Budapest Száksz

"Budapest hallod, hogy nézel már ki? Ezért kellett téged egyesíteni? Há' ne haragudjál már, de nézzél szépen körül! Le kell hogy basszalak, mert még Bukarest lesz fölül" - Belga: Budapest. Ez itt a Budapest Száksz, fővárosunk anti-blogja. Cél? Nincs. Sírva rökönyödjünk, hogy aztán sírva röhögjünk. Ahogy szoktuk. Napirokkant, sztori, vírus küldése, kontakt: welovebpKUKACgmail.com

Messziföldiek

ip-location

Enyimé

Friss hozzászólások

Legyen neked is

A Jármű

Sok izgalom

3 2 (1) 4 metró (1) 7 (1) a38 (1) advent (1) ajánló (1) albérlet (1) algagyáros (1) állatkínzás (2) andrássy (1) árkád (1) armani bekaphatja (1) árpádsáv (1) árpád híd (1) átalakulás (2) autó (10) bab (6) barát (1) barkochba (1) bejegyzés (1) beszarás (1) betonia (1) bkv (11) blaha (1) bliccelés (1) bombázók (1) borotva (1) börtönnapló (1) budapestifurcsaságok (5) budapestikum (31) budapesti látványosság (1) budapest rulz (1) budapest száksz (66) budapest száksz póló (1) búék (1) burger king (2) café mozart (1) cigány (5) combino (3) csöves (1) cukros víz (1) daily disabled driver (6) deák ferenc (1) demszky (16) don quijote (1) dugó húzó (1) édibédi (1) edition (1) eiffel park (1) ekszperiment (1) ellenőr (1) ellenőrök (1) emlékpark (1) év rokkantja (2) ez is budapest (1) fekvőverseny (7) felhívás (1) ferihegy (1) fingom sincs (1) fkf (1) flashmob (1) föld napja (1) főpolgármester (16) főpolgármester verseny (15) fővárosi (2) free tibet (1) fura épület (3) futás (1) geszti péter (2) gödör (1) gyalogos bérlet (1) hagyó miklós (3) hajós andrás dalban mondja el (1) halál (1) halleluja (2) hányáskörkép (1) hekker (1) hellókarácsony (2) hello barbara (1) heti (3) hétvége (5) hírcsokor (3) horror (2) horst fuchs (1) hősök tere (1) húgyos jóska (1) húsvét (1) ígéret (1) ihlethiány (1) ikea (1) ilovebp2.0 (2) ivókút (1) járdamatrica (1) játék (1) jézus (3) jubileum (1) kapcsolat (1) karácsony (3) katasztrófa (1) katona kálmán (1) kérdés (14) király utca (1) kísérlet (1) kitárulkozás (3) kóka (1) koncert (1) kossuth tér (1) kötelező (1) közérdekű (22) közgyűlés (1) közlekedés (6) köztársaság (1) köztereink parkjaink (3) (1) lonely planet (1) madonna (1) március15 (2) margitsáv (1) margit híd (1) matrica (2) matr ilona (1) máv (1) mechwart liget (1) meghalsz (1) metró (1) mézeskalács (1) michael jackson (1) miezbazdmeg (1) mikulás (3) nagyrét (1) napirokkant (116) napközis képzés (2) nemzeti vágta (3) nem értem (1) nem halott a magyar (1) nextgen (4) nukleáris (1) nyilvános wc (1) nyugat 100 (1) osvát utca (2) ötlet (1) paranormál (1) párbeszéd (2) petőfi (1) pikula (1) pina (1) politikus is ember szeresd hát (1) programajánló (4) rágó (1) rapülők (1) rendőrrokkant (1) rendőrség (1) retrómánia (1) ronaldinho (1) roswell (1) rózsák tere (1) sliders (1) sólyom (1) sopron száksz (1) spar (1) speszöl edisön (4) spontan emberi ongyulladas (2) sz@rd (1) szar (1) szavazz fasszal (1) szekeres (1) szemét (1) szemétláda (3) szemétlerakó (3) szerepvállalás (2) sziget (4) sziget2008 (1) sziget 2010 (1) sziklakórház (1) szilveszter (1) szolgálati közlemény (5) szomszéd (1) szomszédok (1) születésnap (1) tarlós (2) társadalmi (2) taxi (1) tehénparádé (1) tél (1) télapó (1) tér (2) téralatt (2) te szemétláda (1) több jogot (1) toller lászló (2) tolvaj (1) tribute (1) tudtad e (1) t com (1) üléskonteszt (2) utca (2) utcakép (4) utca locsolás (1) vadorzás (1) városálom (1) városligeti tó (1) vasút (1) vendégposzt (1) verseny (1) ver jozsi visszater (1) világsztár pikula (1) világ legjobb blogja (2) vodafone (1) volt egyszer (4) ws teleshop (1) wünsch híd (1) zrínyi miklós (1) zseniális (1)

Feedfeedfeedfeed

2008.04.25. 16:24 pikula

Napirokkant - Frissítve 14:22; újra frissítve 15:25 - Bonyolódik!; frissítve 16:19

Emberek! Én szeretem a verbális/klaviaturális agressziót, de azért számoljatok már háromig, mielőtt elkülditek a hozzászólást. Nyugi! Próbáljunk kulturált majmokhoz méltón viselkedni!

----------------------------------------------------------------------------------------------

Humor Herold személyesen kommentelt közétek, melyben ezt állítja:

 2008.04.25. 15:56 · Beküldő [Látogató]· bekuld@freemail.hu

Szal a képet én lőttem. Se patika, se semmi nincsen ott. Csak egy ház. De ha a kedves németben melózó csávó lelkébe tapostam akkor bocs. De ettől függetlenül szerintem oltári nagy taplóság a faterod rokikártyájával parkolni bárhol is...
A faszér nem dobod be a ketyűtartóba ha nem kell. Aztán meg csodálkozol ha lefotóznak! Örülj neki hogy nem egy barom bagyok aki inkább szarrá karcolta volna a tetves verdádat, vagy nem zúztam be a szélvédőt a faetrod szaros kártyájáért!

Hülye buzi!!!

 Az adminfelületen látni a regisztrált kommentelők e-mail-címét. Tekintve, hogy hadam72, aki szerint patika van ott, email-címe ugyanaz, amelyikről a fotót is kaptam, ezért azt a hozzászólást tekintem valósnak.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Az előbbi kommentre érkezett egy reagálás, hadam72 tollából:

Kedves Tulajdonos!

Én fotóztam az autódat.
Gyanús, hogy nem igaz, amit írsz. Elmondom, hogy miért.
Én 35 éve lakok a "szüleid" házával szemben. Ezalatt a 35 év alatt egyszer, hangsúlyozom: EGYSZER láttam ott a kocsidat. Azt is sajnálom, hogy szegény szüleid egy gyógyszertárban laknak, ugyanis ez annak a lejárója. Kb. 2 éve lett kiépítve, hogy a tulaj és a gyógyszerszállítók közel tudjanak állni a gazdasági bejárathoz.
Alapvetően sajnálom a szüleidet, hogy a kisfiuk 35 év alatt összesen egyszer látogatta meg.
Azonkívül biztosan lecserélted a kocsidat egy MX5-re, mert tegnap rokkantkártyástul azt is lefotóztam, és ugyanott állt, ahol te, kb. 1 éve.
A kép Pikulánál van, remélem fölteszi azt is!

A nagy számok törvényei alapján, megint felbukkant a kocsi tulajdonosa. Ezt írja:

Vicces ez az egész... 2008.04.25. 13:45:12
Üdv Mindenkinek,

Unalmamban böngészgetek és látom, hogy az autóm a neten. Gondoltam megnézem hogy is került ide. Aztán szépen végigolvasgatom a bejegyzést majd a hozzászólásokat.

De tisztázzuk is mielőbb a félreértéseket.
Először is. Maximálisan megértem a felháborodások okát. Ebben az országban mindenki azzal él vissza, amivel csak tud. Pl rokkant-kártya.
Másodszor. Azt gondolom, mielőtt valaki lefotózza az autómat és felrakja a világhálóra nem ártana a tényszerűség kedvérért egy kicsit körültekintőbben eljárni. Vagyis: az autó az enyém. Német rendszáma van mert ott dolgozom, ott élek, ott fizetek adót s onnan kapom a nem csekély fizetésem. A rokkant kártya az édesapámé. Legális, mivel édesapám mozgássérült. A lejáró és a hozzá tartózó ház a szüleimé. Szintén legálisan. Megdolgoztak érte.

Konklúzió: Ha legközelebb unatkozol és nagy lértékű külföldi rendszámos kocsikat fotózol, által szabálytalanul vélt parkolás közben, vedd a fáradtságot arra is, hogy pl becsöngetsz. Ekkor én kijövök és elmagyarázom a szitut.

További jó anyázást!

----------------------------------------------------------------------------------------------

Kedves Olvasók! Visszatértem. Megjártam a bloggerek El Caminoját, így volt időm sokat elmélkedni, az élet alapvetésein gondolkodni (sört igyak vagy bort igyak? Hány napos borosta a szexi és mikortól igénytelen? stb.), aztán pedig meghallottam, hogy micsoda tüntetések vannak szerte a Föld kerekén. Nem hagyhattam ezt ennyiben, Ádám segítségével pedig visszatértem, amolyan messiás szerepben.

Az alábbi autó egy Maserati, német rendszámmal, lejáró előtt. Meghúzni! Visszapillantóját letörni! Felgyújtani! Kromofágot neki! Motorháztetejébe kulccsal "A fiúkat szeretem"-et belevésni! Őőőő... Kihagytam volna valamit? Be kellene szereznem a "Kis anarchista határozót". Hihihihihihi. 

172 komment

Címkék: napirokkant


A bejegyzés trackback címe:

https://ilovebp.blog.hu/api/trackback/id/tr21441342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cooper (törölt) 2008.04.25. 15:19:15

Arra dolgozom, ahol múltkor lekaptátok a Ferrarit. Kollegákkal naponta látjuk a "rokkantkocsikat". Egyik kedvenc legújabb golfos párocska, ha valamibe megrokkantak, az a hancúr az ágyban. Semmi kedvem lekapni a kocsit, értelmetlen, de ha valakit érdekel, akkor a Puskin utcától ki a körútig hegyekbe talál ilyeneket. Le vannak ezek tojva.

hadam72 2008.04.25. 15:20:08

Kedves Tulajdonos!

Én fotóztam az autódat.
Gyanús, hogy nem igaz, amit írsz. Elmondom, hogy miért.
Én 35 éve lakok a "szüleid" házával szemben. Ezalatt a 35 év alatt egyszer, hangsúlyozom: EGYSZER láttam ott a kocsidat. Azt is sajnálom, hogy szegény szüleid egy gyógyszertárban laknak, ugyanis ez annak a lejárója. Kb. 2 éve lett kiépítve, hogy a tulaj és a gyógyszerszállítók közel tudjanak állni a gazdasági bejárathoz.
Alapvetően sajnálom a szüleidet, hogy a kisfiuk 35 év alatt összesen egyszer látogatta meg.
Azonkívül biztosan lecserélted a kocsidat egy MX5-re, mert tegnap rokkantkártyástul azt is lefotóztam, és ugyanott állt, ahol te, kb. 1 éve.
A kép Pikulánál van, remélem fölteszi azt is!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.04.25. 15:23:27

hadam72!
Ez király volt!!! :-)
Ezt beszopta a csávó!

=Ford Prefect= 2008.04.25. 15:23:28

Sokan el vannak itt tévedve.
Nem az a baj, ha egy mozgássérült jogosan használt kártyájával jogosan parkol a bármilyen autójával.
Az sem baj, ha az a bármilyen autó egy Maserati.

Az a legnagyobb gáz, hogy a gazdag kőbunkók pofátlanul beparkolnak a mozgássérült parkolóba. Kártya nélkül is. Simán...

Vigyék el őket is a vogonok

=Ford Prefect= 2008.04.25. 15:26:09

Ja, és én is beküldtem egy Merci cabriót a Mammut parkolóból...

k. 2008.04.25. 15:28:59

ÁÁÁÁÁ : DDDD

Vicces ez az egész, nomen est omen, mi? Mármint, ha érted, mire gondolok...

na ez a ciki.

rokkant_kutya 2008.04.25. 15:30:21

"Jogosan háborodsz fel, ítéled el, de úgy feltenni a képét az internetre, hogy ki sem takarod a rendszámát??? És ítélkezni felette?
Ki vagy te, hogy megtehesd?"

Éppenséggel te is megteheted, sőt én is megtehetem. A nágy intérnétre az emberek azt tesznek fel, amit csak akarnak. Akár tetszik, akár nem.
Ha nem tetszik, akkor ne nézd, ne olvasd stb.
Én akkor is kitenném az ilyen szar helyen parkolók képét, ha az autó egy suzuki, vagy trabant lenne itt nem az autó típusáról/értékéről van szó. Ha meg annyi pénze van a tisztelt rosszhelyen parkolónak, akkor igazán kifizethetne 200 ft parkolási díjat. Szerintem a rokkant apukának is lehetne 1-2 szava a kölyökhöz, hogy ugyan ne éljen már vissza az ő rokkantságával.

szalai_aranka_babineni 2008.04.25. 15:35:12

Mekkora rosszindulatu budos paraszt a hozzaszolasok zome. Rettenetes olvasni, ugyanakkor orulok neki, mert emiatt a magatartas miatt ( tobbek kozott) hagytam el azt az orszagot, es ezert rohogok rajtatok innen messzirol.
1, semmi koze a rokkant kartyanak a tulaj anyagi helyzetehez mint azt mar sokan leirtak.
2 igen, meg ha van is sok csalo koztuk, ezt a gombocot le kell nyelni irigy polgarok. Nem itelheted meg az alapjan, hogy milyen kocsija van. Van mindkettore pelda az en ismerosi koromben is. Gazdag audi 8 asos sibalesetes derektol lefele mozgaskeptelen baratom is, es van x5 os semmi baja vette a kartyat is. honnan veszed a batorsagot blog iro (de inkabb szarlapatolo baratom), hogy koztorvenyes buncselekmenyre buzdits barkit is. Nem csak hogy ostoba dolog ez, de gyanitom torvenyellenes is, mint ahogy az ios az lenne ha en inditanek egy blogot, hogy ugyan torje mar el valaki egy kurblivasssal a gerincwedet, mert biztos loptad a szamitogepedet, es tolem.
Az egyebkent hogy az eu n belul aminek egyre inkabb gondolom magyarorszag semmilyen ertelemben nem tagja, hol allitjak ki a mozgasserult igazolvanyt, hat tessek utana olvasni...

Rosszindulatu irigy es gorcsos banda vagytok. De nem baj, ti pukkadtok, akinek van esze az meg elhagyja az orszagot es messzirol rohog rajtatok ahogy az infarktus viszi el az irigy fejeteket.


jo anyazast sotetek. Johet most nekem is lol.

Life is sux

verecke 2008.04.25. 15:41:25

ianl, látom, hiába hagytad el az országot, angolul azért nem sikerült megtanulni.... különben nem írnál le egy olyan mondatot, hogy life is sux.

de persze mi, irigy, görcsös banda továbbra is felnézünk rád, mert szép kocsid van - igaz, humorod egy szál se...

rokkant_kutya 2008.04.25. 15:53:09

ianl
Menj, nem fogsz hiányozni!

=Ford Prefect= 2008.04.25. 15:54:22

Azt gondolom, hogy a blog célja nem az, hogy fikázzuk azokat, akik mozgássérültek, de drága autójuk van.
Sőt.
Pikula pedig rendesen kirakja a tulajok kommentjeit, *ha igaztalanul vádolnak meg valakit.
Aki pedig írigy, nos az olyan is marad egész életében...

szalai_aranka_babineni 2008.04.25. 15:54:23

verecke: tobbet kene angol forumokra jarnod babam akkor nem javitanal ki. De koszonom, a helyieknek nincs baja az angol nyelvtudasommal. Es igen a filmgyarto cegnel ahol dolgozom egy kicsit jobban keresek valszeg mint te, habar azt kivanom, hogy egyszer neked is legyen valamid, amire egyszer bsuzke leszel. MErt humorerzekbol nem is lenyeglatasbol sok jutott neked...

jo pukkanast. Es igen mr nagyonokos verecke helyesen: in my opinion the life is sucks :)
Or they say life is sux, or whatever.


-ja csak magyarok kotnek bele az angol irasba mennyire vicces nem? -

az.

Huh mennyire offtopic megha most verecke be is fog szolni h kulon irjak.

Na de vissza az eredetihez, hamar "verecke gorcsosen belerugok valakibe whatever" igy elkanyarodott.

=Ford Prefect= 2008.04.25. 15:56:32

A magyar helyesírásod rosszabb. :-)

Beküldő 2008.04.25. 15:56:42

Szal a képet én lőttem. Se patika, se semmi nincsen ott. Csak egy ház. De ha a kedves németben melózó csávó lelkébe tapostam akkor bocs. De ettől függetlenül szerintem oltári nagy taplóság a faterod rokikártyájával parkolni bárhol is...
A faszér nem dobod be a ketyűtartóba ha nem kell. Aztán meg csodálkozol ha lefotóznak! Örülj neki hogy nem egy barom bagyok aki inkább szarrá karcolta volna a tetves verdádat, vagy nem zúztam be a szélvédőt a faetrod szaros kártyájáért!

Hülye buzi!!!

szalai_aranka_babineni 2008.04.25. 15:56:53

rokkant_kutya

lehet olvasni tudni kene. megah nincs is ekezet ezen a szaron. 3. sor elso szo multido. Es tudom h neked nem hianyzom, ostoba rosszindulatu barataim sosem voltak:) ok meg latogatnak rendszeresen . Juj sirok most.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.04.25. 16:03:22

Namostakkor a kia f@szom lőtte ezt a képet???

gecirokkantak 2008.04.25. 16:04:11

DÖGÖLJENEK MEG A ROKKANTKÁRTYÁSOK!
FEL KELL ROBBANTANI A LXUSAUTÓIKAT!
PUSZTULJANAK!

verecke 2008.04.25. 16:04:36

Ianl,

1. nem Mr, hanem Ms;

2. grat a filmgyáros állásodhoz, tényleg tuti többet keresel nálam, mert én csak angoltanár vagyok...

de igazad van, kanyarodjunk vissza.

the real 2008.04.25. 16:06:15

Hát arról már sosem szoknak le az emberek, hogy az interneten bizonygassák, hogy ők milyen sokat keresnek?

jacks_colon (törölt) 2008.04.25. 16:06:49

Hibás az angolod ianl, tehát biztos kövér vagy és buzi is, de olyan szép biztos nem vagy, mint én.

Viccet félretéve, én is leléptem már régen, de még külföldön is próbálnak szopatni szarlapátoló semmirekellő magyarok, akár lesajnálással, akár paraszt beszólásokkal. Ha ez bárkit megnyugtat, lengyelek, románok és livánok is ugyanezt a szintet hozzák általában.
Érdekes, én akármennyit melózok, akárhogy lépegetek is előre, sehogy nem találok benne önigazolást, nem leszek elégedettebb, nem fogom azt gondolni tőle, hogy milyen fasza is vagyok.

Mások meg csak annyit mondanak, hogy "biztos lúzer, mert sportkocsija van", és ettől egy hétre rendbe van téve az egójuk, és nem fogja őket égetni a kényszer, hogy bármivel is javítsanak a saját életükön. És milyen jól érzik magukat ettől!

where ignorance is bliss...

rokkant_kutya 2008.04.25. 16:07:52

"Es tudom h neked nem hianyzom, ostoba rosszindulatu barataim sosem voltak:) ok meg latogatnak rendszeresen"

Nem értem ezt a mondatot, nyilván a saját ostobaságom/rosszindulatúságom miatt van.
Ha ennyire jól érzed magad külföldlandben, akkor miért osztod itt az észt, hogy neked mennyire jó életed van, és mennyire sajnálsz minket, hogy milyen irigyek vagyunk. Én konkrétan leszarom, hogy hol vagy, és mit csinálsz, de azt nem értem, hogy a kommentelőket miért nevezed rosszindulatú büdös parasztoknak (...), holott te sem vagy különb.

Scala 2008.04.25. 16:10:56

Ianl,
ez most jól esik neked, hogy itt fényezed magad egy blogon, hogy: lám, én mekkora király vagyok, eltipliztem onnan, ahol ti csak rohadjatok meg és egyéb közhely-hegyek?

Oh My Goodness, You are so pathetic...

Köszönöm 2008.04.25. 16:12:04

Tökre mint oviban :-)

hee? 2008.04.25. 16:13:47

Pikula, akkor most ki az igazi beküldő?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.04.25. 16:16:21

Én ezt kérdem most akkor kié koprájt?

Geoffroy 2008.04.25. 16:22:37

Hazaáruló!!!!!

Magyar 2008.04.25. 16:26:34

ianl, te köcsög hazaáruló, biztos izrelbe húztad el a mocskos beled, maradj is ott, ne gyere vissza a mi HAZÁNKBA!!!!

szalai_aranka_babineni 2008.04.25. 16:29:06

A LENYEGLATO POLGARTARSAK MIATT BEMASOLNAM A LENYEGET MEGINT:) egyre inkabb jol szorakozom:)

szoval johetnek az offtopic hozzaszolasok, meg lehet engem szapulni a helyesirasom miatt, meg a nap hol konsteallacioja is bejohet majd a beirasokba es az is h dogoljek meg en is mert otthagytam az amugy rettenetesen jo orszagot a sok rendes lakojaval...

De ha jol ertettem itt a rokkant kartyaval parkolo draga autok kromofaggal torteno lelocsolasa, es egyebb joindulatu roncsolassal jaro bevatkozasra buzditas -es ebben melysegesen egyeterto tomeg reakcioja- a tema, nem pedig h nekem mennyire jol megy vagy nem. Az az en ugyem, es hogy reagaltam egy beirasara Ms Vereckenek, arra irtam is h offtopic. de hogy a temanal maradjunk ugy latom nehany autista kedveert be kell masolnom megint:
1, semmi koze a rokkant kartyanak a tulaj anyagi helyzetehez mint azt mar sokan leirtak.
2 igen, meg ha van is sok csalo koztuk, ezt a gombocot le kell nyelni irigy polgarok. Nem itelheted meg az alapjan, hogy milyen kocsija van. Van mindkettore pelda az en ismerosi koromben is. Gazdag audi 8 asos sibalesetes derektol lefele mozgaskeptelen baratom is, es van x5 os semmi baja vette a kartyat is. honnan veszed a batorsagot blog iro (de inkabb szarlapatolo baratom), hogy koztorvenyes buncselekmenyre buzdits barkit is. Nem csak hogy ostoba dolog ez, de gyanitom torvenyellenes is, mint ahogy az ios az lenne ha en inditanek egy blogot, hogy ugyan torje mar el valaki egy kurblivasssal a gerincwedet, mert biztos loptad a szamitogepedet, es tolem.
Az egyebkent hogy az eu n belul aminek egyre inkabb gondolom magyarorszag semmilyen ertelemben nem tagja, hol allitjak ki a mozgasserult igazolvanyt, hat tessek utana olvasni...
----------------------------------------------------

Hat ez, es ad idezzek egy masik beirast aki azt mondta h a kromofag, meg a fenyezes karcolas sokkal nagyobb bun... Egyetertek.

De persze lenyeglato emberkek most johettek azzal, megint hogy en mekkora gyoker vagyok:) Es gyertek is. Nekem nem faj. A hangvetelbol latom, hogy nektek igen:)

Comeonbabyletsrockandroll.
(kulon irjak :) )

ÖcsiBácsi 2008.04.25. 16:29:40

Maserati-nak:
Apádat szállítottad, vagy nem?
Ha nem, akkor nem pakolgassad már ki a kártyát, akkor se ha jár.

grigorij (törölt) 2008.04.25. 16:31:16

Egy Maseratit nem bántunk! A gazdit lehet, de egy műremeket NEM! Arra ott vannak a BMW-k...

szalai_aranka_babineni 2008.04.25. 16:34:46

Kedves Magyar, Geoffroy becenevu emberkek:

Irhatnam h egy nagy magyar szurmemarha f@szt a seggetegbe, de inkabb azt irom: ostoba parasztok vagytok akik osszekeverik a hazaarulot a szabadon uj elet valasztassal. Azt azert megkerdezenem h ki a nagyobb hazaarulo aki elhagyja az orszagot, hogy uj eletet kezdjen, es boldogul es mert ugyanazert a munkajaert jobb penzt kap, vagy az a sok amelyik otthon elcsalja az adot, tb t jarulekokat, es szetbontja a kossuth teret, meg budapestet.

:) Hehe. Ti igazi magyarok vagytok, en meg hazaarulo:) De nekem jo ez igy( hala istennek nem ti mondjatok meg h ki az es ki nem, megha velemenyetek nyugtazva is van)

na de ha ennyi az offtopic a vegen meg bannolnak (kitiltanak) minket

hadam72 2008.04.25. 17:28:27

Köszönöm, Pikula, valban én fotóztam tavaly valamikor. Bp. XII. kerületben

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.04.25. 18:11:16

Nemár... Most komolyan, ne mondjátok, hogy elhittétek a sok humorharoldnak, hogy ők a tulajok. Többen is írták, de egyik hiteltelenebb volt, mint a másik...

XY 2008.04.25. 18:29:51

Pusztuljon a gazdag geci náci műrokkant.
Kromofágot, molotovot a kocsijára!

Seth 2008.04.25. 18:37:53

Namost ami itt van az már bocskanyitogató.
IGENIS MINDEN JÓÉRZÉSŰ ÁLLAMPOLGÁRNAK, VAGY HOMO SAPIENSNEK KÖTELESSÉGE HOGY AZ ILYEN ROKKANTKOCSIKAT OTT RONGÁLJÁK AHOL TUDJÁK.

Magasról leszarom hogy ki hol dolgozik, vagy éppen miből él. Legyen luxusprosti vagy topmanager, nemérdekel milyen kocsit vesz. De hogy azzal burkolózni hogy az apád rokkantkártyáját használod? Te az apád vagy? Azt a kártyát neki állították ki, ha egyáltalán igazi. Nem ügyeskedsz véletlenül? Mondd már meg nem azért mentél el innen, mert ilyen mentalitásúak az emberek? Hogy lakhatalan az ország lassan az ilyen surmóktól?

plüss_Teknős 2008.04.25. 18:39:28

csak egy kérdés - mert nem értek hozzája - német rendszámú autóban éri-e magyar rokkantigazolvánnyal tilosban parkolni-e..?

tl 2008.04.25. 18:45:34

Iani, te jo arc vagy, szorakoztaton bunko, en meg kedvelem az ilyet, de arrol nyilvanvaloan fogalmad sincs, mi az autizmus, szoval ezt igy ebben a formaban azert ne eroltesd.
Na sziasztok, tovabbi jo temazgatast.

Maser73 2008.04.25. 18:45:51

Az autót nebáncsuk! Verjük meg a sofőrtöt . . . . inkább. (Szegény vas nem tehet róla.)

simon79 2008.04.25. 18:51:51

ianl, mindegy hogy te mivel keresed a sok pénzt, de hogy nem tudsz angolul, az fix.

A "suck" az angolban ige és főnév. A "sucks" vagy az ige egyes szám 3. személyű jelen idejű alakja, vagy a főnév többes száma.

Az általad írt "Life is sucks" mondat értelmetlen, mert ha azt akarod kifejezni, hogy "Az Élet szar", akkor nem kell a létige (tehát helyesen "Life sucks"), ha pedig azt akarod kifejezni, hogy az "Élet egy szopás", akkor azt kellett volna írnod, hogy "Life is suck", -s nélkül, egyes számban.
(Ha többes számba teszel egy angol főnevet, akkor a létige nem "is", hanem "are".)

Mivel ezeket nyilván nem tudod, mert kétszer is leírtad a fenti ökörséget, arra kell gondolnunk, hogy valami műveletlen bevándorlók között éldegélhetsz. Tehát szaros tányérmosogató vagy, paki főnök csicskája és csak álmodban szakítod a nagy pénzeket, te kis kuki. Jobb lett volna megtanulnod angolul előbb.

Mátyás 2008.04.25. 18:58:00

Menjetek tüntetni a rokkantkártyások ellen! Centrum tuti fog titeket szponzorálni.

Sátyás 2008.04.25. 19:00:09

Mátyás, anyád menjen tüntetni. Anyádat utasítgassad. Egyél szart te csalókat mentegető buzi.

Káposztakukac 2008.04.25. 19:19:30

"bunkó geci gazdag", "szemét náci", "összekarcolni, kromofágozni" ehh...


nézzetek már magatokba, suttyó parasztok... nem szánalmas amit ide írogattok?

., (törölt) 2008.04.25. 19:19:48

Patikában lakni rulez!
Nem kell hétvégén üpgyeleti díjat fizetni))

Reggie 2008.04.25. 19:25:26

"IGENIS MINDEN JÓÉRZÉSŰ ÁLLAMPOLGÁRNAK, VAGY HOMO SAPIENSNEK KÖTELESSÉGE HOGY AZ ILYEN ROKKANTKOCSIKAT OTT RONGÁLJÁK AHOL TUDJÁK."

Minden joerzesu allampolgarnak fejbe kene rugnia az olyan retardaltakat, akik ilyeneket talalnak ki.

ohmyFgod 2008.04.25. 19:29:57

Annak törném szanaszét minden csontját, aki hozzá merne nyúlni keresztapám audijához, amiért mozgássérült igazolvány van rajta. (történetesen tényleg mozgássérült) Különben is MOZGÁSSÉRÜLT, nem pedig rokkant ti büdös, bunkó parasztok!

Itt nagyon sokan átestek a ló túloldalára. Egyből rámásznának egy jó kocsira az igazolvány miatt. Előbb meg kellene győződni róla, hogy JOGOSan használja-e a kártyát az illető? Nem?? Ostoba csőcselék! Semmivel nem vagytok jobbak, mint akik jogtalanul használják a kártyát.
(tisztelet a kivételeknek, szerencsére sok van)

Mátyás 2008.04.25. 19:30:33

Sátyás: Jó.

Csak nehogy megverj! Légyszi!

nagyee 2008.04.25. 19:32:29

érdekes lenne ez a blog, lehetne ezt jól is csinálni, nem kel egyből megváltani a világot, ilyen kisebb problémákkal is kell foglalkozni, de a kommentek nagytöbbsége komolytalanná teszi az egészet. régebbóta figyelem már a blogot, vicces, érdekes, fontos problémákról ír, de így... lehetne kultúráltabban is gyerekek, nem? én is felhábórítónak tartok sok dolgot, de mégse így fejezem ki magam..

ohmyFgod 2008.04.25. 19:33:09

Jah, a tulaj megmutatása nélkül egyébként szart sem érnek ezek a fotók. Nem bizonyítják, hogy jogtalanul használják a kártyát.

Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk/ 2008.04.25. 19:47:59

Van nekem egy félig kész Ferrárim. Egy baj van vele. Nem fog ráférni a rokkantkártya. Most micsináljak?

Rábás 2008.04.25. 20:05:53

Ha nemcsekély fizetést kap németbe,akokr miért nem tud parkolójegyet venni? Nyilván olcsóbb apu rokikártyáját használni... és etikátlanabb is...

Reggie 2008.04.25. 20:09:42

Rábás 2008.04.25. 20:05:53

Igaz. Es az is total elkepzelhetetlen, h mondjuk az apja kolcsonkerte egy korre.

Az a baj hogy itt a fenykepezgetok total meg vannak gyozodve, hogy az a kartya szabalytalanul van hasznalva, pedig csak ket dolgot lehet tudni biztossan. A kocsi ott parkol ahol, es ki van rakva a kartya. Semmi mast.

fcuk 2008.04.25. 20:17:07

na igen, fater lehet hogy legálisan kapta a kártyát, de a gyerek már illegálisan használja.

köcsög 2008.04.25. 20:38:14

DÖGÖLJ MEG TE MASERATIS TAHÓ KÖCSÖG!

ferenckovacs · www.ferenckovacs.com 2008.04.25. 20:41:47

Gáz, hogy roki kártya, gáz ahol parkol, kivéve ha netán övé a hely és a kijáró használatának jogosultsága...
(Nem vágom, hogy hol fényképezték le, de akinek ilyen 20-40m autója van, annak lehet, hogy van egy belvárosi üzlete stb.)

Ez a törjük össze, csikarjuk össze dolog szerintem nagyon gáz és ilyenre buzdítani talán bűncselekmény is. Sokaknak mindegy hogy mit csak törjenek. Gratulálok!

lakos 2008.04.25. 20:48:56

Helyszín: Böszörményi, Kiss János alt. sarok, Budapest, XII.

Zamaty 2008.04.25. 20:51:35

Én csak azt nem értem, hogyha állítása szerint a saját (vagy a szülei, tök mindegy) behajtójára állt az "ember", állítása szerint szabályosan, akkor mi a jó életnek rakta ki a rokkant kártyát? Arról nem is beszélve, hogy valahogy azért sántít az a dolog, hogy hazajövök németből a szüleimhez és az első dolgom, hogy elkérem a fater rokkant kártyáját és kirakom az ablakba. Mégis miért? Kb ez lenne az utolsó dolog ami eszembe jut, de hát nem lehet mindenki ilyen kisstílű paraszt.

Vajon németoszágban is a papa rokikártyájával parkol?

lakos 2008.04.25. 20:56:06

Az említett helyen napközben fizetős a parkolás.

rokika 2008.04.25. 20:58:09

A sok irigy pöcsnek, aki itt irigykedik és a lepcses pofáját járatja, ahelyett, hogy valamit dolgozna, hogy neki is lehessen ilyen (vagy egyáltalán bármilyen) autója!!

1. A rokkantigazolvány annak jár, akinek orvosi igazolás és a törvény alapján megítélik. (Kivéve csalók)

2. Ezt az igazolványt BÁRKI használhatja, bármilyen autóval, bármilyen rendszámmal az egész EU-ban, AMENNYIBEN a kártya jogosultját szállítja.

3. a hőbörgőknek és mérlegelés nélkül rongálni vágyóknak ismételten csak azt tudom kivánni, vágja le a két lábukat a vonat, vagy legyen egy mozgássérült, esetleg fogyatékos gyereke/szülője, hogy ÉLVEZHESSE ő is a rokikártya "előnyeit"

Amig ennyi f@szkalap van, addig ez az ország nem is fog fejlődni. Ez a "dögöljön meg s zomszéd tehene is" hozzáállás nem vezet sehova.

Touareg · http://www.songfest.tk 2008.04.25. 21:21:40

Nem tom mi bajotok van a Maserattis csávóval. Nem vele kéne foglalkozni, hanem a büdös kormánnyal meg a pesti vezetéssel! nincs elég bajotok igy is? nem mindegy neked h a másik mit csinál? te be valód az adód az utolsó fillérig? Na látod. Először gondold át az életed, utána anyázd a másikat.

Egy 19 éves Volkswagen Touareg-es srác .

PioDVD 2008.04.25. 21:29:46

És teljesen életszerű, hogy szegény mozgássérült apuka mászik be a Maseratiba, ugye?

Ha nem lenne ennyi csalás a kártyával, nem jutna eszébe még a sportkocsira rakott kártyáról se a többségnek, hogy csalás.

burnsie 2008.04.25. 21:41:11

Nagy értékű külföldi rendszámos kocsi...:-)
Mennyi ez a Maserati 35,000 euroban megáll ha okosan veszed, azt azért nem nevezném nagy értékűnek...

Zamaty 2008.04.25. 21:44:11

Igazad van rokika! Az ország attól fog fejlődni, ha mindenki szerez egy rokikártyát valamelyik ismerősétől és azzal parkol. Ez az ország fejlődésének kulcsa!

snapadam 2008.04.25. 21:55:54

Sziasztok!

Teljesen egyetértek azzal, hogy ne ítéljük meg őt addig amig nem ismerjük a körülményeket, de azért nem lenne gyanús ez a kártya egy A6 osban vagy egy 5ös BMW-ben, mert az nagy autó, direkt könnyű ezeket mozgássérülteknek átalakítani...de hogy egy Maserattit? Ebbe egészséges ember is nehezen mászik bele! Nagyon sántít a dolog, de csak magamban alkotok véleményt, és az autót semmiképp nem bántanám!

@ianl: kicsit kíváncsiságból, csak érdeklődni szeretnék, hogy melyik országban vagy, hol próbáltál szerencsét? Én németben vagyok, Berlinben. Bocs az offtopicért

Egyébként az tudtátok, hogy a német lakosság mindössze 8%-a büszkélkedhet német eredettel, a többiek kelta és egyéb ősökkel rendelkeznek!

nemecsekerno_007 2008.04.25. 22:01:34

Guten Tag!

A ROKIVAL PARKOLÓ ÚRIEMBERNEK.

Azt áruld el nekem kisbarátom, hogy Németországban-e parkolsz-e hasonló módon? Vagy ott betartod a szabályokat? És itt mér' nem? És akkor ott mér' ?

Ott próbálj meg hasonló storyval magyarázkodni a rendőrnek.

Klar?!

:)

turnbull 2008.04.25. 22:21:59

Magyarországon mindenki rokkant/rászoruló. Ez a különbség pl. az USA-val szemben, ahol a VALÓBAN rokkant a két kezével húzza fel magát a turistaúton, akár 1000 m szintkülönbséget megtéve.

A magyar "rokkantak" azt használják, amit más talált ki, azt élik fel, amit más hozott létre. És ez nem márkafüggő, nincs különbség luxus- vagy gagyiautós jogtalan parkolás közt. Itt szeretném megjegyezni, hogy amíg az egyik nagy párt székháza a Szentkirályi utcában volt, ott is nagy számban álltak ilyen kártyával elláttott gépelyek. Biztos vagyok benne, hogy a többi párt székháza előtt is ez van, ezért nem írtam pártnevet.

Ez egy ilyen ország. Amíg a hasonló jelenségeket nem kíséri teljes társadalmi megvetés, addig ez ilyen is marad.

wiener linien · http://www.wienerlinien.at 2008.04.25. 22:50:13

akárki akármit mondd, akinek maseratija van, csak fasza csávó lehet!


MASERATI FOREVER!

neki legalább van stílusa, a sok tajparaszt meg irígykedik itt. ennyi!

bazin 2008.04.25. 22:51:10

A témán felbőszült hihetetlen sok, önmagával és életével elégedetlen, másokat a szerencséjükért gyűlölő frusztrált parasztnak azt üzenem, hogy mielőtt sutyerák megjegyzéseivel bombázná ezt a blogot, nézzem utána annak, milyen feltételekkel lehet ma Magyarországon ilyen kártyához jutni. Előfordul ugyanis, hogy nem a sofőr, hanem vezetni nem is tudó (adott esetben magatehetetlen) mozgássérült utasa kapja a kártyát, mint ahogyan ebben az esetben is (úgy tűnik). Szomorú ez az egész vita!

galuska 2008.04.25. 22:52:30

Na akkor. Ez a maseratis buzi akkor is jogtalanul használja a kártyát, ha történetesen tényleg mozgássérült az édesapja, amit amúgy nem hiszek, azt pedig még én sem fogom elhinni, hogy pont őt hozta-vitte (szálltál már be alacsony sportkocsiba? kinézed ezt egy mozgássérültből? tőlük elnézést kérek, nem ellenük szól) meg testőr, ja, persze... Én is tudnék szerezni rokikártyát fél nap alatt, csak az a különbség köztünk, hogy NEKEM NINCS POFÁM EHHEZ!!!

bazin 2008.04.25. 22:59:53

Az is baj, hogy a mozgássérült sztereotípiája a sánta/bénult kerekesszékes emer, holott a mozgássérültségnek is éppen annyi formája van, mint az egészségese embereknek. Családi körömben például van törpe növésú rokon, aki rendelkezik ilyen kártyával. Amúgy nincs jogosítványa. Ja és nem lenne probléma neki beszállni egy Maseratiba.

énisénis 2008.04.25. 23:03:55

Azért, mert hadam72 beküldte és utána mivel jelentkezett a tulaj, hogy ne nagyon égjen a feje, küldött mégegy kommentet, ezt a patikásat.
Sajnos az internet egy ilyen műfaj, semmivel sem valószínűbb, hogy hadam sztorija az igaz, mint hogy a másik kettőé

egyébként meg én küldtem a képet és a Maserati tulajdonosa is én vagyok, spt, be kell valljam, a bloggazda is, csak kicsi a farkam, ezért van Maseratim is meg blogom is :P

énisénis 2008.04.25. 23:06:16

belezavarodtam: szóval azért, mert hadam72 küldte a patikás sztorit, még nem biztos, hogy igaz, ebben a szép internetes világban sok regisztrált és nem regisztrált nickkel is nyomulhatunk :D éljen :D

snapadam 2008.04.25. 23:07:03

Ha mozgássérültnek kellene a Maserati, akkor már megmagyarázta volna a tulajdonos! Nem vonom kétségbe, hogy nem jogosan van kártyája / használja azt, de hogy ebbe az autóba nem ül be egy mozgássérült az szent!

Egyébként gratula a munkájához, az autójához és a sikereihez! Legyen benne része mindannyiunknak!

Zamaty 2008.04.25. 23:09:50

Egyre jobb lesz ez. Aki elítéli, hogy valaki - akinek rohadtul semmi joga nincs hozzá - rokkant kártyával parkol, az mind irigy barom. Megoldás: Ha mindenki rokkat kártyával parkolhatna, akkor nyilván senki nem lenne irigy. Igaz, hogy akkor semmit nem érne az egész, de hát valamit valamiért.

Ez Magyarország hölgyeim és uraim! Íme látható, hogy hogy gondolkoznak itt az emberek és el lehet gondolkozni, hogy mi az oka, hogy ez a kurva nép még mindig csak a kiskapuk keresésével kíván előre jutni és meg sem fordul az emberek fejében, (tisztelet a nagyon kevés kivételnek) hogy lehetne becsületesen is élni és mondjuk egy rokkant kártyát arra használni amire való és nem visszaélni vele.

Az illető nagy büszkén írja, hogy németországban mennyi sok adót fizet, bezzeg itthon még a parkolást is így oldja meg. Vajon ha itt élne, akkor itt is úgy fizetné az adót mint németországban, vagy inkább még segélyt is kérne a minimálbér mellé, amiért stílszerüen a sportkocsijával gurulna el (szigórúan rokikártyával parkolva)?

Ilyen erkölcsi nullákra kéne irigynek lenni? Ti, akik ezeket az embereket véditek, őket tekintitek a példaképeteknek?

"felbőszült hihetetlen sok, önmagával és életével elégedetlen, másokat a szerencséjükért gyűlölő frusztrált parasztnak"

Én azért tartom szerencsésnek magam, hogy nem szorulok rá arra, hogy végigcsaljam az életemet és így bármikor a tükörbe tudok nézni. Persze tudom, hogy ebben az országban nem ez a dicsőség...

Pszt! 2008.04.25. 23:09:59

A sok hülye azt hiszi, hogy akinek sok pénze van az nem lehet ugyanúgy rokkant, mint akinek nincs.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2008.04.25. 23:10:50

bazin, wiener és a többiek, ki se látszotok a seggéből ennek a köcsögnek, csak mert Maseratija van. Hány faszt szopnátok le azért, hogy egyszer ilyen kocsiban üljetek? Ti vagytok a szánalmasak, hogy még dicsőítitiek ezt a faszkalapot, aki azt hiszi, hogy azért, mert pénze van, mindent megtehet. Az ilyenek miatt tart itt ez az ország - Gyurcsányi Fletó, Orbánc meg a többiek: csupa olyan ember, akinek pénze, hatalma van, és ezért tudja, hogy mindent megtehet, ti meg nyaltok nekik.

koralek 2008.04.25. 23:41:14

Elképesztő,hogy micsoda indulatok feszülnek némelyekben!Mintha nem is itt élnének..Felháborodtak a kispolgárok és moralizálnak,miközben feljogosítva érzik magukat akár még egy kis rongálásra is!Aránytalanság..

macskafaraok 2008.04.25. 23:49:30

Olyan szánalmas, mostanában mindegyik mozgássérültes sportkocsis megtalálja 0 másodperc alatt a blog-ot, és megpróbálja beadni hogy ő bizony így-úgy.
Nem fogták még fel hogy ennek vége, már semmit nem ér :))).
Ha bármit is számítana amit mondanának, ez a blog soha nem jött volna létre, nem lenne olvasva, nem lenne comment, és nem írnának ők (ha valóban ők, hiszen bizonyíték semmi) sem…
Végük, mentségeik magunknak mondanak ellen, gyengék, szétesettek, nem életszerűek, szóval üvölt róluk hogy nem igazak, és mit várnak ezek után…

B.GY. 2008.04.25. 23:59:14

Az összes rokkantat ki kell irtani,semmi szükség rá a társadalomnak.A maserati meg le van szarva,mindenki azt vesz amit akar,meg amire van pénze.

baliquez 2008.04.26. 00:13:39

Ne legyen má egy Maserati "műremek". Fos olasz tucat sportkocsi, drágáért. Egy Bentley kupé, na ott kezdődik. Vagy egy Aston Martin.
Olaszok meg csináljanak spagettit, ahhoz értenek.

Ügyfélszolgálatos 2008.04.26. 00:28:15

Szerintem a kommentelés teljesen felesleges egy bloghoz, mert a beírók nagyrésze úgyis a névtelenséget kihasználva írkál mindenféle baromságot. A legtöbbjük persze a való életben nyúl és befosna ha valódi konfliktus helyzetbe kerülne. Gondolom minnél nagyobb a szája itt annál gyávább. Én ezért nem csak ritkán kommentelek, hanem ritkán is olvasom el. Csak ott ahol érdemes. Szerintem a legtöbb helyen egy be kellene fagyasztani, mint a Homáron egy időben.
Jó éjt a normális embereknek.

samura 2008.04.26. 00:53:26

A bajnok és a Kmety utca sarkán parkol egy Skoda pickup, rokkantkártyával. Na ez a kocsi egy sárga BMV tulajdonosának a szerszámtároló autója. Többször szóltam már nekik de leszartak... (fékolaj rulez)

Megmondomatutit 2008.04.26. 00:59:30

Eccerű ez, mint az 1x1: mindenkinek rokikártyát kell szerznie az országban. Pl. azon az alapon, hogy a mentális állapota korlátozza a mozgásban, miután séta közben félúton dührohamot kap, ha nem parkolhat a bejári ajtó kilincsét kicentizve. Abban még mismás sem lenne az emberek jelentős részénél. Onnantól mindenki használhatja a rokiparkolókat. Igazságos egyenlősdi.

Az igazi rokik kapnának szuper-roki kártyát, amellyel behajthatnának az épületbe is, sőt a lépcsőkön is feldöcöghetnének. Ezután persze mindenki szuper-roki kártyát akarna. A fentebb részletezett mentális alapon. Még igazságosabb egyenlősdi.

Ekkor az igazi rokik, hiper-roki kártyát kapnának, amely még a szaunákba, a próbafülkékbe és a darukezelő fülkéjébe is be lehetne hajtani.

Aztán jönne a hiper-szuper-roki kártya, utána a grand-hiper-szuper-roki kártya, stb. Igy fejlődik az emberiség. Mindenki egyre feljebb jut.

Ha pl. Árpád vezérnek olyan autója lett volna, mint amit ma én vezetek, vagy Mátyás királynak olyan Playstation-e, amivel én játszom ... akkor irdatlan nagy csávók lettek volna az akkori világban, valószínűleg akkora piramissal a sírjuk felett, amelyet még Párizsból is lehetne ma látni.

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2008.04.26. 00:59:33

Idebiggyesztem: Egy budai zsákutcában rengeteg szép, jó, drága autó parkolt. Beállt közéjük egy igen szép BMW, és kiszállt belőle egy hatvanas úriember, kifogástalan krémszínű öltönyben, majd két mankóval felszerelve bicegett el. Állt ott körben mindenféle, Porsche, Audi, ami kell, de csak ezen az egy BMW-n nem volt rokkant kártya.

Gera 2008.04.26. 01:47:10

TREX - Komolyan mondom, ha én megrokkannék és ilyen nagy luxusautóm lenne, nem lenne kedvem kitenni a kártyát, annyi paraszt használja jogtalanul, nehogymá engem is annak nézzenek :)

eck 2008.04.26. 03:07:19

"Olaszok meg csináljanak spagettit, ahhoz értenek."

kb ilyen szinvonalu vitaink voltak az ocsemmel 10 evesen.. mondjuk akkor meg altalanos iskolaba jartam, es sok matchboxom volt.. neked is sok van,mi? :D

csak1percre 2008.04.26. 05:02:39

Kedves simon79!

Tényleg csak 1 percre ugrok be a tényszerűség kedvéért.
Vszínű, hogy még igazi angol anyanyelvűekkel nem beszéltél, vagy az ilyen barátaid/ismerőseid olyan körökből valók, ahol ilyen kifejezéseket nem használnak. Márpedig van "life is sucks" - én hallottam hogy használják! Nehogy már te (úgy értem: egy magyar) mondjad meg, hogy az angolban mi a helyes és mi nem. Ezt hagyjuk rájuk, mégiscsak az ő anyanyelvük!
Bocs az offtopikért!
Egyébként az olyan rokkantak is kapnak kártyát akiknek jogsijuk sincs, azt arra adják, ha valahova viszik őket kocsival akkor lehet használni.

Sok az előítélet és túl nagy a tudás! Ezekből kéne visszavenni és sokkal jobb lenne ez az ország!

Megmondomatutit 2008.04.26. 05:43:22

Két gondolatom lenne így nagy hírtelen ...

Az egyik csak1perce kollégának személyesen: ha szerinted a "life is sucks" egy használatban lévő angol kifejezés az angol anyanyelvűek körében bárhol is, csak azért, mert Te így vélted hallani, akkor a mostani a legmegfelelőbb időpont Számodra egy fülorvos felkereséséhez.

A másik szintén angol nyelvű jellegű, magából a közutálatnak örvendő USA-ból, ahol gyermekeim az angol félanyanyelvüket szerezték, az itt élésből adódóan. Errefelé ugyanis a rokkantság tényét - amely a rokkantakat segítő parkolásra jogosít - a rendszámon is jelzik igen feltűnő piktogrammal. Megnézném, hogy vajon a sok szittya nagymenő bevállalná-e a rokkant-rendszámot az ablak sarkában szolidam megbúvó kártyácska helyett pl. az M7-esen a Balaton felé 200-zal menet, a vízparton a szórakozóhely előtt csajozás közben, stb. Tényleg állat menők lennének vele ;o)

gané 2008.04.26. 06:12:51

PUSZTULJON A MASERATIS GECIPUTTONY, HALÁL A ROKKANTIGAZOLVÁNYOSOKRA!
A TÁRSADALOM SZEMETEI A ROKKANTIGAZOLVÁNYOSOK!

hadam72 2008.04.26. 07:11:35

Na jó, álljunk meg egy percre!
Gondolom ez a topic nem azért született, hogy a mozgássérülteket szídja. Ennek nincs is értelme, akik valóban mozgássérültek, és még kellően gazdagok is, nyugodtan vegyenek olyan drága autót, amilyet akarnak.
Az egyetlen problémám, hogy szabálytalanul legtöbbször azok a "mozgássérültek" parkolnak, akiknek valamilyen feltűnően drága és szép autójuk van. Tegnapelőtt ugyanott, ahol ezt a Maseratit fotóztam, állt egy mazda MX5 (tudom ez nem drága, de ebből sem lehet túl könnyű kiszállni egy féllábú embernek). Szintén mozgássérült kártyával. Közben vele szemben, az utca túloldalán állt egy KIA Ceed, mozdássérült kártyával, és érdekes, de ő tudott szabályosan parkolni.
A héten láttam egy autót, ahonnan a tulaj, miután szépen elhelyezte a kártyát, kipattant, majd futva, a lépcsőfokokat duplán véve felszaladt az egyik épületbe.
Előtte egy 1-es BMW-t, ahová a tulajdonos (egy 30-35 közötti fiatalember) egyáltalán nem bicegve odaszaladt, bepattant, majd elhajtott.
Erre most jöhet az a reakció, hogy lehet, hogy a szülőké a rokkantkártya. De akkor miért használhatja azt a teljesen egészséges hozzátartozó bárhol, bármikor? Szerintem itt van a baj.
Hiszen én sem használhatok megkülönböztető jelzést, ha a családomban valaki mentős, nem?
Szóval tessék a szegény valódi mozgássérülteket nem bántani, csak azokat, akik annak ellenére, hogy nem szorulnak rá, visszaélnek a mozgássérülteknek jogosan kijáró pozitív diszkriminációval!

gané 2008.04.26. 07:17:08

A ROKKANTKÁRTYÁSOK A TÁRSADALOM LEGALJA.
ÜTNI KELL ŐKET.

hadam72 2008.04.26. 07:18:08

lakosra reagálva:
Valóban fiztős a parkolás, a hely is az, amit leírtál, tehát az maseratisnak csak arra kellhetett a kártya, hogy olyan helyen is parkolhasson, ahol tilos. És persze a szabálytalan parkolásért ne is kelljen fizetnie!

Host 2008.04.26. 07:19:57

Az is ziher, h némethonban nem meri kinthagyni az őt nem megillető rokikártyát, mert ott működik a rendőrség. Kis hazánkban meg ezt _is_ lehet.

ianl édesanyja vagyok 2008.04.26. 08:19:43

Ianl Édes Hülye Kis Paraszt Retardált Köcsög Gyermekem!

Mááá megént nem vetteddd be a gyóógyszeruoadt Höjjj Te kicsiny tápló.

Én (idesanyád höjj) és ideaspádatottat höjj azony gondókozunk, hogy melyikünk tápló parasztságát örökűted hőjj.
Büszkékek vagyunk mert szerintünk mindkettőjünkéket. Jó tudnyi, hogy évek kemény munlájával (hahahaha munka ismétlem hahahaha) egy jauó taplótot sikerüüüt nyevelnyi.

A egész faluvég bűszke rejád is arris hottygy tudolsz hejjjesen írnyi.

De asztat, hogy tudol ángölsul nye nyagyon monnyad mer aszt meg nem igaz.

Ölel Tapló Anyád és Tapló APád.


Kis drága Retardált Hülye Gyerekem

Nem lehet nem hazudni??? 2008.04.26. 09:47:59

Lenne pár észrevételem ehez és a hasonló postokhoz is.

Mindenekelőtt szeretém tudatni mindenkivel, hogy jómagam is tisztában vagyok az intrnet sajátosságaival, vagyis hogy bárki, bármit közzéthet úgy hogy tényket, bizonyítékokat nem kell mellé feltűntenie s így azt nagy többség nyugodt szívvel el is hiszi, vagy valósnak gondolja.

A fotón látható egy külföldi rendszámú Maserati, egy kerekesszékes piktogrammal ellátott kártyával a szélvédő mögött, ahogy az út mellett parkol, feltehetőleg egy kocsibejáró előtt.

Számomra csak az nem derül ki, hogy a fotó melyik országban, melyik városban, melyik utcában, mikor készült. Volt erre az útszakaszra jelezve bármilyen a parkolást korlátozó KRESZ jelzés. Az autófeljáró teljes hossza, vagyis hogy van e még hely az autó előtt, hogy ott a ki- és behalytás akadálytalanul megtörténhet e. Az autó valódi rendszáma és a kártyát kiállító hatóság illetősége (magyar, német, kínai??). Az autó tulajdonosának/üzembenratójának kiléte, egészségi álapota. A kártyát igénybevevő kiléte, eü állapota.

Azt gondolom, hogy ezen fotó alapján akár azt is állíthatta volna annak beküldője, hogy a képet Monacoban készítette, ahol látott leparkolni egy német rendszámos rokkantkártyás Maseratit amiből egy féllábú középkorú milliárdos szállt ki és azért fotózta le mert milyen szabályosan parkol a számára kijelölt helyen, hiszen - bár a fotón nem látszik - az útszakasz elején ott volt az erre vonatkozó tábla.

hadam72 2008.04.26. 10:14:00

Lakos nevű barátunk már leírta, hogy hol készült a fotó.
Az útra felfestett jelzések szerint itt nem lehet megállni pont azért, hogy ott a ki- és behajtás akadálytalanul megtörténhessen. Mint mondtam, a felhajtó a patika gazdasági bejáratához tartozik. A többit sajnos nem tudom, de én is kíváncsi lennék rá.

Nem lehet nem hazudni??? 2008.04.26. 10:18:36

Ja, hogy leírta!
Így már egészen más a helyzet. Még jó hogy nem mást írt...

Amúgy sztem a fotó sem kellene. Le is lehetne írni, vagy lerajzolni.

Gera 2008.04.26. 11:00:53

Monacoban szerintem kevés helyen fordul elő a következő konstelláció: bpi Tátra villamos, bpi kuka, matáv telefonfülke, stb.

Szerintem amúgy a kép alapján kb itt történt: maps.google.com/?ie=UTF8&ll=47.491892,19.016406&spn=0.002313,0.00501&t=h&z=18

Gera 2008.04.26. 11:03:06

Ja, most látom, hogy lakos már leírta a pontos címet. Mindenesetre eltaláltam a kép alapján :)

dansun 2008.04.28. 17:44:45

Mindenki "mozgássérült" személyről beszél, pedig olyan nincs is! A helyes megnevezés: "mozgáskorlátozott"!
süti beállítások módosítása