jobban gátolja a látásukat, mint egy akármilyen csador - és ha a vonat jön, a mozdonyvezető nem kézzel szokott bekopogtatni...

otapi 2010.05.10. 16:21:05

@PR32: Az egy kifejezetten életveszélyes kereszteződés minden résztvevővek. Kopogtatás helyett le kellett volna mondani az elsőbbségéről és meg kellett volna várnia, amíg elmegy az x5-ös.
Az x5-ös mögött nagyon helyesen nem ment el, mert:
a) x5-ös mégis észreveszi hogy bringaúton áll és tolat egyet
b) az x5-ös mögül nem látni és a Mogyórodiról kanyarodó autó simán elcsapja

(amúgy a parkolás, és megállás nem ugyanaz!)

ugg cardy 2010.05.10. 16:51:38

Hello!
Hogy megünnepeljük az ötödik évfordulóját társadalom létrehozását, elindította 2010-05-05-05-15, a teljes termék szállítási szolgáltatás ingyenes, kevés lehetőséget nem szabad kihagyni.

Értékesítési csapat

shop:

www.uggcardy.org/mbt-mwalk-shoes-c-1111.html
www.uggcardy.org/christian-louboutin-c-1469.html

Üdvözlettel

2010.05.10. 17:06:38

Nem lehetne ezt az ugg cardy felhasználót kitiltani a blogokról? A tököm ki van a gagyi módon fordított spamjeitől!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.10. 17:08:19

@ugg cardy: Küldd a neved és a HULYE FASZ szavakat a 1784-re SMS-ben!

ebedli 2010.05.11. 00:51:10

@cso zsi: Több, mint 20 évig laktam a környéken, az ilyen kétszárnyú kapuk 99,9999%-a nem gépkocsibejáró.
Bár a konkrét kaput nem ismerem, nagyon csodálkoznék, ha pont ez a kivételek közé tartozna. A belvárosi körfolyosós házak udvara ugyanis nem alkalmas a parkolásra.

cso zsi 2010.05.11. 11:16:59

@ebedli: Tény, hogy azon a kapun még nem autóztam be az udvarra, a vele szemben lévő oldalon viszont igen.
Ugyanis nem mind lakóház, ami belvárosi gangos ház. De cseppet sem kizárt, hogy a földszinti üzletek áruszállítása pont az udvar segítségével van megoldva.

segabor 2010.06.24. 10:43:14

Ugyanitt lomtalanítás sirály!
süti beállítások módosítása