Akár tizenöt, akár másfél évvel ezelőtt erről csak álmodni mertem. Reménykedtem, hogy egyszer, talán, valamikor, majd, elképzelhető.
És lőn.
Demszky Gábor nem indul 2010-ben újabb négy évnyi pöcsverésért.
Éljen! Éljen!
Több száz oldalon keresztül lehetne sorolni, hogy miket züllesztett le ez a manapság a szenilizmus és a bárgyúság egyértelmű jeleit mutató liberális ember, de azt hiszem, spórolok egy kis időt mindenkinek, ha nem teszem.
Javaslom inkább minden budapestinek, hogy menjen ki az utcára és győződjön meg a saját szemeivel a semmiről.
Menjen mondjuk a nagykörúti villamossal, és próbáljon meg kényelmesen leülni az ablakokkal párhuzamosan.
Nézze meg a rengeteg utca elején látható "Traktorokkal behajtani tilos" táblákat.
Nemzetközi űrközpontot megszégyenítő költségvetéssel épül Gábor mauzóleumja, melybe a lakosság nagy része mind őt, mind pedig gyakorlatilag a komplett parlamentet befalazná, a négyes metró.
Menjen el Budakeszire, és nevesse ki a budapesti főpolgármestert.
És itt tenném fel a hárompontos kérdést, itt alul, hogy ki lesz a következő? Ki kellene nekünk? Nektek? Egy Tarlós, mondjuk? Esetleg Vitézy Dávid? Vagy én?
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: MALAC NEWS 2009.07.12. 22:14:23
Trackback: Csucsu - REFLUX 2009.07.12. 22:06:53
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Drout 2009.07.12. 21:10:10
ladislaus 2009.07.12. 21:11:44
Igaz juhász 2009.07.12. 21:12:31
Remélem, Tarlós elvtárs lesz a következő főpolgármestere Budapestnek!
Ugyanis GYILKOS még nem volt megválasztva...
(Aki nem tudná, talán 93-ban elütött részegen egy kislányt Békásmegyer Ófaluban, aki persze meghalt. De akkor még polgármester volt az SZDSZ színeiben, így megúszta.)
dr.Bernardus 2009.07.12. 21:14:58
I_Isti 2009.07.12. 21:15:31
(Sose gondoltam volna, hogy Antal J-t visszasírjuk, pedig...)
Káposztakukac 2009.07.12. 21:15:48
is 2009.07.12. 21:18:41
Demszky 2006-ban sem akart már indulni, úgy kapacitálták sokáig. ez nyilván az aranyhalaknál több memóriát igényel, hogy erre az ember másfél évvel ezelőtt emlékezzen. azóta lehet tudni, hogy 2010-ben végképp nem indul, semmiféle álmodozást meg reménykedést nem igényelt.
a 4-es metróra pedig fel fogsz ülni, de arról már majd nem írsz posztot. ilyen a világnézeted, és ennyit is ér.
Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.07.12. 21:21:50
Ok, de te még Gyurcsányt is éltetted, szóval MUHAHAAAAA !
lolperec 2009.07.12. 21:22:15
Rogán jófej, pedig fideszes.. :D
Kalmár 2009.07.12. 21:26:38
Olyan kell aki nem hoz nagy fordulatot.
Pl. Kóka!
Mostanában gyanús, hogy állást fog keresni.
De szép is lenne....
Rakenro 2009.07.12. 21:27:37
KopaszMercis 2009.07.12. 21:27:46
maradj csak batran a picsadon videken! van mar eleg cigany itt pesten koszonjuk!
KopaszMercis 2009.07.12. 21:29:43
en nem bannam.. orulnek a Rogan toninak
kinney 2009.07.12. 21:31:58
répamarha (törölt) 2009.07.12. 21:34:47
Persze, Demszkynek mennie kell, nem lehet egy országot, egy város ennyi ideig vezetni. Még akkor sem, ha jól csinálja. Demszky rosszul csinálta, ráadásul Budapestet ebben a struktúrában nem lehet vezetni.
Persze, demgagóg, vagy ilyesmi, de ki lesz helyette?
A Tarlós, aki úgy vezette óbudát, hogy mindenkit engedett lopni és közben mindenkiről vezetett egy dossziét, aztán, ha kellett elővette? És az elmúlt évtizedekben ocsmány demagóg módon pofázott minden ellen, ami miatt ez a város egyáltalán élhető?
Kalmár 2009.07.12. 21:40:30
Koszos, zsúfolt. Minddent olyan költséggel csinálnak mint Qatarban és olyan minőségben mint Albániában. Olyan választási ígéretei lógnak amivel az első választást nyerte meg....
Súlyos lehet az állapotod, vagy lehet hogy......Gábor! Hát te vagy az? :)))
Trackback: 2009.07.12. 21:41:59
Sturm und durung 2009.07.12. 21:44:21
Miket?
Én csak azt tudnám sorolni oldalakon keresztül, hogy miket csinált meg, és hogy hogyan fejlődött Budapest az elmúlt 20 évben, ha te nem tudod, nem látod, akkor kicsi fijam te még nem éltél 1990-ben. És pusztán a politikai hovatartozásod mondat veled ilyen dolgokat.
De én már a harmadik életemet kezdtem 1990-ben, és pontosan tudom, hogy mekkora fejélődésen ment át Budapest.
Na menjetek Tarlós popóját nyalni kisfijuk.
changebug (törölt) 2009.07.12. 21:45:10
pikula · http://ilovebp.blog.hu 2009.07.12. 21:49:30
A masfel meteres utszakaszokat, amiket a kovetkezo telen megint fel kell ujitani, hat ne nevezzuk mar eredmenynek.
2009-re epitettek peldaul a VII. keruletben biciklitarolokat. Hasznalja oket valaki? Nem, mert ad1) ellopjak ad2) nem lehet azokat megkozeliteni potencialis eletveszely nelkul.
@changebug: Eljen a metro, valoban, de kerlek mondd azt, hogy a negyes metro ahogy jelenleg van, es ahogy kinez, hogy lesz, az jo. Legyszi, mondd!
@Káposztakukac: @KopaszMercis: Vahaha, reg nem lattot arcok, hello.
mzprix 2009.07.12. 21:49:35
Ezt a sort még lehetne folytatni sokáig. Biztos lehetett volna jobbam csinálni, de a rendszerváltás után egy teljesen új struktúrában kellett felépíteni egy új szervezeti struktúrát. A lehetőségekhez képest sok mindent elért.
A szerző szemére úgy látom leszállt a narancssárga köd...
Végül is ez egy blog itt mindenki írhat minden baromságot ezt bejegyzést is annak tartom.
KopaszMercis 2009.07.12. 21:50:17
szivesen! van meg valami?
KopaszMercis 2009.07.12. 21:53:12
Budapestet jobban kellene vezetni ez teny. Azt irni, hogy semmi nem fejlodott viszont buzisag, es nem igaz. Csomo utat felujitottak stb.. lehet hogy nem is az o erdeme, mertmondjuk itt a 2-ben amikor elzavartak a Dakota vezirt iszonyat utfelujitasok voltak.. persze meg egy csomot meg kene csinalni es en is orulok hogy nem indul a demszkaj, de azert aki azt hiszi hogy csak jobb johet az meg nagyot fog tudni koppani.
Remelem hogy tovabb elhet ebben a hulye tevhiteben, de ha nem az mindenkinek nagyon szar lesz :(
Sturm und durung 2009.07.12. 21:55:10
a körutakon kívül azért a nagyobb sugárutakat is újjáépítette!
nyilván lehet még majd sok bicikliutatépíteni, de már így is rengeteg van, ezek korábban nem léteztek...
ezek persze függetlenek a folyamatos útfelújításoktól...
Töpörtyű 2009.07.12. 21:55:39
nyelv-ész 2009.07.12. 21:55:55
Nem általában a metróval van a baj, hanem ahogy ezt itt csinálják. Rossza nyomvonal, magas a költségvetés, és ráadásul nincs rá uniós lóvé, tehát máshonnan vonja el a pénzt.
Sturm und durung 2009.07.12. 21:57:00
plusz a sugárutak...
villamosmegállók és egyebek, a metrófelújítás is lezajlott, biztos lehetett volna moszkvai metrót is építeni, de szegény ember vízzel főz...
Bambalazs 2009.07.12. 21:58:04
rogán fo' prezident
Funshine 2009.07.12. 21:58:47
Én 15 éve lakom itt és a szemem láttára süllyed a város olyan mocsokba hogy gyász és hányinger.
Már rég tudja az arc, hogy mennyire gyűlölik, automatikusan megválasztották mindig, mindegy ki kire szavazott. De ő neki úgy beleragadt az aranyfóliába a segge hogy maradt és inkább mindenfélét összeugatott a holdudvarok csillagai megvédték.
Tarlóst meg a bányába küldeném úgy 70 évre titkosítva. :D
Rogán Tóni meg hogy a g-be jön ide ? Nem jófej egy kis alakváltó nyúlgerinc még a szeme sem áll jól meg az 3 szál hajahahaha. Pofája az van neki csak kár hogy bogarak jönnek ki belőle.....
BKV reszelő 2009.07.12. 21:59:24
Mindemellett óbuda egy koszos lepusztult városrész volt és tarlós pajtás keze alatt felkapott és élhető lett. Tőlem lopjon aki polgármester lesz, de fejlődjön a kibaszott település, ahol mesterkedik.
Mariannka51 2009.07.12. 22:04:01
De Kelenföldről jövet nem tudsz eljutni a Gellért térre a vonattal!
mzprix 2009.07.12. 22:04:24
KopaszMercis 2009.07.12. 22:04:49
obuda elheto... kurvara lepratelep lett a florianterbol
ugyes gyerek ez a tarlos, lehet az egesz budapestbol tudna gettot csialni
kinney 2009.07.12. 22:10:56
mekkora fejlődésen?
és ne a volt kommunista helyzethez viszonyítsd, hanem ahhoz, amekkorát más világvárosok fejlődtek 20 év alatt.
a lehetőséghez képest, amit demszky kapott, budapest tötymörgése az elmúlt 20 év évben olyan, mintha egy rozoga szekérrel döcögne előre, míg mások repülővel mennek.
KopaszMercis 2009.07.12. 22:12:09
hat nevjorkban ketto magas epulettel kevesebb van...
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2009.07.12. 22:14:02
kinney 2009.07.12. 22:14:45
oké, de akkor nézd meg, hogy hol tart mondjuk berlin, prága vagy sanghaj. és nem a beruházásokra gondolok, hanem arra, hogy rend van, tisztaság van és szervezett a közlekedés, csak, hogy néhány olyan példát mondjak, amivel demszkynek 20 év alatt se sikerült megbírkóznia...
changebug (törölt) 2009.07.12. 22:16:25
kiraaaaa 2009.07.12. 22:17:50
lessknownJFK 2009.07.12. 22:19:03
pikula · http://ilovebp.blog.hu 2009.07.12. 22:20:54
De tudod mit, fel sem kell menni sehova, eleg, ha a Varba felkirandulsz es kinezel a budai oldal iranyaba. Mit latsz? Gyakorlatilag a csucsig be van epitve minden, hat a kurva kilatokhoz mar a Tothek kertjen kell keresztulvagni.
Es felreertes ne essek, ugyanugy befalaznam az osszes kerulet polgarmesteret, mert nevetseges, amit megtehetnek es meg is tesznek (keves kiveteltol eltekintve) az ott elok karara, a sajat zsebuk elonyere.
nyelv-ész 2009.07.12. 22:21:12
The_Evil 2009.07.12. 22:24:01
nandorimarci 2009.07.12. 22:27:43
grésa 2009.07.12. 22:27:50
mzprix 2009.07.12. 22:28:24
A tömegközlekedésről nem tudok nyilatkozni érdemben mert nem használom. Autós szemmel nézve a dugók katasztrofálisak, de az utak minősége határozottan javul. Amióta megnyitották az új M0-t a helyzet szerintem sokat javult a Hungária környékén ami egész Pesti oldalra kihat. Ha egyszer elkészül a 4-es metró akkor az az egész városra ki fog hatni pozitív értelembe.
Új utakat szinte nem lehet építeni, ha bárhol próbálnak szélesíteni valami utat akkor jönnek a környezetvédők, a környéken lakók, az ellen drukkerek(lásd: XI ker. Andor utca, vagy az un. Munkás körút előre látható sorsa).
nyelv-ész 2009.07.12. 22:28:25
Aztán meg miafaszért ne lehetne a felszínen vezetni villamost? Az Erzsébet hídon meg a Rákóczi úton anno villamos ment, és volt 2x2 sáv az autóknak. Most nincs sín, helyette van buszsáv, és ugyanúgy 2x2 sáv az autóknak. Akkor például ott miért nem lehet felszíni vonalat építeni?
Egyébként még nem késő úgy áttervezni a négyesmetrót, hogy mindkét pályaudvaron a felszínre jöjjenek a szerelvények, és villamosként haladjanak, akár több irányba is. Az alagútban ugyan nem olyan szerelvények járnának, mint a kettesen meg a hármason, de attól ez még működhetne. Van rá sok példa külföldön.
RussoSS (törölt) · http://devizaspekulans.blog.hu 2009.07.12. 22:30:38
szevasztok...
nyelv-ész 2009.07.12. 22:31:16
mzprix 2009.07.12. 22:34:33
Káposztakukac 2009.07.12. 22:38:45
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2009.07.12. 22:39:41
forum.index.hu/Article/viewArticle?a=91805916&t=9008373
BKV reszelő 2009.07.12. 22:40:33
EvilHedgehog 2009.07.12. 22:44:50
Case · http://streetartbp.hu/ 2009.07.12. 22:46:32
Szóval gratula, ezzel azért most kicsit beégetted magad. Abba kellene hagyni ezt a bloglgatást és inkább valami olyat csinálni, amihez értessz is.
nyelv-ész 2009.07.12. 22:47:40
Calogero 2009.07.12. 22:47:46
Maderspach 2009.07.12. 22:48:30
költségvetés nélküli metro. Rossz szerződésekkel, ahol a kivitelező szopatja a megrendelőt, mert megteheti. Majd 20 éves rutinnal, ikonod, és sleppje, egy szerződést nem tud nyélbeütni. (vagy nem akar) Eladott közműcégek, hogy az álom valóra váljon. A tömeg közlekedés (és annak vállalata) romokban. Ja, arról az Aba Botond tehet. Hosszú és középtávú városfejlesztési koncepció, nuku.
Buddhista vagy, és már harmadszor itt sikerült reinkarnálódnod (?)
Szerencsétlen.
kisfiú :DDDD
sunblind 2009.07.12. 22:48:35
viktor134 2009.07.12. 22:51:06
changebug (törölt) 2009.07.12. 22:51:26
De ez meg kb. a magasvasut. Na most ezt a belvarosba?
Ne haragudj a villamost/buszt nem tekintem alternativanak. Letojom, hogy az autok dugoban allnak az o bajuk en nem ohajtok
nyelv-ész 2009.07.12. 22:52:13
kinney 2009.07.12. 22:54:03
irigylem a naivitásodat.
hidroponicus (törölt) 2009.07.12. 22:56:02
Maderspach 2009.07.12. 22:57:39
Ha nem látsz különbséget, őszinte részvétem.
nyelv-ész 2009.07.12. 22:58:06
Egy négyesmetrónyi nyomvonal a felszínen villamossal lehet, hogy 2-3 perccel hosszabb menetidővel működne, de cserébe sem a beruházás, sem a működtetés nem lenne horror árú.
Amikor a korszerű villamost elképzeled, ne abból indulj ki, hogy a 17-es hány perc alatt dülöngél végig a Frankel León.
2009.07.12. 23:01:00
pikula · http://ilovebp.blog.hu 2009.07.12. 23:04:56
colizoli 2009.07.12. 23:11:08
KopaszMercis 2009.07.12. 23:13:49
az vagy Svájc, vagy Schweiz
you can take the girl out of Kansas but you can't take Kansas out of the girl...
tulok
navajonki14 2009.07.12. 23:14:38
Ez nagyon igaz!
Higany 2009.07.12. 23:16:01
changebug (törölt) 2009.07.12. 23:20:21
En tomegkozlekedssel jarok (joreszt metroval) es nem is ohajtok autot venni (tudnek) csak azert hogy szarakodhassak a belvarosba. Es nem ohajtok csak azert villamossal jarni, mert sajnaljak a penzt a tomegkozlekedestol, mert azt inkabb az autosokra kene kolteni. Hat nem.
Lehet, hogy lehetne olcsobban csinalni (bar nalunk belevesznek olyat a koltsegbe amit mashol nem), nem tudom.
De hogy belvarosba, meg altalaban egy 1.8-2 millios varosban a legjobb az biztos.
ellenszenvesfigura 2009.07.12. 23:26:25
Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2009.07.12. 23:30:31
ZeNeMáGuS 2009.07.12. 23:32:46
Zsámboki Miklós · http://solaitid.tumblr.com 2009.07.12. 23:36:57
2009.07.12. 23:41:58
Rogán?? Még akkora hisztibercit, és a primitív, telefon ozzávágós neje dirigálja!!! na ne már..valami kultúrlény is lehetene a főnök...pl. Rockenbauer, vagy a Szépművészeti vezetője, vagy pl. a dr. Tóth Jóska, 13. ker polgármestere,mert a kerület csodás lett...:)
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.07.12. 23:50:27
csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.07.13. 00:12:03
csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.07.13. 00:13:06
Manapság egy jó Demszkyre nagyobb szükség van, mint valaha!
M_Runcájsz 2009.07.13. 00:14:07
Szóval én egyszerűen kiköltöztetném az összes kutyatartót 50km-el arrébb falukba, ott lehet nyugodtan kutyát tartani. Akinek meg nem tetszik, azzal pedig egyszerűen megkóstoltatnám a kutyája szarát. Utána asszem megértenénk egymást.
S. Annyi 2009.07.13. 00:20:26
Tönkrebaszta, agyonkúrta, élhetetlenné tette a várost. Annyi kárt csinált, hogy annak örülnék, ha kikötnék és meg lehetne lincselni.
2009.07.13. 00:28:58
Ez jó, Demszky, mint modern fáraó :)))
tyberius 2009.07.13. 00:37:10
Hogy lassú lenne a felszíni villamos? Ne feledd, hogy amennyivel lassabb lenne, annyival több helyen is állhatna meg, így ha leszállsz róla, akkor kevesebbet kell gyalogolni, illetve 0 métert kell mozgólépcsőzni, hogy eljuss a célodig. Máris kisebb a menetidő-hátrány.
Egy DBR villamosvonalat kb. a nagykörúti villamos szintjén lehetne elkülönítve a közúti közlekedéstől, ami nem tökéletes, de még mindig jobb, mint a jelenlegi buszfolyam.
Abban egyetértek, hogy kéne metró. De nem így, és nem ennyiért. Túl kevés lesz az utas, túl sok az átszállás (mivel rövid szakaszon fog járni), meg a mozgólépcsőzés. Ami azt illeti, az egész metróbalhét az robbantotta ki, hogy független szakemberek kiszámolták: a metró száz év alatt nem fog megspórolni annyi időt az embereknek menetidőben, mint amennyibe kerül a beruházás.
És hogy miért fontos az, hogy most metrót építünk, vagy felszíni közlekedést fejlesztünk? Mert mint a mellékelt ábra mutatja, a kettő nem megy egyszerre. Sőt, a fenntartás sem. Budapest évek óta alig ad valamit a BKV költségvetésébe, mert metróépítés van. Eközben a BKV likviditási gondokkal küzd, hitelt hitelre halmoznak. Hogy mit csinálnak, ha 5-10 éven belül az Ikarusok mindkét generációja használhatatlanná öregedik, arról fogalmuk sincs... már most is túl sok a műszaki hiba miatti leállás. Ezt se a 100 volvóval, se a fapapucsos használt buszokkal nem lehet megoldani, mert itt ezres nagyságrendű tételről beszélünk. (1000 vadiúj csuklósbusz Volvo áron = ~ 60 milliárd, töredéke a metró költségvetésének)
És akkor nem beszéltünk a villamosvonalak visszafejlődéséről, amikor azokat is éppen hogy fejleszteni kéne (hogy követhessék a mindinkább zöldövezetbe húzódó lakosságot), az elemi tisztasági követelmények be nem tartásáról, a világ metróiban jóformán alapvetőnek tartott beléptetőrendszer hiányáról stb... ezek riasztják el az utasokat és pazarolják az erőforrásokat, nem a négyes metró hiánya.
RustySpoon (törölt) 2009.07.13. 01:10:16
Illetve elképzelhető egy harmadik eset is: ennyire alacsonyak az igényei. Amit ajánlani tudok: tessék kibújni a panelból, egy hét akármelyik 2004-ben csatlakozott (hogy igazságosak legyünk) ország fővárosában. Pihenés családdal, városnézés, szabadidős programok. Aztán vissza Pest. Ha még akkor is úgy érzi, hogy ilyennek kell lennie egy euróopai fővárosnak és Demszky jól végezte a dolgát az elmúlt években, akkor az ő kedvéért rábeszéljük Gábort, hogy mégis induljon a választáson.
Vaandor 2009.07.13. 01:17:59
Azt hiszem, ehhez 2010-ben is tartom magam. Azt hiszem, nem csak én.
mialenyeg 2009.07.13. 01:38:45
Lord_Cica (törölt) 2009.07.13. 02:30:02
Azt viszont sosem értettem hogy miért van ez a gyűlölet a hogyishívják Demszky irányában. Konkrétumot sosem hallottam.
lápi lidérc 2009.07.13. 03:12:50
Vitézy Dávid egyenes ember? Muhaha...
Pár ostoba,de nagyképű barom (összefoglaló nevük: VEKE) hátán kibulizott magának egy zsíros állást.
A közlekedéshez meg annyit ért, mint ló az ábécéhez.
lápi lidérc 2009.07.13. 03:16:47
Azt, hogy az is egy agyatlan populista barom és ostoba seggfej, aki képes megszakítani az Üllői út és az egyik legnagyobb forgalmú híd (Erzsébet), egyben az M1-M7 közötti összeköttetést anélkül, hogy alternatívákat kínálna.
Egy nyilvános vécé üzemeltetését nem volna szabad rábízni, nem egy kerület vezetését. Pláne nem a fővárosét.
lápi lidérc 2009.07.13. 03:18:48
Demszky profi? Igen, profin lop.
Intelligens? Ja, mint egy dinoszaurusz. Mennyit si bukott az SZDSZ az alatt a fél év alatt, amíg ő volt az elnöke?
És Budapest élén 40-szer ennyi időt töltött...
lápi lidérc 2009.07.13. 03:20:44
Hamar megbánnád.
lápi lidérc 2009.07.13. 03:25:03
Úgy érted, mekkora lezüllésen?
Mert 1990 óta Budapest csak romlott. Egy angol munkatársam, akivel akkor dolgoztam együtt, nem is hitte el, mikor tavalyelőtt visszajött, hogy ennyit fejlődött vissza a város. Akkor (1990) azt mondta, 20 évvel vagyunk lemaradva Londontól.
Azt mondja, ma már legalább 50-nel. Számolj.
thehebrewhammer (törölt) 2009.07.13. 03:27:00
Igazi edesapja volt minden Budapestinek. A homokozobol nem lehetett kiszorni a homokot (mert nem volt benne, majd homokozo sem lett). Az oreg hazak homlokzata nem omlott a fejunkre, csak azoke, amiket az szdsz/mszp/fidesz/jobbik/egyebek nem tudtak jopenzert megvasarolni! Miutan az eladatlan epuletek homlokzata ledolt, maris olcsobban ment a telek hiszen nehany munkas halala elbol javitott a biztositasi felteteleken!
Demszky peldaul remek Pesti Polgar! Sosem szemetel, sosem hajt at piroslampan 120-al es egyszer sem tortent meg vele, hogy felreszegen uvoltozzon rendorokkel.
En nagyon fogom Ot hianyolni! Budapestbol az elmult 12 evben lehetett volna kulturalis kozpontja keleteuropanak, rendezhettek volna a keruletek bajait es takarithattak volna surubben. DE! a mocskos nacik miatt szegeny zsido ember olyan depresszioba borult, amit csak egy lemondassal kepes orvosolni.
Beke Budapest Poraira! Mi lesz velunk nelkuled Gabor?
lápi lidérc 2009.07.13. 03:29:51
A nagyobbakat lehet (melyeket is?).
Az olyan kis jelentékteleneket, mint a Thököly út, Kerepesi út, Váci út, Üllői út, na, azokat viszont nem. Szóval ami kívül van a szorosan vett Belvároson, azokkal nem tett semmit. Illetve bocs, de. A Szentendrei utat újjáépítette. 5 éven át évente, mert a következő évre valahogy megint használhatatlan lett.
lápi lidérc 2009.07.13. 03:32:14
Na ja, a körút felújítása után (felújították a villamosmegállókat is) a barom Demszkynek hála 1 év múlva újra kellett építeni az összes megállót a Combino miatt. Talán ha 10 milliárd forint ment rá.
lápi lidérc 2009.07.13. 03:34:06
Ja igen, az oroszok meg az államadósság fejében már rég megépítették volna a 4-es metrót (felajánlották), de nem, mi vettünk inkább pár elavult MiG-29-est (ami jó gép, csak nem az az altípus, amit mi kaptunk).
Igaz, ez nem Demszky, hanem Antall bűne.
lápi lidérc 2009.07.13. 03:40:39
Na ja, és másfél személyes ülések vannak. 1 embernek túl nagy, kettőnek túl szűk. Vajon ki lehetett aza barom, aki ezt megvásárolta? Csak nem Demszky?
lápi lidérc 2009.07.13. 03:42:55
Dehogy. Rogán ugyanolyan büdös kis arrogáns törpetahó, mint előtte volt, csak jobb a PR-osa.
Isten (vagy bárki más) mentse meg tőle a fővárost!
lápi lidérc 2009.07.13. 03:48:07
Na ja, a spanyolok is amilyen faszok, villamos helyett pár év alatt fúrtak vagy 150 kilométer metrót Madrid alá.
Pedig az kicsit keményebb talajra épült, mint Pest.
Metró kurvára kellene, még legalább 4-5 vonal meg körjárat is, csak nem ilyen horroráron (= nem ellopni a pénz 90-95%-át - a spanyoloknál 1/4-éből jött ki egy kilométer, mint nálunk, pedig egyébként minden munkaköltség magasabb, mint itt).
attila88787 2009.07.13. 03:49:08
demszky rengeteg mindenért okolható, de könyörgöm azért mert Budapest koszos, retkes és tele van falfirkákkal, kutyasz@rral..stb ne a főpolgármestert hibáztassuk már, hanem a LAKOSOKAT!
a kombínó jó példa, az első hét alatt öszefirkálták, abalakait kitörték stb stb stb. EZ MAGYAR SAJÁTOSSÁG!
persze jó mindent a szocikra-libsikre kenni, csak ha hamarosan eltakarodnak akkor mi lesz?? kire kenjük azt, hogy a szomszéd megint a lépcsőházba szarattatta a kutyát, a rolandka meg a gördeszkájával tette tönkre az új parkot?! (pölö Gödör klub)
hufnagel@citromail.hu 2009.07.13. 04:07:17
Mutassá má valami fejlődést demszky alatt!
Legfeljebb az aluljárókban áruló cigányok vagy a mindenütt fetrengő koszos-büdös hajléktalanok számában, a kátyús utak számának növekedésében és a koszban-mocsokban van nagyobb fejlődés ebben a lepratelep, patkányoktól hemzsegő koszos balkáni "világvárosban"!
Itt évente többször vonulhatnak debilek, deviánsok és buzik, lezárhatnak hétvégére főutvonalakat, hidakat csupáncsak azért, hogy a köcsögök fetrenghessenek vagy magukat mutogassák,
mert ugyebár ez az igazi demszky-féle liberalizmus, amikor egy normális magyar tüntetést viszont az AVH-val mindjárt szétveretnek. És nagyon örülnek ennek a tetühintás hóditók, akiknek demszky lenne a megágyazója, előfutára.
hufnagel@citromail.hu 2009.07.13. 04:11:54
Ami jár neki, azt még megkaphatja .... aztán bekaphatja!
hufnagel@citromail.hu 2009.07.13. 04:12:33
Ami jár neki, azt még megkaphatja .... aztán bekaphatja!
Shitting Bull 2009.07.13. 07:12:00
Attól kezdve, hogy egy Tarlóst képesek lettek volna a fideszesek megszavazni pusztán azért, mert az a patkány a fideszes segget nyalta... miért vársz tőlük észérveket?
Én sem szeretem Demszkyt, csinált sok hülyeséget, de momentán csak még rosszabbakat látok esetleges jelöltként.
(arRogáns tóni... más se kéne Budapest totális tönkretételéhez...)
ACM 2009.07.13. 07:25:13
wagabound 2009.07.13. 07:45:47
cdrom70 2009.07.13. 07:58:02
Szívesen feldugnám neki azokat a futómű alkatrészet amiket miatta kellett cserélnem nem kevés pénzért. Jó lenne, ha most amikor hittársai eltemetik az SZDSZ-t akkor ő is eltakarodna már. ELEGET LOPOTT!!!
T
Shitting Bull 2009.07.13. 08:05:09
"azta" 2009.07.13. 08:08:36
"@lápi lidérc:
Na ja, a körút felújítása után (felújították a villamosmegállókat is) a barom Demszkynek hála 1 év múlva újra kellett építeni az összes megállót a Combino miatt."
konkrétan ő a felelős? nem valami közlekedésmérnök? vagy valami ilyesmi? nem debilitás az, hogy még az ócska, málladozó papírzsebkendőkért is Demszkyt teszik felelőssé? nem lehet, hogy ez a sok ostobaság a valódi hibáit is elkeni? hogy azokért már szinte felelősségre sem lehet vonni?
csak kérdezem...
Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.07.13. 08:14:57
Sajnáljuk, hogy az szdsz-nek nem jár alapból mandátum. Pedig az roppant demokratikus lenne.
A jó kurva anyádat, üdvözlettel a magyar nép ! ;)
flora.a 2009.07.13. 08:15:09
1., ócska utat leborítják egy rétegben, mégcsak el sem simítják rendesen, hepehupásabb, mint Rátóton a faluvégi földút.
2., úgyahogy megcsinálják a cserét a teljes útfelületen, és az h milyen szarul, még ki sem tud derülni, uis következő tavaszon felvágják, mert csatornáznak, majd következő évben megint, mert telefonvonalat/kábeltévét visznek, és szétcs...k az egészet.
3., cserélik az útburkolatot majd két év múlva kitöredezik, kátyús, nyomvályús, a garancia természetesen 1 évre szól (ha van egyáltalán).
Szóval, csak erre ne hivatkozzunk már... !
Kivlov 2009.07.13. 08:15:58
APImásik 2009.07.13. 08:20:45
mivel 2010ben jobbos kormány lesz és 0% az esélye egy /bal/lib. főpolgármesternek.
ennyi.:) jobb lesz?... nemtom, de egy biztos... a sok végkielégítés be lesz építve a bérletem árába...:S
Utána nézne vki, hogy New Yorkot hány tagú vezetőség irányítja?:) thx.:)
cdrom70 2009.07.13. 08:21:45
Nekem elég az, hogy a felújitott utak 1 év után megint javitásra szorulnak, ráadásul ezzel kárt okoz ez a féreg nekem !!
Nézz utána, hogyan jutott és mikor jutott hozzá a horvátországi nyaralójához. Meglepő, hogy mennyire balhézott a szigetelőkkel, majd miután vett egy horváthországi nyaralót csend lett...
Ő a felelős azért, hogy nem tudni valójában mennyi lesz a 4-es metró.
Az elkurt nagy utfelujitási szerződésekért, mo meg azért, hogy képtelen a városháza arra, hogy megszervezze, hogy egy felújítás keretében tegyék rendbe a vizet, villanyt gázt, telefont, mert ez jelenleg 4 aszfaltozással jár. Igy folyamatosan meglopja az adófizetőket.
Krumpli Bogart 2009.07.13. 08:29:15
Lehet köpdösni....
Krumpli Bogart 2009.07.13. 08:31:32
Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.07.13. 08:33:06
Persze, már a mazsihisz is kommentelt előtted!
l3v1 2009.07.13. 08:50:28
Ehh, van olyan pont, ahol már mindegy. BP már rég túl van ezen a ponton.
APImásik 2009.07.13. 09:01:37
... sok minden és mindenki túl van már ezen a ponton...:S itt nálunk, észak-Balkánon...
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 09:03:03
The_Evil 2009.07.13. 09:09:29
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 09:10:53
20 év alatt Bp. tömegközlekedése szinte semmit sem fejlődött. 14 év alatt képtelen volt átvinni az 1-es villamost Budára bazdmeg...
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 09:16:28
A mostani építkezések is csak féléves csúszában vannak. A fél várost feltúrta a 4-es metró építése miatt. Az ezáltali veszteség sehol nem szerepelt a 4-es metró megtérülésének számítsásában ami amúgy sem lenne az, mert irreális számokkal számoltak.
Mutass egy olyan nagyvárost ahol az egyik legforgalmasabb villamos vona ketté van vágva már vagy 2 éve és vagy még 1-2-ig az lesz. Mi a faszt építenek 3-4 évig egy állomáson?
Milyen emberek dolgoznak ott ahol egy 235 milliárdos beruházásból lesz 550-600 és ezt hagyják és nincs következménye?
Aki ezek után azt mondja, hogy demszy nem rossz vagy alkalmas annak a képébe röhögök...
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 09:17:45
APImásik 2009.07.13. 09:17:55
ööö...:) a Bécsi útig megy az 1es... mondjuk nem hasít bele a Budai kerületekbe...:) és tény, h az 1es végállomása már akkor is ott volt, mikor a fősuliba jártam:)
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 09:19:20
APImásik 2009.07.13. 09:19:55
:) "Milyen emberek dolgoznak ott ahol egy 235 milliárdos beruházásból lesz 550-600 és ezt hagyják és nincs következménye?"
egyértelmű, hogy ezt meg lehet csinálni, ha a kormányzati negyed NEMfelépítése is 9mrd ft...:S
APImásik 2009.07.13. 09:21:22
:) az 1es vili déli végének átvitele egy másik pénzes projekt témája...:S
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 09:21:52
A 4-es metró egy rakás szar.
BKV reszelő 2009.07.13. 09:26:35
kamasuka 2009.07.13. 09:31:15
Kóka móka megalázása viszont ennél is gyönyörűbb volt tegnap, mégha lópéniszt se fog semmi változni az SZDSZen belül.
Ha ezek a majmok a népszavazás után minden erővel az új választások mellett érvelnek, vagy legalábbis a válság kezdetén, ma lenne minimum 1 v. 2 EP képviselőjük, az LMP sehol sincs, és a parlamentbe jutást jelentő 5%os küszöb felett keringenek, bőven.
De baromállaték képtelenek voltak kiszámolni, hogy egy év biztos rablás az kevesebb, mint minimum 5 év biztos rablásra való esély, plusz tisztességesnek látszó párt imázsa, plusz bizottsági helyek, plusz esély a fővárosban, plusz egy párt újjáalakításának esélye vidéken is, stb. De hát ők a saját, kicsinyes érdekeiket nézték, meg a zsebüket, de amikor az ember már reflexből lop, méghozzá úgy, hogy még látják is, nagyobb az esélye a lebukásnak, ami szerintem 2010 októbere után már száukra is derengeni fog. Ugyanis 20 év fővárosvezetéssel a hátuk mögött, olyan pénznyelők, mint a metro, Margiiiit, a sok számolatlanul elsikkasztott pénz, plusz a kulturális, gazdasági, és egyéb tárcák élén végzett rombolás után egyszerűen lehetetlen, hogy egy kis utánajárás után ne találjon náluk 8 év müködést követően senki szabálytalanságo(ka)t ...
Helmut von Offenburg 2009.07.13. 09:31:31
Igaz, sőt Prága külső - cucireál részei is jobbak mint pl a Bp-i ...
Sajna a fővárosunk erőteljesen lejtőn haladt D.G alatt. Sztem is egy okádék.
Bár lehetne szép is ... ha nem ez a "csináljatok gyerekek bármit mert itt mindent lehet, ez egy liberális főváros" szemlélet uralkodna...
flora.a 2009.07.13. 09:32:07
Sturm und durung 2009.07.13. 09:34:04
nem tudom mit kell köpködni...
úgy érzem, vannak itt emberek, akik szimplán azért köpködnek, mert a demszky szdsz-es, és nekik teljesen mindegy mit csinált, szidni fogják
de Demszkyt valamiért ötször megválasztották, szóval nem lehetett olyan rossz, mint itt egyesek megpróbálják beállítani...
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 09:37:58
Hol vannak a valóban előremutató beruházások közlekedés terén? Mert ma az Bp. első számú gondja.
Ahol a Nemzeti és a Művészetek Palotája és új épületek vannak, ott régen pályaudvar volt. Elbontották. Aztán üresen állt a terület. A Ráckevei HÉV-et be kellett volna vinni a Boráros térre. Ehelyett ma átszállsz 2-es villamosra és 8-10 perc az út oda egy 2 perces út lenne HÉV-vel átszállás nélkül. Ma b van építve és ezáltal elég nehéz lenne ma már ezt megcsinálni...
És még számtalan ilyen példát lehetne mondani.
kamasuka 2009.07.13. 09:40:04
A komcsikat is állandóan újraválasztják, aztán amikor csődközelbe kerül az ország, azonnal mindenkinek a töke tele van velük. Majd következik némi fellendülés, amit minden erejükkel próbálnak elgáncsolni, hogy ismét újraválasszák őket. Csakhogy itt a kopp: mára kevesebb ember érzi úgy, hogy függ tőlük, mint függött 1990 után (és hitt bennük), így - mivel lassan kihal (vagy nem megy el szavazni) a 68as és ősbolsevik generáció - legközelebb ugyanezzel az elvekkel és garnitúrával NEM LESZNEK KÉPESEK ÚJBÓL VISSZAJÖNNI, különösen, hogy több ember emlékezetében fog élni ez a 8 év elqurás, mint a nosztalgia a Kádár-rendszer irányába.
KopaszMercis 2009.07.13. 09:41:14
mit bannek meg te csoro majom?
Avatar 2009.07.13. 09:41:17
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 09:41:20
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 09:44:11
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 09:47:48
Az elővárosi közkeledés alapjai lehetnének csak nem zülleszteni kellene őket. Az elővárosi közlekedés az ami még nyereséges is lehet simán, mert iszonyatosan jó kihasználtságúak a járatok.
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 09:49:34
És mégis hogyan? Az autós forgalom semmit nem fog csökkeni, mert a belvárosban megáll a metró és olyan vonalon jár ahol most is van tömegközlekedés...
APImásik 2009.07.13. 09:49:36
bp. kicsiben = mo. gal...
ha az országban minden rendben menne, akkor a fővárossal sem lenne gond... karikatúra ami itt folyik. ennyi. csak legalább élni hagynának... de nem...:S
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 09:50:53
APImásik 2009.07.13. 09:51:46
jaja. igazságod van...:S
csak azt nem értem, hogy a zöldek miért nem tiltakoztak a metró fúrása miatt, hiszen épp most rombolunk el egy csomó szarmata temetőt... ehhh...
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 09:52:11
Escobar888 2009.07.13. 09:52:35
APImásik 2009.07.13. 09:54:15
bárcsak megvalósítaná:)
és akkor elkészülne a kékmetró Káposztásmegyerig...:)
kafferbivalybalamber 2009.07.13. 09:55:55
A rögeszméje, a négyesmetró árának a töredékéből kint lehetne a metró Kápmegyeren, 89 óta. Azóta használják maratoni futópályának a vakondokok azt a majd három kilométeres alagutat.
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 09:56:23
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 09:57:47
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 10:00:27
APImásik 2009.07.13. 10:01:34
já... annyi s-bahn, meg u-bahn van, mint állat... nekünk meg csak a bahnhoff... volt...
APImásik 2009.07.13. 10:03:11
nincs kihasználatlanul... ott van télen a sok hajléktalan...
de ha metró nem, akkor legyen mélygarázs...:)
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 10:06:13
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 10:08:47
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 10:10:34
Akkor megkérdezném, hogy a BKV munkatársai és a tanácsadó céget mi a lófaszra kapják a pénzt?
Zsoo 2009.07.13. 10:11:39
Az volt a lényege, hogy bp-en 23 kiskirály uralkodik és ők tehetnek mindenről, nem a sszegény Demszky! Szeretem az ilyen sötét hozzászólásokat"!
Fogalma sincs az illetőnek bp közigazgatásához!
zskovacs 2009.07.13. 10:12:21
Sturm und durung 2009.07.13. 09:34:04
ember...izé,elvtárs!!!
milyen bicikliutakról beszélsz???
a járdából bunkókkal elkerített/elzárt részekről??vagy???
hihetetlen,hogy még védi valaki demszkyt...égig kéne sétálni a rákóczi úton,a józsef körúton,mondjuk...lehet látni,hova vezetett a liberális szemlélet...bezárt boltok...
a szemetelésért persze a lakosság a felelős,igaz,a múltkor a délinél az aluljáróban(közterület,jegyzem meg)4 percig kerestük a kukát...
útfelújítás???mondjuk a thököly???bosnyák tér és környéke???
rákospalota/zugló tömegközlekedésének szétverése???
a félidióta "fővárosi"rendezvények???a lezárt lánchíd,amin 4 bolond fetreng hófehér ruhában,mondván-mozdulatszínház???a gödör???a demszky tér,ahol csak szadeszes gyűlést lehet tartani???ingyé,persze...folytassuk???a lágymányosi hídon soha át nem kelő 1es villamos,moszkva tér és környéke,keleti és könyéke...
ehh...
szutyok város lettünk...
sajnos...
ez van...
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.13. 10:13:55
Zsoo 2009.07.13. 10:15:49
Illetve a mi szégyenünk, ilyen értelmetlen nagyberuházás talán még soha nem volt! Nem baj, ha háború lesz, lesz hová menekülni..Javasolnám a kételkedőknek, hogy látogassák meg bármelyik nyugati nagyvárost, ott mást jelent a metró, ha egyáltalán jelent valamit!
Zsoo 2009.07.13. 10:19:24
Akkor miért ragaszkodott hozzá?
A 4-es metró orosz stílusú, 40 éves terv..
Arra gondolsz, hogy az államadósság fejében megcsinálták volna, no de úgy nem lehetett volna lebontani a saját zsebükbe! És az oroszok értenek is a metróépítéshez, negyedennyi pénzből..
KopaszMercis 2009.07.13. 10:20:38
szerintem meg az a szomoru hogy az en penzembol vett traktoroddal ide josz pestre es dugot csinalsz nekem...
de hat ugye kinek a pap kinek a paplan
Zsoo 2009.07.13. 10:26:20
De azért elég gyanús, hogy mindig épp megvan a szavazata, pedig rengetegen gyűlölik! Választási csalás egyértelmű! Jönnek a rokonok" Ferihegyen keresztül, hány chartergépnyi szavazó kell még?
Persze ez csak egy verzió..
Zsoo 2009.07.13. 10:35:04
www.hetek.hu/belfold/199910/csurka_vadol_a_demokratikus_ellenzek_cafol
miezitt (törölt) 2009.07.13. 10:35:47
Zsoo 2009.07.13. 11:25:24
Budakeszin jobb élni, én elhiszem..