Budapest Száksz

"Budapest hallod, hogy nézel már ki? Ezért kellett téged egyesíteni? Há' ne haragudjál már, de nézzél szépen körül! Le kell hogy basszalak, mert még Bukarest lesz fölül" - Belga: Budapest. Ez itt a Budapest Száksz, fővárosunk anti-blogja. Cél? Nincs. Sírva rökönyödjünk, hogy aztán sírva röhögjünk. Ahogy szoktuk. Napirokkant, sztori, vírus küldése, kontakt: welovebpKUKACgmail.com

Messziföldiek

ip-location

Enyimé

Friss hozzászólások

Legyen neked is

A Jármű

Sok izgalom

3 2 (1) 4 metró (1) 7 (1) a38 (1) advent (1) ajánló (1) albérlet (1) algagyáros (1) állatkínzás (2) andrássy (1) árkád (1) armani bekaphatja (1) árpádsáv (1) árpád híd (1) átalakulás (2) autó (10) bab (6) barát (1) barkochba (1) bejegyzés (1) beszarás (1) betonia (1) bkv (11) blaha (1) bliccelés (1) bombázók (1) borotva (1) börtönnapló (1) budapestifurcsaságok (5) budapestikum (31) budapesti látványosság (1) budapest rulz (1) budapest száksz (66) budapest száksz póló (1) búék (1) burger king (2) café mozart (1) cigány (5) combino (3) csöves (1) cukros víz (1) daily disabled driver (6) deák ferenc (1) demszky (16) don quijote (1) dugó húzó (1) édibédi (1) edition (1) eiffel park (1) ekszperiment (1) ellenőr (1) ellenőrök (1) emlékpark (1) év rokkantja (2) ez is budapest (1) fekvőverseny (7) felhívás (1) ferihegy (1) fingom sincs (1) fkf (1) flashmob (1) föld napja (1) főpolgármester (16) főpolgármester verseny (15) fővárosi (2) free tibet (1) fura épület (3) futás (1) geszti péter (2) gödör (1) gyalogos bérlet (1) hagyó miklós (3) hajós andrás dalban mondja el (1) halál (1) halleluja (2) hányáskörkép (1) hekker (1) hellókarácsony (2) hello barbara (1) heti (3) hétvége (5) hírcsokor (3) horror (2) horst fuchs (1) hősök tere (1) húgyos jóska (1) húsvét (1) ígéret (1) ihlethiány (1) ikea (1) ilovebp2.0 (2) ivókút (1) járdamatrica (1) játék (1) jézus (3) jubileum (1) kapcsolat (1) karácsony (3) katasztrófa (1) katona kálmán (1) kérdés (14) király utca (1) kísérlet (1) kitárulkozás (3) kóka (1) koncert (1) kossuth tér (1) kötelező (1) közérdekű (22) közgyűlés (1) közlekedés (6) köztársaság (1) köztereink parkjaink (3) (1) lonely planet (1) madonna (1) március15 (2) margitsáv (1) margit híd (1) matrica (2) matr ilona (1) máv (1) mechwart liget (1) meghalsz (1) metró (1) mézeskalács (1) michael jackson (1) miezbazdmeg (1) mikulás (3) nagyrét (1) napirokkant (116) napközis képzés (2) nemzeti vágta (3) nem értem (1) nem halott a magyar (1) nextgen (4) nukleáris (1) nyilvános wc (1) nyugat 100 (1) osvát utca (2) ötlet (1) paranormál (1) párbeszéd (2) petőfi (1) pikula (1) pina (1) politikus is ember szeresd hát (1) programajánló (4) rágó (1) rapülők (1) rendőrrokkant (1) rendőrség (1) retrómánia (1) ronaldinho (1) roswell (1) rózsák tere (1) sliders (1) sólyom (1) sopron száksz (1) spar (1) speszöl edisön (4) spontan emberi ongyulladas (2) sz@rd (1) szar (1) szavazz fasszal (1) szekeres (1) szemét (1) szemétláda (3) szemétlerakó (3) szerepvállalás (2) sziget (4) sziget2008 (1) sziget 2010 (1) sziklakórház (1) szilveszter (1) szolgálati közlemény (5) szomszéd (1) szomszédok (1) születésnap (1) tarlós (2) társadalmi (2) taxi (1) tehénparádé (1) tél (1) télapó (1) tér (2) téralatt (2) te szemétláda (1) több jogot (1) toller lászló (2) tolvaj (1) tribute (1) tudtad e (1) t com (1) üléskonteszt (2) utca (2) utcakép (4) utca locsolás (1) vadorzás (1) városálom (1) városligeti tó (1) vasút (1) vendégposzt (1) verseny (1) ver jozsi visszater (1) világsztár pikula (1) világ legjobb blogja (2) vodafone (1) volt egyszer (4) ws teleshop (1) wünsch híd (1) zrínyi miklós (1) zseniális (1)

Feedfeedfeedfeed

2008.04.16. 11:06 pikula

Napirokkant

Andreas küldte a mai rokkantat. Istenigazából nem meglepő, mégis mulatságos: annyira, de annyira jellemző... Még akár művészi értékkel is bírhat ez a kép: a magányos harcos rendíthetetlenül küzd betegségével, hátulról pedig mintegy milliónyi veszélyként leskelődnek a kétmilliónál is olcsóbb kis szarok. Ne add fel audis, ne add fel!


Klikkre nagy lesz

Ferrarit láttál rokkantigazolvánnyal? Kopasz, smukkos, susogós gentleman kiszáll a bömösből, melynek ablakában virít az igazolvány, majd bemegy gyúrni? Fényképezd le, ide vele! welovebp@gmail.com

101 komment

Címkék: napirokkant


A bejegyzés trackback címe:

https://ilovebp.blog.hu/api/trackback/id/tr23427961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.04.16. 11:36:13

No... most ott a rendszám is. Őszintén remélem, hogy
- jogosultan használja az illető a rokkant igazolványt
- megtudja, hogy itt az autójáról készült kép
- leperli rólad a gatyát is

faszkivanmár veletek, hogy ész nélkül vádoltok, rágalmaztok minden utatokba akadót.

Májk 2008.04.16. 11:37:02

Mi ezen a meglepő? Agyilag rokkant, csak annyi esze van, hogy a gázpedált nyomja.

kúrórudi 2008.04.16. 11:39:30

Már nem azért, de miért ne lehetne egy rokkantnak egy A4-ese? Ez azért nem egy nagy durranás kocsi. Viszont jellemző az előítéletességre meg az emberi pitiségre és irigységre, hogy ebből poszt lett. Szánalmas. ui: a nem rokkantként rokkant helyen parkolókat mélységesen elítélem. A 3 legfonsotabb szabály nálam a vezetésben: vasúti piros, bizti öv, rokkant park.

b0risz · http://zahar.blog.hu 2008.04.16. 11:39:37

ez szép, hogy így, meg minden, de pl nekem van ismerősöm nagy pasattal, akinek a gyereke mozgássérült, és visszi-ide-oda, és persze, hogy használja az igazolványt, meg van audis barátom kerekesszékes, aki maga sofőrködik, és igazolványa is van.

most mond meg, mekkora gecik, hogy nem hikomattal mászkálnak szar szemét nyomorék ltétükre. O.o
ezzel csak azt akarom mondani, hogy
ez az egész jajparasztnémárokkantigazolvánnyalnnyomjabazmeg akkor érne valamit, ha tudnád, hogy tényleg nincs neki joga használni.

missparker 2008.04.16. 11:39:57

Csak óvatosan azért ezzel az audis rokkantak témával. Egészen addig én is így gondolkodtam, mint ti, amíg meg nem ismertem egy BMW-st, akinek a súlyosan fogyatékos kisgyereke révén van mozgáskorlátozott igazolványa. Ráadásul csak akkor használja, ha a gyereket viszi fejlesztő óvodába, orvoshoz stb.

maat 2008.04.16. 11:44:52

Mekkora az esélye, hogy jogosan használta a kártyát? Elég kicsi.

DrSzöszi 2008.04.16. 11:47:47

I love Budapest.

Különösen azért, mert tele van ilyen irigy, lelki nyomorék idiótákkal, mint a post írója.

Mondd, Te ugyanaz vagy, aki a múltkor, miután összetörte az autómat, leüvöltötte a fejem, hogy mennyit kellett vajon kurválkodnom egy ilyen kocsiért?

Remélem igen, és nem él több tucat ilyen idióta ebben a városban.

Igényelj rokkantigazolványt, igazán megérdemelnéd.

(Wazzeg, ezen totál felhúztam magam, hogy emberek képesek minden másnap erről posztolni... Ez az audi lazán lehet egy beteg emberé. Mintahogy mellékesen a az SL mernyó is, egy egészségesebb világban... Ha ez spec mégsem az, akkor meg meg kell büntetni és pont.)

Az ilyen kocsik gazdái pont ugyanolyan százalékos eséllyel valós rokkantak, mint a kétmilkásokéi... Azokról mér' nincs poszt? Mer' azokat nem irigyled???

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.04.16. 11:56:30

Irigy? En? Ezekre? Egyaltalan autora? Muhaaaaaaahahahahahaha.

Egyebkent Szöszi, nem, nem en voltam. Budapesten nem nagyon akarodzik mar nekem vezetni, sokkal faintabb jarmuvem van, mintsem hogy a volan mogott idegeskedjem nap mint nap. Azt mondom, igyal egy palinkat, boxolj bele a parnaba, sikoltsd a vilagba fajmalmad, es olvasgasd tovabb a napirokkant posztokat.

aston 2008.04.16. 11:58:42

naja, keressetek csak vissza a totalcar.hu-n, volt egy cikk 2 bmw-s srácról, akik mindketten kerekesszékben is nyomják. pénzük van, normálisan keresték, csak közbejött valami, ami miatt már így élnek tovább. persze inkább egészségem legyen, mint bmw-m...

Mikkamakka 2008.04.16. 11:58:47

Rokkantként nekem is első dolgom lenne dögös alufelniket meg krómozott tükörborításokat venni a gépre.

Lugosi Dániel · http://www.photopress.hu 2008.04.16. 11:59:30

Audim van és rendszeresen viszem nagymamámat ide-oda, orvoshoz, vásárolni stb. a rokkant igazolványával. Biztos vannak akik visszaélnek vele, de le kéne már erről az értelmetlen témáról szokni.

Tomo 2008.04.16. 12:01:47

A paraszt Audis, aki a rokkant helyen parkol pont olyan sztereotípia, mint a cigány, a zsidó, vagy a buzi ....

Végtelenül paraszt, aki jogosulatlanul beáll a rokkant parkolóba anélkül, hogy valódi oka lenne rá, függetlenül attól, hogy Audival, vagy Suzukival jár.

Az meg végtelenül szánalmas, aki sztereotípiákból él, és azt hiszi nagyon okos!

guriga 2008.04.16. 12:03:08

Aki pereskedni akar, pereskedjen! Az autót lefényképezni, vagy a fényképet publikáni tilos? Senki sem írta, hogy nem rokkant az illető. Mindenki gondoljon, amit akar!
Én spec.c azt gondolom, hogy rokkantá kellene verni. Sok felkapaszkodott proller, szarházi senki!

DrSzöszi 2008.04.16. 12:07:46

"Rokkantként nekem is első dolgom lenne dögös alufelniket meg krómozott tükörborításokat venni a gépre."

1. Mer' wazzeg ha rokkant vagy, akkor már nem akarsz Te semmi szépet soha többé.

2. Oszt akkor mit csinálsz, ha már megvetted az alufelnit, megrendelted a tükörborítást, és kiderül, hogy beteg a gyerekes/anyád/bárkid?

Pikula,

fasza lehet egy olyan jármű, amivel nem mersz közlekedni, én is szeretnék egy ilyet...

Továbbra is várom a kispolákos napirokkantakat.

Lugosi Dani,

ha lefényképeznek egyszer, remélem, majd perelsz.

cooper 2008.04.16. 12:10:16

Ott a rendszám, ha valaki ráér, nyomozza le. Vagy jelentse fel. (ahol akarja). Amúgy, mekkora rokkantságtól(brrr..) jár ilyen kék izé? Amúgy biztos vagyok benne, hogy csaló az illető, a 8kerbe dolgozom, naponta több ilyet látok, annyira rokkantak mint én: SEMENNYIRE

paja 2008.04.16. 12:11:40

Lehet, hogy tényleg jogosan használja a bilétát, mert rokkant. Ha mégsem, kívánjuk neki, hogy az legyen, hogy jogosan használhassa!

DrSzöszi 2008.04.16. 12:12:20

"Senki sem írta, hogy nem rokkant az illető."

Nem is kell. Aszondja a Ptk, hogy valólant állít, vagy valós tényt hamis színben tüntet fel.

Már most szólok, hogy ez itt a "színben feltüntetés" egyik alapesete...

cooper 2008.04.16. 12:14:11

Mi van, ha úgy lett lefényképezve, hogy valaki látta, ki (és hogyan) száll ki az autóból? Megnézem, hogy kit perel ez az audis, haha

DrSzöszi 2008.04.16. 12:14:11

"Amúgy, mekkora rokkantságtól(brrr..) jár ilyen kék izé? "

Mint fent már említették, nem csak a saját rokkantság okán jár, hanem pl akkor is, ha rokkant hozzátartozót szállítasz vele rendszeresen.

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.04.16. 12:18:41

Szöszi, szerintem valamit felreertettel.

Lugosi Dániel: természetesen van, akik jogosan hasznaljak. Ugyanakkor nevetsegesnek tartom, hogy mindig akad ilyen jellegu hozzaszolas, mint Szöszié: hogy miert ne lehetne rokkantnak szep autoja, csicsas felnije, avagy szallitando apu/anyu/gyerek/tezstvir. Tobben is irtak, hogy akkor lenne ennek a rovatnak ertelme, ha minden egyes alkalommal megvarnam es megbizonyosodnek arrol, hogy az igazolvanyt hasznalo illeto jogosult-e arra. Hat, en nem varom meg. Megis, amikor "szerencsem" volt, es lattam az autobol kiszallo (kiszallo? KIPATTANO!) egyeneket, akik tobbnyire nagyon rovid hajjal es nagyon egyedul utaztak, hat, azt hiszem, jogosan merult fel bennem a ketnek a segje. Talalkoztam mar szettuningolt Alfa Romeo Spiderrel (illetve annak gazdajaval), aki a csomagtartoban hurcolaszta a tolokocsijat. Odamentem, bemutatkoztam, es megkerdeztem, hogy szerinte mennyien hasznaljak a draga autot vezetok kozul jogosulatlanul a papirt. Hogy mi volt a valasz? Ezt a fantaziatokra bizom. A, inkabb nem, ugyhogy elarulom: tizbol egyet mondott. Egyet. Erted? Az azt jelenti, hogy tizbol kilenc nem jogosult ra. Es tudjatok mit? En neki hiszek. Neki, mert nap mint nap talalkozik ezzel a Tescoban/belvarosban/akarhol, hogy o neki kell koroznie percekig a tomb korul, mert egy hetes bomos keresztben allt meg harom helyen.

DrSzöszi 2008.04.16. 12:18:56

Cooper,

komment lásd fent.

Egyébként meg sajnos valószínűleg semmit, én is szarnék bele a helyében, ki fog ilyenekkel szórakozni?

Én sem tenném, már többször néztem ezeket a posztokat és akadtam ki rajtuk, csak eddig nem voltam ennyire kiakadva a nagy össznépi polgári irigykedésen.

Mer' könnyen lehet, hogy Pikula épp nem az... Minden további nélkül elhiszem. De hogy ez a város tele van irigy szemét idiótákkal, akik legalább annyira megkeserítik az ember életét, mint a "napirokkantak" az tuti.

A képhez szeretnék egyébként még valamit hozzáfűzni:

Az audi mellett kb 2 m-re még több rokkanthely található...
Vagyis még ha nem jogos is a használat, SENKIT nem zavart...

Kivéve...
Na no further comment.

cooper 2008.04.16. 12:21:24

dr szösz, véded a védhetetlent :) lássuk, lesz-e per? én már továbblinkeltem jó néhány helyre, és néhány mailt is eleresztettem :) lássuk lássuk :)

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.04.16. 12:21:48

Ja, es mielott valaki beirna: ezek nem sztereotipiak. Ezek tenyek. Nyisd mar ki a szemed... Es az is sztereotipia, hogy csak sztereotipia szulhet ilyen posztokat.

DrSzöszi 2008.04.16. 12:30:19

"szerinte mennyien hasznaljak a draga autot vezetok kozul jogosulatlanul a papirt"

OK. Feltehetően egyébként rengetegen, én ezt el is fogadom. Csakhogy

1. Miután ez itt mutyiország, és miután ezeket a cuccokat nem pénzzel, hanem kapcsolatokkal lehet szerezni ("ismerem a hatósági nénit":), megkockáztatom, hogy az olcsó autót vezetők közt is kb 10/3 lehet az arány. Kicsit jobb... Kicsit.

2. Az a baj tudod, hogy 10/1. Ez tudod azt jelenti, hogy Te már - a matematika szigorú törvényei alapján - feltehetően jópár jogos használót tettél ide ki...

Namost én azt gondolom, hogy ez vérgáz. Hogy sokkal nagyobb gáz ártatlanul megvádolni embereket, és - ha Te nem is vagy irigy - irigy szemetek céltáblájává tenni, mint amekkora hasznot hoz az, hogy pár szemét állatot is lebuktattál.

3. Ebben az országban mást sem csinálunk, mint általánosítunk... Ebben is.

És ez az ország többek közt ezért szar. Az általánosítás., a felelősséghárítás és az irigység miatt.

És az ehhez hasonló posztok ezt segítik elő. Ez a bajom vele.

Fenti posztokban is volt már több ilyen. De én is elmesélném, hogy két meglehetősen jómódú ismerősöm is használ jó autókat (BMW illetve mernyó terepjárók), rokkantigazolvánnyal. Az egyiknek a gyereke oxigénhiánnyal született, a másiké pedig genetikai rendellenességgel...

Mellékesen az egyik kifejezetten nagyonjónő. Szóval ha látnás leparkolni, és kivágódni a kocsiból, arra gondolnál... amire.

Pedig nem, és nem kívánom Neked, hogy annyit kelljen a gyereked miatt rohangálnod és aggódnod, mint neki.

Ennyi, én ezt gondolom.

bulgakov 2008.04.16. 12:32:02

szerintem ha a mozgáskorlátozottak - akik szerintem többet tudnak egymásról, meg arról, hogy kinek járna elvileg igazolvány - kampányt indítanak a helyüket elfoglaló rokkantnagyis kigyúrt faszok ellen, akkor talán mégis elképzelhető, hogy valami nincs rendben. pl. amikor legközelebb a szomszédom beparkol a BMW X5-tel, a csaja meg a Smart Cabrioval (egy táncos csaj, meg a pasija, mindkettő rokkant természetesen) akkor mondjuk veszem a fáradságot és kibaszottul picsán rúgom, megnézzük, mennyire van korlátozva abban, ami képessé tenné arra, hogy visszarúgjon, érted. mindenkinek van öreganyja, vagy dédanyja, pont ez a cinikus összeröhögés kúr el minden ebben az országban "de hát nekem van szabályos igazolványom, mert az apám fasza rokkant, és év végén mindig én veszem neki a fát" szerintem irtózatos köcsögség, pofátlanság és üldözendő. lenne, ha nem pont leszarná mindenki.

paja 2008.04.16. 12:32:56

Lehet, hogy Szöszi dokié a gép? Hát csókolom, Szöszi néni, ez a fasza! Mert, ha pillanatnyilag nem zavar senkit, akkor már sona nem is zavarhat. Azon felül mert kifogásol valaki valamit, miért irígy?
Tudom, tudom -a stílusa alapján-, hogy az én anyámat.

DrSzöszi 2008.04.16. 12:36:01

Pikula,

mi a pics@ a sztereotípia, ha nem az, hogy kizárólag viszonylag drága autókat linkelgetsz ide?

Ráadásul most már nem is csak az "überautókat", hanem a teljesen elérhetőeket is?

OK, egy Ferrarin bevallom, én is mosolygok... Nyilván nem tornássza be magát egy rokkant pont egy olyanba stbstb.

De most már jönnek a mazdák, Audik stbstb. Ez már szerintem vicc.

Gabó 2008.04.16. 12:39:30

DrSzöszi!
Teis????
"3. Ebben az országban mást sem csinálunk, mint általánosítunk... Ebben is."

laca. 2008.04.16. 12:40:40

Énkéremszépen pl rokkant vagyok. Van táblácskám is, használom is. Nincs Audim, Suzukim van. Azért 2 megjegyzés ide kívánkozik:
1: Amelyik poszt témáját unom, azt nem olvasom el, nemhogy osszam az észt a kommentelőknek.
2: Végre, hogy eljutott ez a társadalom oda, hogy szúrja a szemét, ha a rokiparkolóban jogosulatlan áll. Azért ez pár éve még nem így volt, és egyre kevesebben használják jog nélkül. Türelem, fejlődünk!

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.04.16. 12:40:44

Oke Szöszi, elfogadom amiket irsz. Legalabbis par dolgot.

Tudod az is vicces, amikor ide, vagy a BKV Figyelo kommentjei koze erkeznek olyanok, hogy spicli kocsog posztolo, es hogy artatlanul vadoljak az ellenort, aki kis penzert vegez szar munkat, es rohadjunk meg. Kozben cooper elvtars sem vette meg eszre, hogy mar vege a III/III rendszernek, nem kell boldog-boldogtalant feljelentgetni. De tudja mit? Ha lesz valamilyen folytatasa, majd kozlom. Egyebkent toroljek a blogot, majd atviszem mashova. Nagy szam.

De kedves Szöszi, visszaterve hozzad: igazad van abban, hogy kiskocsisok kozul is sok lehet a csalo. De most oszinten: egy Daewoo Matizzal, egy tiz eves Suzukira miert lenne "kereslet"? A Napirokkant a legnepszerubb rovat (bar lehet csak azert, mert ez a fo iranya) a blogon, ezek szerint sok az irigy ember. De mint az utobbi par kepet, ezt is egy olvasom kuldte: en pedig kirakom. Es azert arra is kellene gondolni, hogy a sztereotipiak valahonnan jonnek, valamibol kialakulnak: persze tudom, ezert a mondatomert most meg "DEMAGOG!" felkialtast kapok cserebe.
Persze, hogy nem uberautokat, de megis, a rovatban szereplok nagy resze hasonlo kategoriaju/fajtaju autot vezet. BMW/Audi/Mercedes. Szerintem ez vicces. Sirni kellene rajta, de nem teszem, csak mosolygok, eloveszem a gepem es lefenykepezem. Sajnalom, hogy ennyire felhaborit es nem tetszik: remelem a blog tobbi resze azert atmegy a rostan.

bulgakov 2008.04.16. 12:41:42

pl. a belvárosban a Váci utcában megnyílt újra a volt Nautilus étterem, (szerb utca sarok), most Rustico néven, és pont előtte volt két rokkant parkolóhely, táblával. egy ideig ott parkolt minden nap vagy a szakács, vagy a tulaj, aztán végül lebasztak oda egy konténert, hogy abba rakják a sittet. ekkor beszóltam a rendőrségre, hogy ez így akkor okés-e, mondták nem, kijött egy rendőrjárór, másnapra a tábla háttal volt fordítva az egyirányú utcában, nem látszott, mi az. visszafordítgattam minden nap, pár hete eltűnt végleg, azóta legálisan parkol ott az étterem pereputtya.
itt bármit lehert, ha elég pofátlan vagy, és ne akarja nekem senki betolni a pofámba, hogy a fél rózsadomb gyereke oxigénhiányos, bazmeg. vannak kivételek, úgy hívjuk őket: töredékszázalék. én is ismerek gazdag rokkantakat, meg sérült gyerekeket, kb. 4-et. pofátlan geci egy szar ez, pl. a MÁV Biztosítós Kiss köcsögnek is volt igazolványa, fel is baszta magát, amikor kiderült. biztos a gyereke oixigénellátásáért aggódott...köcsögök.

DrSzöszi 2008.04.16. 12:41:59

Paja, nem, nem az enyém a gép, nem használok rokkantigazolványt és nem parkolok rokkanthelyekre.

Hasonlóan cselekszik az összes általam ismert családtagom.

Továbbá támogatom a kopasz bömbis csávó és smartos kisasszony pics@nrúgását is.

Mert megérdemlik.

De azt kurv@ra nem támogatom, hogy kérdés és megfelelő ismeret nélkül cikizzünk embereket.

Nem arra utaltam egyébként, hogy ha épp nem áll ott más, akkor be lehet állni nem rokkantként a rokkanthelyre.

Csak arra utaltam, hogy mérlegelni kéne, melyik okoz több kárt ennek az országnak.

Az, hogy irigységből élünk, és felelőtlenül összevissza anyázzuk a másikat, vagy a "napirokkant".

Szerintem az előző.

méhészborz 2008.04.16. 12:42:52

Dr Szöszi,
tényleg azt hiszed, hogy ez érv, hogy 'nem zavart senkit'?
Persze vannak értelmetlen,öncélú stb. előírások és törvények, de azért ezeket be kell tartani. Na kb. ez az, amit a Lajtán túl nem kell magyarázni, mert mindenki érti, nálunk meg a többség úgy gondolja, hogy ha egy előírás számára hátrányos, vagy kényelmetlen, akkor az leszarható.Pffff...

Gabó 2008.04.16. 12:43:13

Egyébként meg ne az autó határozza meg h vki rokkant vagy sem. Azt viszont nem értem, hogy az miért probléma ha valaki lefotóz egy autót rendszámmal közterületen, aki ráadásul -ebben az esetben ugyan nem bizonyítottan- szabálysértést követ el.

Lugosi Dániel · http://www.photopress.hu 2008.04.16. 12:50:19

Pikula: értem amit mondasz, csak azt nem miért kell ezekről és ehhez hasonló dolgokról posztot irni,

Tudjuk mindannyian hogy van a f@szparaszt Audis/Hummeres/Skodás/Suzukis/Kispolskis aki jogosulatlanul bunkó módon teszi ezt. Ugyse tudsz vele mit csinálni és csak szélmalomharc.

Az első-második ilyen jellegű figyelemfelhivas és elkapott fotó még vicces volt de már unalmas a téma, csak ennyit akartam megjegyezni :)

Reggie 2008.04.16. 12:50:20

Bizony, az komolyan bizonyitott teny, ha egy mozgasserult allitja...

Te is elhiszed amit mondasz, vagy csak nekunk kene?

Káposztakukac 2008.04.16. 12:51:11

4 éve nem gyártott audi a6 friss rendszámmal, valszeg külföldről olcsón behozva >150000 km-rel. árban kb. suzuki sx4-nek felel meg. bár szerintem utóbbi talán újonnan még drágább is... csak gondolom rokkantigazolvány egy suzukin nem olyan látványos, nem vált ki annyi irígységet. pedig tény, hogy tele van a város rokkantakkal, és valszeg 90%-uk nem jogosult a kártyára, de túlnyomórészt mégis relatív átlagos autó szélvédője mögött hever.

DrSzöszi 2008.04.16. 12:51:34

Pikula,

a dologban az a DEMAGÓG, hogy úgy állítod be, mintha azért érkezne csupa ilyen kocsiról kép, mert csupa ilyen kocsi parkol a rokkanthelyekre. Szabálytalanul.

Csakhogy ez nem igaz. Csak a kisautókat senki nem fényképezi.

Erről elmesélnék egy történetet. Bókay utcai gyerekkozházho viszem kislányom. Alapjáraton makkegészséges, de ekkor épp csupa ciszta a pici szája, én meg idegbeteg vagyok. Kétségtelen tény, hogy tilosban parkolok le a kórházzal szemben, mert rohanunk be. Több autó áll ott. Nem rokihelyek, sima várakozni tilos. Kijövünk két óra múlva - az autómról mindkét oldalon letörték a tükröt! Nézem az előttem parkolókat... Skoda semmi, Suzuki semmi, kettővel előtte Menyónak szintén lóg a tükre...

Na akkor elkezdtem bőgni az idegességtől.

Basszameg, maga Robin Hood járhat ebben a városban...

Nyilván előtte utána is járt, melyikőnk miből vette a kocsiját, és miért áll ott épp.

missparker 2008.04.16. 12:53:43

Nekem nincs ügyfélkapum, de vki kérdezze már le, hátha kiderül vmi (és reményeim szerint lehet sűrűn kérni az elnézéseket az illetőtől):

www.magyarorszag.hu/allampolgar/szolgaltatasok/gepjarmukereso

Egyébként az illető nekem nem tűnik szabálysértőnek:
- tök bénán állt be, ha menő lenne, kiigazította volna, vagy eleve jól parkolt volna
- Auchan/Cora/Tesco parkolónak tűnik a helyszín, megint nem a leggazdagabbak bevásárlóhelye

Gabó: a rendszámos fényképpel az a gond, hogy az autó tulajdonosának vannak személyiségi jogai, amit a post jelenleg két lábbal tapos.

DrSzöszi 2008.04.16. 12:56:24

Méhészborz,

hányszor kellene még leírnom, hogy nem az volt az érvem, hogy nem zavart senkit...

Annyit mondtam, hogy kevésbé zavaró, mint a mindennapi "irigykedés".

Gabó,

nem nem bizonyított a szabálysértése - hanem egyelőre az irigy alapálláson kívül SEMMI NEM UTAL ARRA, hogy valóban szabályt sértett volna. Azért ez elég nagy különbség.

i-gen 2008.04.16. 12:58:08

Majd le fogátok fényképezni a haverom bmw-jét is? Nincs egy lába!!
Ezeknek a fotoknak igy semmi értelmük....

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.04.16. 12:58:33

Mar majdnem vegigbologattam Káposztakukac hozzaszolasat. Ilyen sem volt meg, aztan megint meglattam az "irigyseg" szot. Ezt felejtsetek mar el :]

Szöszi: Sajnalom, hogy valaki ezt tette az autoddal; ugyanakkor ugy gondolom, tobbet ket percre sem fogsz tilosban megallni. Pont az ilyenek miatt... Sokan ugy gondoljak, hogy a lakossag tulnyomo resze mar csak ilyen "akciokbol" tanul; nem tunsz butanak a neved ellenere, kar, hogy nem egy VALOBAN megerdemlonek tortek le a tukret. Ilyen ez a vilag. A mi kocsinkat is huztak mar korbe kulccsal, csak mert szepen csillogott es uj volt. Szar ugy.

XSun (törölt) 2008.04.16. 12:58:39

Amúgy a drága autó és rokkant igazolvány azért szúr szemet egyeseknek, "rokkantnyugdíjas" szóról nem 25 éves kigyúrt kopasz csávóra asszociálnak akinek tizensokmillás autója van.
Vagy akkor nézhetjük másként a dolgokat is.
Ezek szerint mégiscsak baromi jó a szocális hálónk hiszen ha megnézzük hogy a rokkantnyudíjasok milyen autóval közlekednek akkor elámul mindenki hogy azannya mennyi lehet a rokkantnyugíj hogy még egy Humerre is futotta belőle.

Szilu Bácsi 2008.04.16. 12:59:10

Volt múltkor, talán a Naplóban, riport arról, hogy a háziorvos kiállíthat igazolást rokkantkártyához. Sőt ha jól rémlik a kártyát kiállító irodában is ajánlottak 10-15 ezer Ft-ért igazolást.
Szerintem a világon mi vezetünk az egy főre jutó "rokkantak" számában. Sétálgass Budapesten és figyeld a parkoló autókat a fizetős helyeken. Kb. minden negyediken van igazolvány.
Ez meg egy figyelemfelkeltő rovat. Csak így tovább! Nem kell mindig védeni a csalókat. Valahogy rá kell világítani ezekre visszaélésekre. Hátránya nem származik az autó tulajának belőle, akkor sem ha tényleg rokkant. Viszont a rokkantaknak annál szarabb, ha elfoglalják a helyeiket.
Ja, és a kártya ráadásul az egész EU területén érvényes...

paja 2008.04.16. 12:59:34

DrSzöszi!
Megértettem ám én elsőre is, de most így kifejtve tisztult le a kép.
Szent igaz, hogy sem az irígység sem az anyázás nem visz előbbre semmit, viszont a napi jó közérzetet is el tudja rontani egy-egy ilyen eset. Főként, ha érdekelt is az ember a dologban. Vagyis, ha a helyére állt egy nem jogosult. Persze bízzunk abban, hogy jogosult. Miért ne? Javaslom hát újfent: kívánjuk neki, hogy az legyen.

Lugosi Dániel · http://www.photopress.hu 2008.04.16. 13:02:36

6 éves audim van, A4-es és nagyon rendben tartom, sötétkék (polir utan mar majdnem fekete) 2 éve vettem.

Az a durva hogy mai napig megjegyzést tesznek hogy a fenébe van ennyi pénzem meg hogy milyne jol megy nekem hogy ilyen autoval járkálok. Az autó olcsobb volt mint egy uj v 1-2 éves suzuki.

Ez a durva hogy emberek ezt nem fogják fel és zsigerből irigység jön belőlük

Káposztakukac 2008.04.16. 13:03:48

pikula: csupán arról van szó, hogy a rokkantigazolvány, ellenben a tévhitekkel, nem a gazdagok kiváltsága. budapesten se. 30-40 ezerért boldog boldogtalan is szerez magának egyet. az 2 kerékbilincsezés vagy 1 hónapnyi belvárosi egész napos parkolás ára. az utolsó opel astra g vagy suzuki swiftes is megengedheti magának ezt a luxust. másfél tanknyi benzin árából ingyen parkolhat bárki szinte bárhol... nem hiszem, hogy létezik valaki, akinek ez nem jó üzlet.

wini 2008.04.16. 13:03:53

Amíg nem tudod pontosan, hogy jogosan használja-e az igazolványt, addig kár felkorbácsolni a hangulatot. Mert a kocsi rokkant parkolóban áll, rokkant igazolvánnyal. Addig rendben, ha lefotózol egy rokkant helyen parkoló igazolvány nélküli kocsit (legyen az bármilyen kocsi). De csak azért ráugrani valakire, mert szerinted az egy drágább kocsi, mint amit egy rokkant megengedhetne magának... nevetséges.
Tényleg sokan a sztereotipiák rabja. A Hungária krt-on a dugóban mellettem állt egy kisbusz, tele "munkásruhás" pasival. Eleinte csak finomabb stílusban átszólogattak, majd amikor látták, hogy nem reagálok, gondolták, hogy jól beszólnak a nagyképű ribancnak, aki szóba sem áll velük és az egyik átszólt jó hangosan: hány f.....-t szoptál le ezért a kocsiért?
Ezt csak azért modnom el, mert ahogy sokan azt képzelik, hogy egy nő nagyértékű kocsit csak összekefélhet magának, addig sokan azt sem tudják elképzelni, hogy rokkantként nem lehet valakinek nagyértékű kocsija.

Ettől függetlenül rohadjon meg az, aki jogtalanul használja az igazolványt vagy a rokkant parkolókat.

Gabó 2008.04.16. 13:07:52

Felejtsük el a mostani posztot én általánosságban érdeklődöm.
A tulaj jogait épp májustól húzzák át. Itt nincs név nincs fénykép a tulajról, csak azt látni, hogy szabálytalankodik. Mondjuk ha pl a házamról lecsúszik egy cserép és megsebesíti valamelyik arrajárót. A Tv kivonul és óriási riportot készítenek a házamról kamerával stb. Akkor ez is jogtalan? sőt akkor bármely közterületen készült kép jogtalan hiszen ott más is látható mint amire engedélyt lehetne kérni. Nézd csak meg a Hirtv Célpont műsorát ott is ezt csinálják és senki nem fizetett még a közterületi fényképezésért.

DrSzöszi 2008.04.16. 13:09:50

Pikula,

tudod, erről én azt gondolom - saját esettől függetlenül - hogy nem az önjelölt népnevelőknek kellene okítani a népességet...

Egyrészt nem hiszem, hogy mondjuk az okítást épp egy gyermekkórház (ez az I. sz gyerekklinika épülete, közel-távol nincs ott semmi más, kb90%, hogy mindenki épp oda ment, aki akkor ott állt...) előtt kellene elkezdeni.

Másrészt pláne nem hiszem, hogy van abban bármi ráció, hogy a mernyósnak tanulnia kell, a suzukisnak meg nem...

De kezdünk elkanyarodni.

Szóval én azt gondolom pl, hogy az is baj, hogy az országban sokan íg "népnevelnek". Mert milyen alapon? Mert ebből lesz az, h jól "megnevelik" a féllábú mercist is.

Egyébként egyetértek, hogy könnyen osztogatják az ilyet, és ez vérciki - és meg kell próbálni visszaszorítani.

Csak az eszközzel nem értek egyet.

(Egyébként magamról: most ezt nem tudom ugye bizonyítani:), de soha nem állta meg úgy, hogy bárkit zavartam volna - sem buszmegálló közepére, sem rokkanthelyre, semmi ilyesmi. De tény, hogy amikor rohantam, akkor néhány tilostáblát hagytam már figyelmen kívül. Nem kéne. De szerintem sokakkal megesik.)

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.04.16. 13:10:35

Mindket oldalt megertem: azt is, akit idegesit, hogy sokan hasznalnak ilyen igazolvanyt, aztan engem basznak meg harom perccel a cetli lejarasa utan; es azt is, aki igazolvanyozik, mert tenyleg gusztustalan az a parkolasi rendszer, ami itthon van (pontosabban szolva ez is a sok gusztustalansag koze tartozik) de konyorgom, nehogymar ok legyenek azok, akik jol csinaljak. Halkan mondom, hatha nem olvasta mindenki: Szlovakiaban eltoroltek a fizetos parkolast, mert nem kaptak erte semmilyen ellenszolgaltatast, mondjuk orzest, vagy nagycsocsu lanyokkal valo szelvedomosast. Itt meg? Itt meg bazmeg emelni akarjak, hogy fejlesszek a BKV-t. Beszaras.

bloodhound 2008.04.16. 13:11:38

a nap húszpontos képe · haazeeblog.blogspot.com/ 2008.04.16. 11:36:13

ámen :)

DrSzöszi 2008.04.16. 13:13:56

"hány f.....-t szoptál le ezért a kocsiért? "

Wini,

ne izgulj, ez valami új népszokás lehet, szó szerint ugyanezt kérdezte tőlem az engem összetörő fószer...:)

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.04.16. 13:15:23

Igen, az elobbi kommentembol kimaradt, hogy kar, hogy pont korhaz kozeleben csinalta az illeto. Amikor en csinalom a fotokat, azert korulnezek, hogy a kornyeken van-e ovoda/korhaz/hasonlo. De altalaban csak kavezok, boltok es hasonlokba botlok. Es igen, tiz meternel tovabb szoktam bandukolni...

A napirokkantakat eredetileg csak magamnak fotozgattam: gyult, gyult, gondoltam miert ne rakjam ki, es voila, igy lett a csokapik. Mellesleg nem vagyok gyozikei magassagokba emelkedett celebritas, sem ismerose valami nagy miniszternek: mondhatni egy szurke kiseger vagyok a tarsadalomban. Megis, mit kellene csinalni? Es azert en egyszer sem irtam, hogy meg akarom valtani a vilagot, es pont ennek a blognak koszonhetoen szigoritjak majd a dolgokat. Pusztan a szorakoztatast szolgalom, es az olvasottsagbol itelve, sikerul is. Kar, hogy a negativ kritikak vannak tobbsegben, de hat ez mar csak ilyen.

wini 2008.04.16. 13:16:49

DrSzöszi

Biztos ezt is azon a bizonyos "népnevelő" tanfolyamon tanítják :-)

k. 2008.04.16. 13:17:00

Szöszi, írod: „Az a baj tudod, hogy 10/1. Ez tudod azt jelenti, hogy Te már - a matematika szigorú törvényei alapján - feltehetően jópár jogos használót tettél ide ki... (…) Namost én azt gondolom, hogy ez vérgáz. Hogy sokkal nagyobb gáz ártatlanul megvádolni embereket…”
Szöszi, van igazság abban, amit mondasz, de szerintem pont a lényeget nem látod. Ez az ország pontosan azért tart ott, ahol, mert kötelességből kell nem hogy szem előtt tartani, de majdnemhogy a többség problémái elé helyezni a kisebbségek problémáját. Tízből egy? Belefér! Majd ha valaki azt írja ide, hogy helló, övé az autó és kikéri magának a kikérendőt, mert akkor Pikula szerintem 72es piros betűkkel fog elnézést kérni tőle. Addig is? Vedd már észre, hogy Pikula épp azért veri a tamtamot, hogy ez az ország ne tartson ott, ahol, ne tartson ott a sok mutyizó szar alak közepette! Hogy ne adjunk módot erre, hogy igenis legyen ciki, ha kiderül, mert a rendőrség és a felügyeleti szervek tojnak erre…
Tudod mit? Én azt gondolom, hogy Pikula MER csinálni valamit, sőt, adott esetben a saját seggét veszélyezteti helyetted, helyettem, akiktől csak annyi telik, hogy fikázzuk az országunkat, mert a sok köcsög érdemletenül használja a rokikártyát, és a belénkvert hátha-morál miatt csak kussolunk. (Mert HÁTHA tényleg rokkant, ha meg előttem pattan ki a kocsijából, akkor HÁTHA a gyereke az, HÁTHA feljelent…) Llehet baj a módszerrel, lehet baj a stílussal, de a célt el kéne ismerni.
Mondok még valamit. Az egyetemen tanárképzésen egyszer megkérdezték a csoportot, hogy mit csinálunkk, ha az órán a gyerek smst ír. Mondtuk, hogy szóvá tesszük/elvesszük a mobilt/felírjuk stb. A vezetőtanári válasz? EZ HELYTELEN! És a tanár kifejtette, hogy nem tudhatjuk, mi van a háttérben. HÁTHA épp súlyos beteg van a családban és a gyerek aggódik, HÁTHA meghalt valakije, HÁTHA vmileyn krízisen megy keresztül, amit először ki kell deríteni… Mondtuk, hogy oké, de: 1. mekkora ennek a valószínűsége, és mekkorra annak, hogy a tegnapi randijáról tudósítja Gizikét/wapozik/tetrisezik/engem vesz videóra?? 2. és addig a másik 30 mit csinál? Tanár: az most nem lényeg, de nekünk el kell sajátítani az empatikus pedagógusi hozzáállást, mert HÁTHA…

Remélem, érthető volt a párhuzam.

DrSzöszi 2008.04.16. 13:17:03

Gabó,

nem, az nem jogtalan. Amíg valós eseményt közöl valós színben, addig OK.

Csakhogy itt a helyzet a következő:

semmi BIZONYÍTÉK arra, hogy szabálytalankodna, NINCS.

Viszont a poszt úgy állítja be, hogy ő szabálytalankodik.

Ha közben NEM SZABÁLYTALANKODIK,

akkor ez személyiségi jogokat sért.

Érted?

Gabó 2008.04.16. 13:21:17

No hát ezt kérdeztem én is. így is kezdtem, hogy"Felejtsük el a mostani posztot én általánosságban érdeklődöm." Sőt egyel előbb meg javasoltam hogy a rokkantsgot ne az autó alapján ítéljük meg.
Köszi

deusex 2008.04.16. 13:24:28

hmm, bizonyos szempontból egy vagyok a sok-sok faszkalap közül akiknek van pofája rokkantparkolóba állni :-)

hogy miért?
félreértés ne essék nem minden esetben ...DE...pl legutóbb egy bevásárlóközpontnál, teljesen üres az egész parkoló, bejárattal szemben van 6 db rokkanthely, természetesen beálltam, mert az volt a legközelebb, és ha jön egy hadseregnyi rokkant akkor is tudtak volna hol parkolni :-)

persze megkaptam az ott áldogáló papperektől hogy faszkalap agyilag rokkant... :-D DE ŐSZINTÉN LESZAROM

ui: béemvém van ráadásul feketeee :D LOL

Reggie 2008.04.16. 13:27:21

"Ha közben NEM SZABÁLYTALANKODIK,

akkor ez személyiségi jogokat sért."

Es a rendszam mifele szemelyes adat?

DrSzöszi 2008.04.16. 13:35:27

Reggie,

nem csak személyes adatok közzétételével lehet személyiségi jogokat sérteni.

Ha az mondom, hogy Te - gyk most az autó tulajdonosa - nem szabálytalankodsz, és én azt terjesztem rőlad, hogy igen, akkor a jóhírnedet sértem.

k.,
szerintem mindvégig elismertem a célt.
Az eszközt kifogásolom továbbra is.
Szerintem hamár népnevelünk, találjuk meg a módját, hogy közben magunk is jólneveltnek mutatkozzunk.

BTW a példa egy helyen bukik.
Ha Gizike sms-ezik, ezzel egyértelműen szabályt sért. (Az órán nem lehet sms-ezni.) Ha erre jó oka van, lehetősége van Neked szólni, és te kívételt tehetsz.

Ha Józsika beáll a rokkantigazolványával a rokkanthelyre, akkor NEM TUDOD, hogy szabályt sértett-e.

De azért értem a példát, és van igazság a mondandódban.

kúrórudi 2008.04.16. 13:36:37

Pikula
"Ja, es mielott valaki beirna: ezek nem sztereotipiak. Ezek tenyek."
Mi is a tény a posztodban? Hogy láttál egy rokkantigazolványos Audit rokkant helyen parkolni. Eddig a tény. Hogy ebből egy anyázós poszt lett azt sugallva, hogy az Audis csaló, az hol tény? Sehol. Ez a te piti sztereotípiákon alapuló egyszerű világfelfogásod. És erre írták páran, hogy nevetséges. Vagy inkább szomorú.

DrSzöszi 2008.04.16. 13:36:39

Reggie,

bocs, nem figyeltem, tehát:

Ha azt mondom, szabályt sértesz, pedig közben nem, akkor a jóhírnevedet sértem.

Reggie 2008.04.16. 13:42:13

Igen, csak a rendszam nem embert azonosit, igy konkretan nincs megnevezve senki.

bloodhound 2008.04.16. 13:42:28

személyes adat & személyiségi jogok - a kettőnek nincs köze egymáshoz, egy kártérítési pert simán kaphatsz a nyakadba, ha a sofőr nem követett el jogsértést, sőt, még talán a - nagy nyilvánosság előtt elkövetett - rágalmazás is megállna, bár nem vagyok büntetőjogász.

DrSzöszi 2008.04.16. 13:43:45

Reggie,

ez igaz, de a lényeg, hogy felismerhető legyen ez a személy. Feltételezem, hogy az autómárka és a rendszám alapján tökéletesen beazonosítható az autó üzembentartója jó sok ember számára.

bloodhound 2008.04.16. 13:44:08

Reggie 2008.04.16. 13:42:13

dehogynem, vannak olyanok, akik a rendszámból (pl. szomszédja, munkáltatója, stb.) - ha idetévednek - tudhatják, hogy ki az illető

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.04.16. 13:44:53

Kurorudi: nem a posztra vonatkozott, hanem az elotte mondottakra.

Meg egy valamit, aztan lezarom a mai dolgokat: multkor jott egy beiras, hogy ove az auto, ami bekerult a rovatba. Megkoszonte a kommenteket, majd kilepett a bongeszobol.

Ui.: Napirokkant folyt. kov. Hihihi.

verecke 2008.04.16. 13:47:09

ööö, nem ti acsarkodtatok Pikulára, hogy irigy? jól látom, hogy most épp azt golyózzátok, hogy lehetne beperelni egy naiv, világmegváltós sorozatért? képesek vagytok továbbküldözni a linket, meg minden, hogy aztán csámcsoghassatok, ha megüti emiatt a bokáját?

TI vagytok szánalmasok...tényleg gyökér ez az ország : (

DrSzöszi 2008.04.16. 13:47:27

Pikula,

OK. Ha küldök Neked gépjárműből épp kiszálló ladás napirokkantot, kiteszed???

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.04.16. 13:49:00

De csak ha nem elore megkomponalt :]

DrSzöszi 2008.04.16. 13:49:26

Verecke,

küldi a f@szom tovább.
Hogy be lehetne perelni, azt ide írtam, azt jólvan. Ha az én autóm lenne a napirokkant, akkor sem perelném (mondjuk az nem is lehetne...).

verecke 2008.04.16. 13:51:13

szöszi, ez nem a te inged, de mindegy. egyik kommentelő jegyezte meg nagy büszkén, hogy ő bizony továbbküldte.

DrSzöszi 2008.04.16. 13:51:31

Pikula,

mér', azt gondolod, hogy ilyen nem történhet?

(Kinéztem az ablakon, és a buszmegállóban az alábbi autók állnak: Suzuki 2 db, Opel Corsa 1 db valamint tény, hogy további 1 db Audi Q7.

Miért van az az érzésem, hogy ebből csak a Q7 lenne lefotózva???)

KopaszMercis 2008.04.16. 14:02:06

a nap húszpontos képe · haazeeblog.blogspot.com/ 2008.04.16. 11:36:13

rendes toled, hogy azt kivanod az Audisnak hogy legyen nyomorek!
Ilyen egy igazi degenralt fogadatlan prokator...
igazi retard kapszula vagy.

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.04.16. 14:17:52

KopaszMercis: na te tipiKUSS seggfej vagy, de mind1. :D

Káposztakukac 2008.04.16. 14:41:23

az meg a másik, hogy nem nagyon van ország európában, ahol az autósokat ennyire lehúznák parkolásügyileg mint minket. múltkor azon nevettem, hogy monacoban olcsóbban parkoltunk, mint pest belvárosában... németországban pedig, annak ellenére, hogy szinte minden nagy városnak kiváló, modern, tiszta tömegközlekedése van, hozátartozó p+r parkolókkal,alig van ténylegesen fizetős övezet a városokban, csak korlátolt ideig használható ingyenes parkoló. ezzel szemben budapesten már szinte az egész városban perkálni kell a semmiért, közben súlyadót,regisztrációs adót, benzinre jövedéki adót fizetünk, mi drága jó autósok. nemsokára már azért is fizetni kell, hogy magát az utat használhatom, de sebaj, kedves gyalogosok, biciklisták. ha nem lesz elég pénz az államkasszában és az autósokról több bőrt nem lehet már lehúzni, akkor majd még gyalogosadót is bevezetnek... ezek után nem érthető, ha valaki rokkantigazolványt használ?

wagnerur 2008.04.16. 14:58:12

Egyik hozzátartozómnak van rokikártyája az én rendszámomra.
Mindig azzal parkolok (nem fizetek), de S O H A nem rokihelyre.
Ez milyen?

kúrorudi 2008.04.16. 15:22:02

Káposztakukac, megnyugtatlak, már most fizetsz az utakért. 1. autópálya matrica; 2. a benzinárban is van útalap.

guriga 2008.04.16. 15:41:35

Dr. Szöszi! Értem én, hogy idegbeteg vagy, mert a gyerek szája ekcémás, de ezért nem tudtok busszal odamenni a kórházhoz? Képzeld el, van olyan család, nem is egy, ahol nincs autó! Tudom, lúzerek, meg dögöljön meg mind, mert "nem elég ügyesek", de ők is megoldják valahogy. Nem parkolnak a megállni tilosba. Tudod, azt többnyire nem viccből találják ki, hanem azért, hogy például, hogy a busz, meg a troli be tudjon kanyarodni a sok lúzzerrel.
Hátha nincs kedve egy órát állni a buszon, mert egy napirokkant odaparkol az út közepére! Hátha valamelyik szája kipállott és be akar jutni a kórházba!
Tudom, nektek szabad a buszsávban autózni, a tilosban parkolni, hamis rokkantigazolvánnyal parkolni, bárki elé odapofátlankodni....
Mi, irígy bunkók meg majd eltűrjük.

kúrorudi 2008.04.16. 16:22:13

Gurika, elkanyarodtál a témától. Az, hogy valaki a forgalmat akadályozóan szabálytalanul parkol, az persze, hogy elítélendő. Ahogy az is gusztustalan, ha valaki jogosulatlanul áll rokihelyre. De a poszt írója ezt nem tudhatja, hogy most is ez van. Ő látott egy rokikártyás Audit és ebből azt a következtetést vonta le, hogy egyben csaló is. Ez pedig nagyon nem az, amiről te írsz.

KopaszMercis 2008.04.16. 16:24:33

a nap húszpontos képe · haazeeblog.blogspot.com/ 2008.04.16. 14:17:52

nem erted te idiota te...

DrSzöszi 2008.04.16. 16:30:11

Guriga,

elgurultak a nyugtatóbogyóid?

Az az eset 2 éve történt. Amiatt már nem vagyok idegbeteg.

BTW NEM kanyarodik ott semmi cucc, mindenki elfért mindenhova. Lehet odamenni, egnézni, fényképezni - Bókay utca 1. sz a bejárattal szemben álltam, kb 20 méterre a kanyartól...

Említettem, nem szoktam akadályozni a forgalmat.

De Te persze ezt nem hiszed el nekem úgyse.

Az nem érv, hogy másnak meg nincs is autója. Éééés? Ne zabálj annyit, Etiópiában éheznek... Wazzzeg.

Egyébként sajnálom, akinek nincs, és a gyerekét kell cipelnie - rohadt dolog, próbáltam én is busszal közlekedni babakocsival, hááááát, nagyon nem könnyű.

Minden együttérzésem.

Hol írtam bármit, hogy emiatt lúzernek nézném?

De ugye, azt azért megengeded, hogy ha én megtehetem, akkor használjam a kocsim? Ugye, Te is megeszed a csirkepörköltödet attól még, hogy őszintén sajnálod az etióp éhezőket?????

Megjegyezném - még csak nem is azért említettem az esetet, mert annyira felháborított volna a népnevelés. Az háborított fel, hogy valami önjelölt robinhúd úgy gondolta, kóser, hogy engem, meg mernyós anyukát megnevel, a suzukist meg már nem.

Szerintem ez nem nevelés, hanem netto irigy geciség.

Bocs.

Egyébként ha faszságot csinálok, elismerem. Utóljára épp egy taximegállóba sikerült leparkolnom, nem láttam. Taxis üvöltött. Én bocsánatot kértem. Taxis elkerekedett szemmel közölte, hogy még soha senki nem kért bocsánatot, és hogy minden OK. Ennyi volt, azóta nem állok oda.

FIGYELEM, JÖN A LÉNYEG:

előadásoddal ellentétben nem hiszem, hogy ELŐJOGAIM lennének azért, mert jobban szituált vagyok, mint az ország átlagnépessége.

Viszont azt sem gondolom, hogy emiatt másoknak lennének előjogai velem szemben, és el kellene tűrjem, hogy pusztán ezért olyan fajankók, mint Te lekurvázzanak/lebunkózzanak/eleve feltételezzék rólam a direkt csalást és rosszindulatot stbstb.

UFF.

DrSzöszi 2008.04.16. 16:32:50

"Tudom, nektek szabad a buszsávban autózni, a tilosban parkolni, "

Nem tudom, kik vagyunk a MI.

Azt viszont tudom, hogy a buszmegállóban parkoló Q7 már elment. A két Suzuki még mindig itt dekkol, továbbá kiegészült a csapat egy öreg Forddal.

KopaszMercis 2008.04.16. 16:38:10

deusex 2008.04.16. 13:24:28

igen, az "urnak szuletni kell" tetelt te is erosited...

DrSzöszi 2008.04.16. 16:45:09

KopaszMercis,

azért tán azt a tételt se feledjük, hogy az "úr a pokolban is úr"...

KopaszMercis 2008.04.16. 17:48:39

DottoreSzoszi:
Szerintem ha nincsen kapacitasod, hogy keressel rendes normalis parkolohelyet, es azert fizessel, akkor nem engedheteted meg magadnak, hogy autoval jarjal (nem olvastam vissza, hogy hol s mint parkoltal, de gyakran ilyebol van a feszko). Engem azok bosszantanak, szlovak rendszam, roki kartya lizinget szar. nincsen love sem benzinre sem parkolora, az utolso fillereket a lörólyban megy el a lájtkólára.

Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk/ 2008.04.16. 19:48:32

Én találtam 5 bmw-st aki amikor meglátta a fényképezőt a kezemben lekapta a rokikártyát a szélvédő mögül. nem szállított senkit, ép egészséges mozgásúnak tűnt. Megvan amúgy fényképen. A vezetésközben kézben tartott mobiltelefonálásban sem akadályozza rokkantsága.

Nesze neked előítélet...

Káposztakukac 2008.04.16. 20:51:05

drszöszi véleményén vagyok. addig nevetséges ez az egész blog, ameddig csak drága autókat linkel be a szerző. ma is andrássy úton direkt néztem az autókat. range rover sport rokikártyával, persze... de! opel astra g combi ugyancsak. régi peugeot 306, seat toledo, wagon r+, szép nagy felnis citroen xsara, stb. autók 40%-án rokikártya volt, de csak 1-2 volt igazán drága. jah, egy 650-es bimmeren nem volt rokikártya, és még fizetett is a parkolásért:P

kúrórudi 2008.04.16. 21:36:07

Mityu, te kurva hülye vagy. Attól mert van néhány olyan köcsög, aki jogosulatlanul rokikárytázik és egyébként bmwje/audija van még nem jelenti azt, hogy az összes rokikárytás bmws/audis csaló. Érted a különbséget a "van olyan" és a "minden" között? kb. 8-10 évesek logikai szintje...

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.04.16. 21:43:47

Rudi: persze, hogy nem mind, csak tulnyomo reszuk. Hat ezen mit nem ertesz?

Kukacfáni: hagyd mar ezt az egesz blog nevetseges szoveget. Faraszto vagy.

kúrórudi 2008.04.16. 21:48:17

"persze, hogy nem mind, csak tulnyomo reszuk."
Ezt hívják szánalmas, piti, sztereotíp előítéletnek. Ezen mit nem értesz?

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.04.16. 21:55:30

De hat ertem en, mit akarsz mondani. Oke, akkor legyen szanalmas, piti, sztereotip eloitelet. Oooo... Varjal csak! De hisz ez engem nem zavar!

Káposztakukac 2008.04.17. 00:07:24

pikula: igazad van, rossz szót használtam. nem nevetséges, hanem hiteltelen.

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.04.17. 01:27:19

Valld be Kukac, hogy csak azert koveted figyelemmel a blogot, hatha egyszer a te kocsidat is lefenykepezem, es akkor majd fenyegetozhetsz, hogy a gatyat is rolam :]

Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk/ 2008.04.17. 04:58:37

Kúrórudi!

Tényleg az vagyok. Szakvélemény is van rólam. Pont tegnap találkoztam a pszichiáteremmel. Közöd?

Te meg jobban is figyelhetnél mit olvasol. Piqla nem említett a postban sem olyat, hogy jogosulatlan sem olyat, hogy jogosult. Mindannyian tudjuk, hogy a rokikártyát nagy százalékban jogosulatlanul használják. Leírom mégeccer: A postban szereplőről nem írt Piqla semmit, hogy jogosult vagy sem. Érthető?

DrSzöszi 2008.04.17. 12:34:48

"DottoreSzoszi:
Szerintem ha nincsen kapacitasod, hogy keressel rendes normalis parkolohelyet, es azert fizessel, akkor nem engedheteted meg magadnak, hogy autoval jarjal (nem olvastam vissza, hogy hol s mint parkoltal, de gyakran ilyebol van a feszko)."

KopaszMercis,

nem a kapacitással volt probléma, hanem az idegességgel és a rohanással.

(Tudod, amikor épp beteg a gyereked, könnyen megfeledkezel arról, hogy valójában kurvalaza és menő vagy...

:D

18 éves korom óta (és ez sajna nem tegnap volt) saját tulajdonú gépjárműveim vannak, nem szeretm a lízinget meg a hitelt, ami az enyém, az az enyém.

Szóval ne aggódjál értem.:)

kúrórudi 2008.04.17. 13:46:04

Mityu, te nagyonokos, te olvass figyelmesebben. "Piqla nem említett a postban sem olyat, hogy jogosulatlan sem olyat, hogy jogosult." Nem említett konkrétan, valóban, de akkor miért van az egész poszt, ha nem azért, hogy nézd bazzeg, megint egy audis aki rokikártyával csal. Ezért van. Nem azért, hogy nézd, itt van egy szegény rokkant audis. Jogilag Szöszi jól megfogalmazta tegnap "olyan színben tünteti fel". Ez jogilag majdnem egyenértékű azzal, mintha effektíve le is írta volna, hogy csaló. Szóval olvass te figyelmesebben és időnként próbáld megerőltetni azt a bogyót ami a nyakadra nőtt.

DrSzöszi 2008.04.17. 13:52:44

Kúrórudi,

kis pontosítás: nem majdnem egyenértékű, hanem egyenértékű azzal, mintha konkrétan írta volna le.

kúrórudi 2008.04.17. 14:24:23

Köszi Szöszi:)
süti beállítások módosítása