Budapest Száksz

"Budapest hallod, hogy nézel már ki? Ezért kellett téged egyesíteni? Há' ne haragudjál már, de nézzél szépen körül! Le kell hogy basszalak, mert még Bukarest lesz fölül" - Belga: Budapest. Ez itt a Budapest Száksz, fővárosunk anti-blogja. Cél? Nincs. Sírva rökönyödjünk, hogy aztán sírva röhögjünk. Ahogy szoktuk. Napirokkant, sztori, vírus küldése, kontakt: welovebpKUKACgmail.com

Messziföldiek

ip-location

Enyimé

Friss hozzászólások

Legyen neked is

A Jármű

Sok izgalom

3 2 (1) 4 metró (1) 7 (1) a38 (1) advent (1) ajánló (1) albérlet (1) algagyáros (1) állatkínzás (2) andrássy (1) árkád (1) armani bekaphatja (1) árpádsáv (1) árpád híd (1) átalakulás (2) autó (10) bab (6) barát (1) barkochba (1) bejegyzés (1) beszarás (1) betonia (1) bkv (11) blaha (1) bliccelés (1) bombázók (1) borotva (1) börtönnapló (1) budapestifurcsaságok (5) budapestikum (31) budapesti látványosság (1) budapest rulz (1) budapest száksz (66) budapest száksz póló (1) búék (1) burger king (2) café mozart (1) cigány (5) combino (3) csöves (1) cukros víz (1) daily disabled driver (6) deák ferenc (1) demszky (16) don quijote (1) dugó húzó (1) édibédi (1) edition (1) eiffel park (1) ekszperiment (1) ellenőr (1) ellenőrök (1) emlékpark (1) év rokkantja (2) ez is budapest (1) fekvőverseny (7) felhívás (1) ferihegy (1) fingom sincs (1) fkf (1) flashmob (1) föld napja (1) főpolgármester (16) főpolgármester verseny (15) fővárosi (2) free tibet (1) fura épület (3) futás (1) geszti péter (2) gödör (1) gyalogos bérlet (1) hagyó miklós (3) hajós andrás dalban mondja el (1) halál (1) halleluja (2) hányáskörkép (1) hekker (1) hellókarácsony (2) hello barbara (1) heti (3) hétvége (5) hírcsokor (3) horror (2) horst fuchs (1) hősök tere (1) húgyos jóska (1) húsvét (1) ígéret (1) ihlethiány (1) ikea (1) ilovebp2.0 (2) ivókút (1) járdamatrica (1) játék (1) jézus (3) jubileum (1) kapcsolat (1) karácsony (3) katasztrófa (1) katona kálmán (1) kérdés (14) király utca (1) kísérlet (1) kitárulkozás (3) kóka (1) koncert (1) kossuth tér (1) kötelező (1) közérdekű (22) közgyűlés (1) közlekedés (6) köztársaság (1) köztereink parkjaink (3) (1) lonely planet (1) madonna (1) március15 (2) margitsáv (1) margit híd (1) matrica (2) matr ilona (1) máv (1) mechwart liget (1) meghalsz (1) metró (1) mézeskalács (1) michael jackson (1) miezbazdmeg (1) mikulás (3) nagyrét (1) napirokkant (116) napközis képzés (2) nemzeti vágta (3) nem értem (1) nem halott a magyar (1) nextgen (4) nukleáris (1) nyilvános wc (1) nyugat 100 (1) osvát utca (2) ötlet (1) paranormál (1) párbeszéd (2) petőfi (1) pikula (1) pina (1) politikus is ember szeresd hát (1) programajánló (4) rágó (1) rapülők (1) rendőrrokkant (1) rendőrség (1) retrómánia (1) ronaldinho (1) roswell (1) rózsák tere (1) sliders (1) sólyom (1) sopron száksz (1) spar (1) speszöl edisön (4) spontan emberi ongyulladas (2) sz@rd (1) szar (1) szavazz fasszal (1) szekeres (1) szemét (1) szemétláda (3) szemétlerakó (3) szerepvállalás (2) sziget (4) sziget2008 (1) sziget 2010 (1) sziklakórház (1) szilveszter (1) szolgálati közlemény (5) szomszéd (1) szomszédok (1) születésnap (1) tarlós (2) társadalmi (2) taxi (1) tehénparádé (1) tél (1) télapó (1) tér (2) téralatt (2) te szemétláda (1) több jogot (1) toller lászló (2) tolvaj (1) tribute (1) tudtad e (1) t com (1) üléskonteszt (2) utca (2) utcakép (4) utca locsolás (1) vadorzás (1) városálom (1) városligeti tó (1) vasút (1) vendégposzt (1) verseny (1) ver jozsi visszater (1) világsztár pikula (1) világ legjobb blogja (2) vodafone (1) volt egyszer (4) ws teleshop (1) wünsch híd (1) zrínyi miklós (1) zseniális (1)

Feedfeedfeedfeed

2008.04.09. 14:00 pikula

Heti kérdéssorozat - Most éppen szerdán

In medias res, magyarul bele a lecsóba: miért nem lehet a rendőrséget egy szép napos, hétköznapi délelőtt elérni? Nem ám a péntek éjszakáról van itten szó kérem szépen, hanem egy hétköznap délnek az előttjéről. Nem akkor próbálom őket hívni a kurvára EU-komform alibiszámon (112) kétszer, azelőtt meg négyszer a 107-en, amikor a kocsma előtt azt tapasztalom, hogy valakinek egy kés áll ki a hátából, ahogy azt már Rejtő is megírta volt vala. Nem. Egy sima délelőttön nem tudtam elérni azokat, akik szolgálnak és védenek, akikre mindig lehet számítani, ha baj van. Kivéve akkor, ha a baj pont ENGEM érint.

És hogy miért is akartam őket hívni? Kissé szeles, de nagyon szép napos időnk volt, így felkötöttem az idén először a rövidnadrágomat, nyakamba kaptam fényképezőmahinámat és uccu neki a', mentem egy kis barnaságot szippantani klór jelleget öltött pigmentjeimbe. A Margit híd előtt a bal oldalon letekintek lassan hömpölygő, fosbarnászöldes folyónkra (melyet amúgy nagyon szeretek, csak ne lenne ilyen) és mit látok? Egy üres csónakot. Ha mindenféle kötélzet nélkül, csak úgy ringott volna tovább Csepel felé, azt mondom, na pech, valaki nem tanult meg normálisan csomót kötni a cserkésztáborban. Csakhogy a vasmacska ki volt vetve. Rejtély és misztikum? Ekkor még nem tudtam a megoldást. (Mondjuk most sem, de ez már más tészta.)

Hogy mit láttam?

Ezt

Magam előtt vizionáltam, amint a Fókusznak esetleg az Aktívnak műholdas kapcsolaton keresztül (mely technikát a kertévék a szomszéd szobába is előszeretettel alkalmazzák a százforintos hosszabbító helyett) élő bejelentkezés kíséretében beszámolok egy harmadik típusú találkozásról, melynek során egy szerencsétlen pecást az élienek további kísérletek céjából (pár sikertelen gabonakör-létrehozást követően) elteleportáltak. De szerintem nem ez történt. Akkor mi? Esetleg Budapesten forgatták a 4400 sorozat 5. évadját?

Majdnem felülről

Itt már elgondolkodtam, hogy vajon azért egy végső imára futotta-e még az idejéből szereplőnknek, ha meg ateista volt, egy final sört el tudott-e még fogyasztani, mint tette azt Ford Prefect is. Sajnálatos mód voltam oly' botor és nem fényképeztem le (a szemlélő oldaláról nézve) jobb oldalról is a ladikot. De higgyétek el: nem, ismétlem NEM volt benne semmi, senki. Átértem a budai hídfőre és ekkor gondoltam egy nagyot, hogy én most bizony felcsörgetem a 107-et, hogy ugyan már nézzék meg, filmforgatás/búvártanfolyam/roncsvadászat zajlik-e-é a folyóban. Pár percig hallgattam az automatát, aki (ami) pártucatszor elmondta, hogy a rendőrséget hívtam (TUDOM BAZDMEG) és ne legyek mókamiki, mert felveszik amit mondok, és ha vicceskedem, megnézhetem magam. Na, egy idő után azért unalmassá vált az úriember bársonyosnak semmiképpen sem mondható baritonja, úgyhogy nyomtam neki egy hívás végét. Háhá, jól kicsesztem a rendszerrel, dögölj meg. Második próbálkozásra szintén így jártam; itt, ennél a pontnál határoztam el, hogy én most már csakazértis beszélni akarok a policájjal. Mint bejegyzésem elején írtam, nem jártam sikerrel... Felnéztem a felhőkre (mert szeretem ám őket nézni!) ez a nézés durván másfél másodpercig tartott.  Itt követtem el életem talán legnagyobb hibáját. Mert erre mi történt? Hát ecsém, erre nem visszaküldték a marslakók a horgászt? De.

Talán különleges képességet is adtak neki

Aki esetleg tudja, hogy mi történhetett, az ossza már meg... Illetve ha valaki ismer valakit, akinek egy ismerőse néha rendőr, az írja már meg kommentben legyen olyan kedves, hogy miért nem tudom elérni a rendőrséget, ha háromévente egyszer (ismétlem: három év alatt egyszer) hívom őket? Én vagyok béna? Veled is előfordult már, hogy kellettek volna, de éppen akkor, éppen ott nem lehetett elérni őket? Esetleg elfért volna a csónak elején lévő "tető" alatt? Ennél több kérdést hadd ne tegyek fel, jobban kommentelésre buzdítani már nem tudok. Úgyhogy kommenteljetek legalább kettőt, mert így már égő lenne.

Aki kiokosította magát a folyami hajózás szabályairól, az is írhat. Hogy ha én mondjuk bemegyek egy matraccal a folyó közepére és ott kidobom a horgonyomat, iszom a sok Long Island koktélt (aka Csepel-koktél) akkor ott szabályosan tengek? Mindenesetre én jót szórakoztam ezen a kis "ügyön", remélem valamit sikerült visszaadnom.

48 komment

Címkék: kérdés


A bejegyzés trackback címe:

https://ilovebp.blog.hu/api/trackback/id/tr34417777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.04.09. 14:44:01

Remek kis post lett! ;-)

Tényleg nem lehet őket elérni, megerősíthetem. Egy hibbant nőt akartunk bejelenteni (2004-ben), aki a környéken grasszált mezítláb (nem csövi, inkább elmebeteg...). Vasárnap 21h körül...
No answer. Ez a biztos a statisztika szempontjából: ne szólj szám, nem fáj fejem... :-)

Amúgy milyen halat lehet a híd alatt fogni? Nem inkább kincskeresés volt?!

Nézd csak a felhőket nyugodtan Pikula, azok legalább nem kiábrándítóak!
Budapest, hát az már más tészta...

Scala 2008.04.09. 14:47:44

Ja, és biztos jönnek majd a kommentek:
pl: "Hát neked nincs jobb dolgod, mint rövidgatyában kirándulgatni hétköznap délelőt?! Miből élsz Te?! Rózsadombon az ősök alád tolnak mindent, és csak a kis nyomi blogodat kell szerkesztgetned?!
Kit érdekel, hogy mit keresett ott az a csónak? Bántott az téged vagy bárkit is?
Én dolgozom, amíg te fényképezgetsz és írod a netre a hülyeségeidet... stb.

Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk/ 2008.04.09. 15:40:03

na vájámá!

Piqla! Há hunészte? Rőzsedombon?? Ápód aladtóta a kétluvas szákérét mi?? Itten jáccud á fénykép észt mi? Há hunészte?? he?

Én íjt náppállá tíve hurcolom á színésfémet, te meg ítten írugácc?? he?
:) :)

nad 2008.04.09. 15:41:07

Kifogyott a motorból a benya és elugrott venni?

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.09. 15:41:13

Sima ügy: amíg nem néztél oda, visszasétált a partról, ahol bedobott egy sört.
Semmi extra, csak egy bunkó rendőr volt, aki még úszni sem tud. Viszont telematikus képességeivel érzékelte, hogy be akarod őt jelenteni, és ezért elérhetetlenné tette a zsarufont.
Megnyugodhatsz, ez mindennapos.;)

Matrózkommandó 2008.04.09. 15:43:24

És valóban ..
A ladik nem a hajózóútban van! A völgymenő a budai oldalban a hegymenő a pesti oldalban van. Az első képen látszik a pirosfehérpiros!
Üdv

jacques 2008.04.09. 15:46:37

pikula !

Kb február óta szinte minden nap délelőtt látom azt a csónakot.De délután már soha nincs ott(talán a bolygó hollandi ?)

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.04.09. 15:46:59

Máskor ne szeress az égre nézni, és nem maradsz le semmmiről. Mulder és Szkáli ott volt-e?

A rendőrök nekem is basznak felvenni mikor hívom őket.

KalitkA · http://xstudio.hu 2008.04.09. 15:51:29

Én a második képen látom a pasas fejbúbját. Vagy az valami más?

Ford F. 2008.04.09. 15:52:16

...egyszer pl. az al-kaida fog majd csónakot kikötni a duna közepén, a margit hídnál, de nem üreset ám, neeem, hanem valami jó hidrogénes-urános bombával teletömöttet, de akkor viszont majd baszhatjuk, mindahányan....

...a rendőrségtől akár saját kikökötőt is el kezdhetnék üzemeltetni egy nemzetközi hajózásra is használt folyó fővárosi szakaszán?

...eszem-faszom megáll ezen....

a rekettyés 2008.04.09. 15:57:44

A hidnak az oldalán egy daruzo hajo állt most jöttem arrol lehet ahoz volt köze ennek a csonaknak.
Amugy a rendöröket nem tudom miért nem lehet elérni de ma nem mondok rájuk semmi rosszat mert vezetés közben telefonáltam de nem vágtak meg:)

Matrózkommandó 2008.04.09. 15:58:46

A megoldás, hídfelújítás, mentőhajó, ebédidő.
Üdv

KalitkA · http://xstudio.hu 2008.04.09. 16:00:35

Erről beszélek:

greekaceradio.fsr.hu/hajo2kicsi.jpg

Ha megnézted szólj, mert utána geyből leveszem a képet, nem akarok szerzői jogot sérteni :)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2008.04.09. 16:01:04

Fel a fejjel, ha felhívod őket, akkor sem jobb! Decemberben volt egy éjszakai túraversenyünk, ahol az egyik pont Esztergomban volt. Miközben baktattunk keresztül a városon, láttunk egy bazi nagy csőtörést. Éjjel kettőkor vidáman zubogott a víz, árok már rég tele, folyt a járdára, onnan a mélyebben fekvő kertekbe. Az utcáról határozottan úgy tűnt, hogy a vízszint az épületek padlószintje felett van. Egyrészt áztatja az alapot, másrészt -szerintem- simán befolyt a lakásokba, ahol a dolgozó csak másnap reggel veszi észre, hogy csónakázik a papucsa. Felhívtuk gyorsan a 112-t, fevették, kapcsoltak Eszergomba. Elmondtuk mi az ábra (persze sürgősség hajrá, előtte öt percig az adataidat sorolod), mondták, kiküldik a járőrt, hogy nézze meg.
- Jó lenne a lakókat is felzörgetni, meg a vízműveknek is szólni.
- Persze, persze, úgy lesz.
Kicsit eltévedtünk, csak egy bő óra múlva jöttünk vissza ugyanarra. Rendőr sehol, vízmű sehol, utca ugyanúgy alszik. Szolgálunk és alszunk!

arcfia 2008.04.09. 16:03:37

"Itt követtem el életem talán legnagyobb hibáját. Mert erre mi történt? Hát ecsém, erre nem visszaküldték a marslakók a horgászt? De."

Zseniális! :)))))
Fetrengtem a röhögéstől! :)
Grat

arcfia 2008.04.09. 16:08:43

Egyébként érdekes, hogy Szent Helena szigetéről kb 500-an keresik fel ezt az oldalt.
Mi magyarok mindenhol ott vagyunk :)

Rebca 2008.04.09. 16:09:05

Ja, király stílusban íródott post! :)

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.04.09. 16:10:07

Múlt héten pénteken autóbalesetet szenvedtem a MÁV Kórház előtt, egy barom elémfordult (balra, én főútvonalon mentem, ő velem szemben, elismerte hogy hülye volt). Mivel aki belémjött cseh volt, nem akartam megszívni, kihívtam a zsarukat. Azaz, hívtam volna, de 20 (!!!!) percen keresztül nem vették fel a telefont. Aztán újabb 20 perc volt mire odaértek. (a VI. ker-i kapitányság 3 utcára van onnan)

Az már csak úgy halkan teszem hozzá, hogy a csattanás után 15 másodperccel került ki engem egy rendőrautó, azt sem kérdezték meg hogy élek-e halok-e, nemhogy segítettek volna, gurultak tovább.

Hát itt tartunk.

Bit Rot 2008.04.09. 16:13:13

Kb. 4-5 perc amíg a rendőrség felveszi. NEM csúcsidőben.

Katasztófa!

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2008.04.09. 16:13:34

Sziasztok,
orulok, hogy tetszik a poszt.

KLOubi: feltettem nagyobb felbontasban is. A jobb oldalrol is rakozelitettem arra a fejnek latszo targyra, de csak egy fekete valami volt, odatamasztva a csonak oldalanak. Es nem, nem a csonakos volt odatamasztva :]

Andie 2008.04.09. 16:17:46

Jópofa sztori :)
A megoldás, hogy a hajó orrában van egy üreges raktér. Ide egy vékonyabb felnőtt simán befér, apám is mindig ott tartotta a horgászcuccokat, amig még nem lopták szét a télikikötőben a csónakot is. (más világ volt).
Szóval a muki szerintem oda ugrott be valamiért, és max a lába lógott ki, amit nem láttál a partról.
De azis lehet, hogy egy féregjárat van a csónak orrában, és átugrott a Tau Ceti második bolygójára egy jó kis Aldeberáni mülégyért (kb kolibri méretű, és rendkivül izletes)

Blue Buddha 2008.04.09. 16:18:24

Húú. azért ez durva, hogy ennyit várat magára a rendörség, mert mi van, ha tényleg sürgös okból hívják öket?

Mondjuk, mikor én legutoljára hívtam öket 2006-ban, akkor egyböl felvették.

mángorló 2008.04.09. 16:23:40

én is hetek óta látom a csónakot ott. egyszer azt is láttam hogy egy rendőrségi motorcsónak volt mellette és beszélgettek a benne ülő pacákkal. de azóta a helyzet változatlan. engem is marhára érdekelne hogy mi ez és mit akar

KalitkA · http://xstudio.hu 2008.04.09. 16:27:21

Értem pikula, azért volt csak gyanús, mert egy világos matracféleség van támasztva a csónak falához, mintha azon feküdt volna :).
A nagy képet is megnéztem, de nem perdöntő :).

Mindenesetre a post tényleg nagyon jó volt.

veela 2008.04.09. 16:50:16

Én is láttam már, a jobb első sarokban gubbasztva olvasott. A hídról pedig egy biciklis nézte aggódva, hol a csónakos. :)

Rebellis 2008.04.09. 16:58:10

A rendőrök nem olyanok mint a faszom. A faszom tudja a dolgát.

Viola, a ló 2008.04.09. 16:58:55

és aztat nem tudjátok, hogy a Szabaccság híf budai oldalhoz közelebbi pillérjéhez miért van minden nap odakötve egy gagyimotorcsónak? Estére eltűnik. Tudom, hogy dolgoznak a híd felújításán a jómukásemberek, de a csónakkal nem történik semmi, csak egy hosszú kábelre kötve ring.

Pipas 2008.04.09. 17:01:02

Persze ha felveszik, akkor sincs benne köszönet. Én magam kétszer hívtam a rendőröket. Ez első alkalommal a szomszéd a feleségének a fejét verte a másik oldalon a falba (ahogy egyébként szokta), a zsaruk azt mondták, hogy hívjam fel a családvédelmet holnap reggel.

Aztán egy faszit láttunk fejjel a betonra zuhanni. Mivel nem tudtuk felébreszteni felhívtam a rendőröket. Megkérdezték, hogy részeg-e, Mondtam valószínűleg, máskülönben minek ugrott volna fejest a betonba a virágyásból. A részegekkel nem foglalkoznak.

Viszont egyszer hívtam a tűzoltókat éjjel kettőkor, amikor már vagy hat órája áztunk lefelé a panelben. Azok mondjuk nem szaroztak. Öt perc alatt kinn voltak és semmi idő alatt beszakították a fentiszomszéd ajtaját. Már a kopogtatás során is több lyuk keletkezett az ajtón... ;)

craslorg 2008.04.09. 17:03:49

Megint lehet a rendőröket Sidney. Amikor én hívtam őket (nem oly rövidke életem alatt kemény 3-szor), mindannyiszor 20 másodpercen belül felvették. Az utolsó alkalommal, mikor egy félig az úton fekvő személy láttam kocsiból ment a telefon és 5 perc múlva, mikor visszafelé mentem, már ott volt a rendőr és továbbhaladva már a mentő jött szembe velem.
Lehet én mindig rossz számot hívok és véletlen jó helyre kapcsol?

Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk/ 2008.04.09. 17:11:12

Tűzoltókkal vigyázni! :)

Volt szomszédasszony a tűzhelyen felejtette a pörköltet. Lement vásárolni ami nem 2 perc volt. Az volt a szerencséje, hogy elébb felért, mint a tűzoltó. Szomszédasszonynál lakáskulcs, mögötte trappolt a tűzoltó az egységkulccsal. (Tűzoltószekerce) :)))

Pipas 2008.04.09. 17:21:12

Egyszer éjszaka dörömbölésre ébredtünk. Az ajtóban tűzoltó állt egy hasonló fejszével és elmagyarázta, hogy meg fogja bontani a családi ház tetejét, hogy onnan oltsák a szomszéd füstölőjét.

Mondtam rendben van, had szóljon. Erre a faszi azt mondja: "Félreértés ne essék nem engedélyt kértem. Közöltem hogy mit fogunk tenni."

Mondjuk jogos.

cubalibre 2008.04.09. 17:28:34

Az előttem hozzászólókkal ellentétben más tapasztalatom van. Még augusztusban volt, éjjel 1 óra felé, az erkélyemen olvasgattam. Kissé elgémberedtem, felálltam, s mikor kinéztem, láttam, hogy épp egy kocsit tör fel 3 srác az utcán. Berohantam a mobilomért, hívtam a rendőrséget, kb. 3 csöngés után fel is vették. Elmondtam, mi a helyzet, meg hol, az ügyeletes kérte tartsam, majd a másik vonalon szólt is a rendőröknek. És esküszöm 2 (azaz kettő) perc nem telt bele, a járőrök ott is voltak, a srácok futni kezdtek, de elkapták őket. Szóval, van más tapasztalat is.

A Galaxis Elnöke 2008.04.09. 17:30:01

szerintem egy titkos bolygóközi akció nyomaira bukkantunk

Gyu-Gyu 2008.04.09. 17:30:14

Az nem is a Csónakos volt, hanem a Geréb...

fmiki 2008.04.09. 18:14:42

Asszem, ez valami készenléti csónak, ami kötelező, ha valmi munka folyik a hídon. Mindig akkor látom a vízen, amikor egy fehér furgon - a melósok kocsija, gondolom - parkol a híd egyik járdáján. Hogy mi hasznát veszi az, aki beleesik a vízbe, nem tudom... ember nélkül a csónak nem tud kihúzni senkit.

Kactus 2008.04.09. 18:39:16

Nem kell aggódni az a csónak mindig ott van. Már nekem is feltűnt.

Gera 2008.04.09. 19:25:17

Azért ez egy vicc, hogy nem lehet elérni a rendőrséget, holott ez lenne az abszolút minimum. Ha ez nincs meg, ha nem tudsz segítséget kérni, akkor tökmindegy, hány járőr grasszál a környéken, milyen felszereléssel, korrupt-e, vagy nem, stb. A cél mondjuk az kellene, hogy legyen, hogy 30 másodpercen belül bejelentkezik valaki, akármikor hívják őket. Bakker, ha éppen törik rám a szélvédőt a cigányok, mert elémszaladt a gyerekük, kit hívjak? Marad az, ami a Hetedikben van (aktualizálva): hívd a tűzoltókat, ők azonnal jönnek. Legfeljebb a végén fizetsz egy 50ezres bírságot, az ember élete megér ennyit.

János 2008.04.09. 19:33:03

Segélyhívásnál alapszabály, hogy ne tedd le a telefont, ha nem veszi fel a központ.
Ugyanis, ha újrahívod őket, akkor a várakozási lista végére kerülsz.

Egyébként én eddig kb. 4x hívtam rendőröket, kb. 2 perc után vették fel.
Nem az igazi...

Káposztakukac 2008.04.09. 20:00:09

a tény, hogy a rendőröket nem lehet elérni elfogadhatatlan. szerintem ilyen problémával illene fordulni a rendőrség panaszirodájához-persze, ha ott sem evszik fel... egyébként ha jól emlékszem az eu-ban érvényben van egy rendelet, amely szerint a segélyhívástól számított legkésőbb 15(!!!) percen belül az első mentő-/rendőralakulatnak a helyszínen kell lennie. kiváncsi vagyok, hog yezt hogy egyeztetik össze ezzel.

a hajóhoz pedig: ha jól látom, akkor a hajózási útvonalakon kívűl horgonyzik, a pesti oldalon haladnak a folyásiránnyal szemben haladók, a budain a folyásíránnyal együtt haladók. szerintem köze lehet a hídfelújításokhoz a dolognak, biztos valami mentőcsónak.

rio 2008.04.09. 20:41:28

a csónakost a mhétfőn v pénteken igazoltatta a yard. én a combinán arra számítottam h most majd mingyá a levegőbe röpít minket a cia/alkaida/moszad.
és 3 év alatt 2szer hívtam rendőrt. hároméve szszmiklóson a 2 hónapos kéróba este 11kor betörtek (otthon voltunk). kapitányság másfél órát mondott, hajnal 7 lett belőle. valami bandita vizihulláját pátyolgatta addig a nyomozó. a kutyám cserébe lefingta.
egy jó éve meg a mechwart ligetbe hívtuk ki őket szutyokká beszívva (ez az elszánást hivatott) tömeges késeléshez. jó órás műsor volt, moderátorok nem jelentkeztek, pedig az óvodai jelünket is elmeséltük a 112nek.

k. 2008.04.09. 20:45:13

te, nem lehet, hogy Jézus volt??? csak kiugrott egy sörért...

PTibor (törölt) 2008.04.09. 21:42:54

Én még jó pár évvel ezelőtt sétáltam a westend mellett. valami kőről lepottyant egy csajszi, és nyílt bokatörése volt, a hapsija meg őrjöngött. Én érkezem, mondja hívjak segítséget. Tárcsázom a 112-t, felveszi szinte azonnal, mondom nyílt bokatörés, "kapcsolom a mentőket", pár perc várakozás után visszavesz a 112, hogy a mentőket most nem lehet elérni, mondjam mi a gond, majd ő intézkedik. Persze mondta, hogy várjam meg a mentőt, mert én jelentettem be, de közben megjelent a westend őre, és intézkedett.

és ha épp szívinfarktust kap valaki? az még menthető lenne, ha azonnal felvenné a segélyszám, és azonnal rádiózna tovább és nem kapcsolgatnának.

az, hogy ne tedd le, mert a várólista végére kerülsz? Mi Az Hogy Várólista? Nem teljesen értem ezt az országot..

zed 2008.04.09. 22:28:16

Én is láttam már a kék csónakot. Távol az utca zajától, az emberektôl, egy magányos szigetecske a nagy Dunán. Talán egy boldog ember lakja, aki nem jár szavazni, nem érdekli a politika, média, internet, nincsenek sztárok a számára, cak a saját kis boldog magánya. Egy amolyan magyar Robinson Crusoe...

Scala 2008.04.09. 22:29:05

Gyerekek: csináld magad! Bokatörés: elsősegély, aztán taxi vagy saját autóval be egy eü-i intézménybe, vizitdíj (ja, hogy azt 1.5 év után népszavazás hatására eltörölték?!, bocs akkor azzal már nem kell foglalkozni);
Betörnek: hatástalanítod őket, fényképek, felírod az elérhetőséget, és útjára engeded, mert ha megkötözve magadnál tartod, amíg kiérnek, az már önbíráskodás...

Ez van, ők azért vannak, mert kellenek...

Eteroxee 2008.04.09. 22:31:37

Üldögélek a kocsiban, az utca túloldalán feltör egy kisbuszt egy sötétbőrü alak. Hívok. 107 négy perc múlva felveszi, kapcsol a mindegy kerületi őrsre, várok, onnan kapcsolnak a mindegy kerületi őrs ügyeletére. Fickó közben egy laptoptáskával távozik, emberek jönnek mennek, én utána eredek. Közben ügyeletesnek mondom mi s hol történt, pontosabban: történik, megyek a "gyanúsított" után, mondom merre megy. "Kollega" mondja, maradjak a tett helyszínén. Mondom itt megy előttem, ne kövessem? Ne, maradjak a helyszínen. Kullogok. Tulajék megérkeznek, két nő, testvérek, húg rendőr, nővér építési vállalkozó, a laptoptáskában az APEH-nek előkészített számlák voltak, hogyan pótolja őket. Várunk. Húgica telefonál a kollegáinak: nincs autó. Várunk, ők sírnak, telefonálnak. Nekem is lett volna egyéb dolgom. 40 perc múlva lecsesztek a végre megérkező rendőrök, hogy miért nem ütöttem le azt a "benga cigányt" hátulról. Húgica súgva nyugtat, hogy inkább ne feleseljek velük (tapasztalt). Jegyzőkönyv, érzem, engem gyanúsítanak. Szar érzés. Kb. a történet 70. percében szabadon távozhatok. Vége? Nem. Pár nap, hív a nyomozó: "de hát (lehet, hogy b...meg is volt) mi a francért nem követted a fószert?" Ti már tudjátok, hogy miért. Mondtam neki is. "Ó a picsába, símán elkaptuk volna, itt vagyunk a második utcában!" Hozzáteszi, hogy valamikor találkoznunk kéne, van egy pár fotó. Bemegyek csak e miatt Pestre (hja, milyen becsületes állampolgár vagyok), várok, parkolópénzt dobok, nincs elég apróm, így a tanúvallomást ideiglenesen meg kell szakítani, van aprója, VÁLT pénzt, köszönöm, újabb egy óra díja a Rózsadomb tövében. Olvasom a vallomásomat, nem tudom, mert annyira tele van helyesírási hibákkal (utánaerett), csak úgy elmékezetből olvasok. Rendes. Megköszöni, hogy ilyen becsületes állampolgár voltam. Jó, kérem a pénzt a beutazásért, kiesett munkaidőért, parkolódíjét. Áh, azt nem tud adni. Egyébként három képet mutatott, egyik sem a "gyanúsított" volt, kettőről miközben kotorászott azt mondta, hogy sitten vannak... ??? (Gondoltam, akkor miért mutatja. Ahán! Beugratós kérdés. Én lennék a tettes?) Egy hét múlva már kijött a városba, ahol lakom, egész jól összetudtuk egyeztetni. Három kép közül ez egyik egy kicsit hasonlított, a másikról futólag szintén azt mondta, hogy épp sitten van, megintcsak gyanusítottnak érzem magam.

Pedig nem én voltam!

Scala 2008.04.10. 00:25:06

Eteroxeee, Basszus, ezt nem hiszem el!
Illetve nem kételkedem, h. így történt... Csak döbbenten ülök, kínomban mosolyogni sincs kedvem, ettől a történettől!
Kész...

Gergényi Petya 2008.04.14. 12:02:50

A rendőrséget tényleg nem lehet elérni sem a 112-n, sem a 107-en. Viszont ha felhívod a 198-at (amit felvesznek) és kéred, hogy kapcsolják a kerületi kapitányságot, akkor azt lehet, hogy valaki felveszi. pl a takarítónő, vagy a portás.
Sok sikert!

fandrew 2008.04.23. 13:42:34

Valóban a tudakozót kell hívni, nem a 112-t! Ezt nekem a kiérkező rendőrök mondták. Sajnos a 112 tök ugyanaz, mint a 104-105-107 és átlag 3-4 perc alatt veszik fel, használhatatlan. Viszont nincsenek közvetlen kapcsolatban a járőrökkel, tehát még intézkedni sem tudnak a szerencsétlenek!

A 197 a nyerő, speciális tudakozó. Helyi tarifa, kevesen ismerik ezért azonnal felveszik. Ott kell kérni a kerületileg illetékes kapitányság ügyeletét, az már (remélhetőleg) azonnal felveszi.

Nekem is volt kalandom márciusban. Szemtanúja voltam egy kocsilopási kísérletnek, a lúzert megzavartam, majd követtem amíg jöttek érte. Felírtam a rendszámot és csak akkor hívtam a 112-t ismerve a kapcsolási időt. 25 perc múlva érkezett ki három civil ruhás rendőr, de legalább ők értették a dolgukat (XI. ker). Persze azóta nincs fejlemény...
süti beállítások módosítása