Budapest Száksz

"Budapest hallod, hogy nézel már ki? Ezért kellett téged egyesíteni? Há' ne haragudjál már, de nézzél szépen körül! Le kell hogy basszalak, mert még Bukarest lesz fölül" - Belga: Budapest. Ez itt a Budapest Száksz, fővárosunk anti-blogja. Cél? Nincs. Sírva rökönyödjünk, hogy aztán sírva röhögjünk. Ahogy szoktuk. Napirokkant, sztori, vírus küldése, kontakt: welovebpKUKACgmail.com

Messziföldiek

ip-location

Enyimé

Friss hozzászólások

Legyen neked is

A Jármű

Sok izgalom

3 2 (1) 4 metró (1) 7 (1) a38 (1) advent (1) ajánló (1) albérlet (1) algagyáros (1) állatkínzás (2) andrássy (1) árkád (1) armani bekaphatja (1) árpádsáv (1) árpád híd (1) átalakulás (2) autó (10) bab (6) barát (1) barkochba (1) bejegyzés (1) beszarás (1) betonia (1) bkv (11) blaha (1) bliccelés (1) bombázók (1) borotva (1) börtönnapló (1) budapestifurcsaságok (5) budapestikum (31) budapesti látványosság (1) budapest rulz (1) budapest száksz (66) budapest száksz póló (1) búék (1) burger king (2) café mozart (1) cigány (5) combino (3) csöves (1) cukros víz (1) daily disabled driver (6) deák ferenc (1) demszky (16) don quijote (1) dugó húzó (1) édibédi (1) edition (1) eiffel park (1) ekszperiment (1) ellenőr (1) ellenőrök (1) emlékpark (1) év rokkantja (2) ez is budapest (1) fekvőverseny (7) felhívás (1) ferihegy (1) fingom sincs (1) fkf (1) flashmob (1) föld napja (1) főpolgármester (16) főpolgármester verseny (15) fővárosi (2) free tibet (1) fura épület (3) futás (1) geszti péter (2) gödör (1) gyalogos bérlet (1) hagyó miklós (3) hajós andrás dalban mondja el (1) halál (1) halleluja (2) hányáskörkép (1) hekker (1) hellókarácsony (2) hello barbara (1) heti (3) hétvége (5) hírcsokor (3) horror (2) horst fuchs (1) hősök tere (1) húgyos jóska (1) húsvét (1) ígéret (1) ihlethiány (1) ikea (1) ilovebp2.0 (2) ivókút (1) járdamatrica (1) játék (1) jézus (3) jubileum (1) kapcsolat (1) karácsony (3) katasztrófa (1) katona kálmán (1) kérdés (14) király utca (1) kísérlet (1) kitárulkozás (3) kóka (1) koncert (1) kossuth tér (1) kötelező (1) közérdekű (22) közgyűlés (1) közlekedés (6) köztársaság (1) köztereink parkjaink (3) (1) lonely planet (1) madonna (1) március15 (2) margitsáv (1) margit híd (1) matrica (2) matr ilona (1) máv (1) mechwart liget (1) meghalsz (1) metró (1) mézeskalács (1) michael jackson (1) miezbazdmeg (1) mikulás (3) nagyrét (1) napirokkant (116) napközis képzés (2) nemzeti vágta (3) nem értem (1) nem halott a magyar (1) nextgen (4) nukleáris (1) nyilvános wc (1) nyugat 100 (1) osvát utca (2) ötlet (1) paranormál (1) párbeszéd (2) petőfi (1) pikula (1) pina (1) politikus is ember szeresd hát (1) programajánló (4) rágó (1) rapülők (1) rendőrrokkant (1) rendőrség (1) retrómánia (1) ronaldinho (1) roswell (1) rózsák tere (1) sliders (1) sólyom (1) sopron száksz (1) spar (1) speszöl edisön (4) spontan emberi ongyulladas (2) sz@rd (1) szar (1) szavazz fasszal (1) szekeres (1) szemét (1) szemétláda (3) szemétlerakó (3) szerepvállalás (2) sziget (4) sziget2008 (1) sziget 2010 (1) sziklakórház (1) szilveszter (1) szolgálati közlemény (5) szomszéd (1) szomszédok (1) születésnap (1) tarlós (2) társadalmi (2) taxi (1) tehénparádé (1) tél (1) télapó (1) tér (2) téralatt (2) te szemétláda (1) több jogot (1) toller lászló (2) tolvaj (1) tribute (1) tudtad e (1) t com (1) üléskonteszt (2) utca (2) utcakép (4) utca locsolás (1) vadorzás (1) városálom (1) városligeti tó (1) vasút (1) vendégposzt (1) verseny (1) ver jozsi visszater (1) világsztár pikula (1) világ legjobb blogja (2) vodafone (1) volt egyszer (4) ws teleshop (1) wünsch híd (1) zrínyi miklós (1) zseniális (1)

Feedfeedfeedfeed

2008.05.09. 12:20 pikula

A Magyar Turizmus Zrt. új módszerrel reklámozza a fővárost

A Magyar Turizmus Zrt. rájött, hogy alapjaiban kell változtatni az eddigieken, amennyiben fővárosunkba kívánnak csábítani külföldi embereket, turistákat. A Hortobágyot nyilván nem reklámozhatják pestiként, a Lánchíd már dögunalom, a Váci utca gagyikkal telített, a wellness-üdülését a normálisabbja pedig nem itt fogja eltölteni, hanem valami jóval tisztább helyen.

-Mi legyen? - tette fel a kérdést egy villásreggelin (a narancsdzsúsz után, de még a második kávé előtt) a cég elnöke. Az első bekiabálás, miszerint Tony Curtist megint fel kellene kérni egy, a várost promotáló reklámban való főszereplésre, gyorsan leszavazták: szerencsétlen csávó már járni sem bír, nem hogy invitálóan nézzen keresztül a kapuccsínója gőzében a tévét bámuló emberek szemébe.

- Legyen szexturizmus? 

- Á, hisz abban Thaiföld úgyis verhetetlen, nálunk meg nincsenek olyan jól kinéző hímnőkurvák, mint ott. Ugye tudvalevő, hogy a legszebb lányoknak ott eggyel több farkuk van a kelleténél...

Halk kuncogás a szobában.

A cég elnöke, sőt, már az igazgatóhelyettes is idegesen dobolt az ujjával: a rántotta mindjárt kész van, addig meg meg kellene szülni a választ. 

- Megvan! - hozta rá a frászt mindenkire a Sanyi, akiről ugyan senki nem tudta, hogy hogyan került oda, sőt, azt sem tudta senki, hogy ki ez, de gondolták biztos valaki, ha itt van. Szóval ez a Sanyi ezt mondta:

- Csináljunk alkoholturizmust!

Döbbent csend fogadta a bekiabálást. De aztán egyre többen törték ezt meg:

- Alko... hol... turiz... zmus... - ízlelgették a szót. 

- Ez jó! De... De és ez akkor ez mi ez? 

- Jaaa... Hát azt nem tudom... De adjanak egy hónapot, addig kidolgozunk valami koncepciót!

Egy hónappal később Sanyi, akit azóta előléptettek a cég vezető tanácsadójává, egy nagyjából 200 milliós projekttervvel lépett elő az akkor esedékes reggelin. A roppant tömör, a roppant lényegretörő és roppant rövid prezi után elfogadták a tervet. A reklám istenigazából nem is reklám, legalábbis nem a szó klasszikus értelmében: a várost már (még?) magában a városban hirdetik. Az elképzelés szerint nem fognak sok pénzért külföldi televíziós társaságok marha drága reklámidejéből vásárolni, nem fognak hatalmas posztereken egy medencében ülő, a mellén Budapest tetoválással ellátott hölgyet mutogatni (akinek meredező mellbimbói természetesen átsejlenek a szexi bikini felsőrészén); nem. Ennél sokkal egyszerűbb és olcsóbb megoldások mellett tették le a voksukat: a repülőtér, a fejpályaudvarok és a nemzetközi buszjáratokat fogadó állomások környékére telepítenek élő reklámfelületeket. Az első szendvicsembert Andreas fényképezte le: véleményem szerint soha nem látott sikereket fog ezzel a módszerrel elérni a cég. És természetesen, rengeteg pénzt termelnek az államnak: hiszen az alkohol, mint tudjuk...

Szólj hozzá!

Címkék: közérdekű


A bejegyzés trackback címe:

https://ilovebp.blog.hu/api/trackback/id/tr86461180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása