Ismét egy sorozat elindításának lehetnek szemtanúi kedves Olvasók.
Tudjuk, hogy Budapesten napközben autóval közlekedni egy igazi hardcore életérzés. Mégis megteszi ezt több százezer ember naponta. Vagy azért mert a jól szervezett tömegközlekedéssel nem tudna időben elérni rendeltetési helyére, vagy azért mert egyszerűen a jármű a mindennapi munkája része, vagy kismillió ezer egyéb ok miatt. De nem is ez itt most a kérdés, ezt a jelenséget már elég sokan boncolgatták előttem. Ebben a sorozatban arra kívánom a tisztelt nagyérdemű olvasótábor figyelmét felhívni, hogy mit tesz a tisztelt városvezetés annak érdekében, hogyha már az egyszeri jómunkásember be merészelte tenni a lábát, bocsánat kerekét a városba, akkor legalább a dugóban állva, jobb esetben araszolva gyönyörködhessen városunk nevezetességeiben.
Egy szó, mint száz olyan helyeket próbálok összegyűjteni városunkból, ahol egy kicsit több odafigyeléssel oldhatni lehetne a dugók okozta káoszt, pénz és energiaveszteséget. És meg lehetne előzni, hogy minden harmadik autós ősz hajszálakkal, 35 évesen szívrohamban halljon meg a dugók által okozott stressz következményeképpen. Jobb és a következményeket figyelembe vevő TERVEZÉSSEL számos helyen gyorsítani lehetne a közlekedést, egy kisebb fennakadást lehetne okozni egymásnak.
Kálvin tér. Fővárosunk egyik közlekedési csomópontja, mely a 4es metró építésének hála még nagyobb figyelmet fog kapni. Egyszer. Talán. Ha elkészül. Mármint a metró.
De most is figyelmet érdemelt döntéshozóink számára. Történt ugyanis, hogy egyszer csak (igaz nem most volt, de csak most sikerült megfelelő fórumot találnom, ahol leírhatom bánatom) jó szokás szerint egy értelmetlen dologgal jöttek elő. A Baross utca felől jövő és a Kecskeméti utcán az Erzsébet híd irányába menő két forgalmi sávból az egyiket egyszerűen lezárták egy nagy betontömbbel.

Haló! Ébresztő városvezetés! Ez így nagyon nem jó! Tessék szépen felemelni a fenekünket a székről és megnézni mit okoz a bársonyszékből meghozott döntésünk! És tessék szépen visszacsinálni!
Hozzáteszem, az első időkben csak terelőtábla volt. Azonban az élelmesebb sofőrje – és valljuk be, teljes mértékben igaza volt – egyszerűen kiszállt és elfordított a táblát, ezzel ismét megnyitva a második sávot a forgalom előtt.
De aztán pár nap múlva arra araszolva észrevettem, hogy a „vezetés” fifikásabb volt és egy jókora betontömbbel véglegesítette akaratát, amit néhanapján meg is fejel még egy kis rendőri jelenléttel.
Talán attól félnek, hogy a betontömbnek lába kél.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
nyistapista 2007.11.08. 00:51:42
Som@ 2007.11.08. 11:25:23
Jelenleg azonban aki Budára akar menni, annak mindenképpen egyenesen kell menni. Viszont ezt csak egy sávban teheti meg, az eddigi három helyett. Szerintem nincs ez így jól. Amit mondasz, az viszont a mai napig fennáll, hiszen hiába van egy forgalmi sáv, a bárgyú autósok bemennek a kereszteződésbe, a betontömb után akár két sorban is. Hiszen muszáj behoznia a dugóban eltöltött időbeli lemaradását.
Maradjon minden így? Vagy szerinted mi lenne a jó megoldás?
nyistapista 2007.11.08. 12:59:56
Som@ 2007.11.08. 13:11:49
De addig is miért keserítik meg az emberek életét?
És itt nemcsak az autósokra gondolok.
Én naponta járok arra a 9-es buszon. De ugyan úgy araszol a dugóban, mint mindenki más.
airdace 2007.11.08. 20:20:20